Българските превозвачи на нож с исканията на Макрон

На какво се дължи недоволството им? Вижте!
25 авг 2017 21:45, Екип на Bloomberg
42
Българските превозвачи на нож с исканията на Макрон
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Директивата за командироването под формата на уж социална справедливост има скрит подтекст, а той е българските превозвачи да бъдат докарани до състояние на фалит и всички техни шофьори да отидат да работят за фирми от старите страни членки на ЕС. Това заяви изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

"Ако тази директива за командироване на мобилните работници бъде приета, това ще бъде много сериозен удар върху българския транспортен бизнес. И ние в никакъв случай няма да подкрепим такива действия от страна на нашите компетентни органи“, закани се той.

Според Арабаджиев целта на директивата е превозвачите от Централна и Източна Европа да бъдат изхвърлени от европейския пазар, за да могат после, поради огромния недостиг, тези свободни шофьори да отидат и да работят във фирмите от Франция и Германия.

"И така те ще ни изхвърлят.  Няма да бъдем конкурентоспособни и това ще доведе до масови фалити в сферата на международния транспорт“, настоя той.

По думите му командироването не е подходящо за мобилни работници, а за такива, които престояват определен период от време в дадена страна - например строителна фирма, която работи няколко месеца.

"При положение, че международният транспорт осигурява 14-15% от БВП на страната, при всички положения рестриктивните мерки ще доведат до фалити и всичко ще пострада надолу по веригата“, смята Арабаджиев

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria!


42
Още от
Напиши коментар Коментари
34
1
 
2
 
! Отговори
аз преди 8 месеца
Според
Арабаджиев целта на директивата е превозвачите от Централна и Източна
Европа да бъдат изхвърлени от европейския пазар, за да могат после,
поради огромния недостиг, тези свободни шофьори да отидат и да работят
във фирмите от Франция и Германия.
---------------------------------------------------
Ами нека да фалират комунистическите фирми,създадени чрез раздадените от изрода Луканов куфарчета с пари.Качествените български шофьори няма да останат без работа!
33
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Ми да фалират българските мутри
32
3
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Макрон защитава интересите на работниците а не на мутрите-собственици на фирми. Вие какво не му харесвате.
31
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Бойко, защо пак клекна? Кога ще можеш да защитиш тази разпадаща се страна? Кога ще спреш да се държиш и изглеждаш като мутра?
30
1
 
10
 
! Отговори
Ко? Не! преди 8 месеца
Нидиейти уа стойти си при нашти каманисти/обирджии/мутри/бизнесмени.Меринджея тряят да папка.
29
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
искам качествен транспорт за България!!! заради някойси мутранспорт цяЛа България ще се вози на магаре със каруца!!!
28
4
 
6
 
! Отговори
ognyanz преди 8 месеца
14-15% от БВП е сериозен процент. Струва ли си да ги загубим заради обещания с неясен срок за Шенген.
27
3
 
19
 
! Отговори
КОНСТАНТОНОВ преди 8 месеца
С КОЛОНИАЛНИТЕ СТРАНИ КАТО БЪЛГАРИЯ НЕЩАТА СА ТАКИВА.РЕШЕНИЯТА НЕ СЕ ВЗЕМАТ ОТ БЪЛГАРИЯ,А ОТ КОЛОНИАЛНОТО ПРАВИТЕЛСТВО В БРЮКСЕЛ.
26
11
 
19
 
! Отговори
анонимен преди 8 месеца
коя бълг фирма ще удържи 6 месеца престой с евр заплати и осигуровки целта е ясна
източна европа няма място на пазара на труда в зап европа макрон дали си повярва
в това за което е дошъл това беше излишна визита ядене и пиене за моя сметка
25
11
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
До hmn

шофьорите на камиони и самолети да не се пънат много, защото тия професии съвсем скоро ще изчезнат - по-скоро, отколкото предполагат
----------

Кога приблизително мислиш, че ще си психически готов да се качиш на самолет без пилот?
24
11
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Като не сте конкурентни,кой ви е крив.

На мама бизньиесмьиенити...
23
9
 
18
 
! Отговори
Фитипалди преди 8 месеца
Българските превозвачи не са внимавали в картинката, защото предлаганите мерки изобщо не се отнасят за тях.
Ама то, де толкоз акъл?

Както казваха на времето, от калпаво вино става пелин, а от калпав човек - шофьор.
22
6
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Пркажена държава, върви по дяволите.
21
6
 
20
 
! Отговори
rm преди 8 месеца
даа, отново световна конспирация за заличаване на българския бизнес.
20
6
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Макрон нашляпваше словесно шамарчета на Бойко, а той покорно подаваше бузите. Жалка гледка.
19
11
 
15
 
! Отговори
аз преди 8 месеца
Гордо ви казвам: пак няма да гласувама на следващите избори.
18
1
 
4
 
! Отговори
Гунчо Генчев преди 8 месеца
До гошо печения,ще ги харчи женати,защото не е печена,трябва да си плати че няма кой да я обърне!!!
17
5
 
36
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Един виц в 5 думи.... Бойко ще защити българските интереси!
16
1
 
32
 
! Отговори
Тъпак преди 8 месеца
Нашите не са съгласни, защото няма да глозгат кокала те. А шофьора според тях, тук получава достатъчно за да иска повече в Европа. Най-добре е нашия бизнес да си върви и шофьорите да получават повече при български превозвачи
15
26
 
7
 
! Отговори
hmn преди 8 месеца
15% от БВП от въртене на геврека? Тоя не се ли изхвърли лекичко? Друг е въпроса, че и 5% да е, ще е много тъжно.
Иначе шофьорите на камиони и самолети да не се пънат много, защото тия професии съвсем скоро ще изчезнат - по-скоро, отколкото предполагат.

Спонсорирани публикации