Как социалните мрежи шлифоват общественото мнение?

Експертът Евгени Йорданов пред Bloomberg TV Bulgaria
24 окт 2017 20:41, Екип на Bloomberg
7
Как социалните мрежи шлифоват общественото мнение?
Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

В днешно време Google е най-голямата търсачка в света, а Facebook – най-голямата социална мрежа. Нормално е потребителите да прекарват много време в тях. Хората нямат време да седнат да гледат телевизия и новини и се информират онлайн.

Това посочи в ефира на Bloomberg TV Bulgaria експертът по онлайн маркетинг Евгени Йорданов.

„Социалните мрежи могат да са много силни за изразяване на мнение. Затова различни групи, различни групировки, се опитват да настроят хорското мнение и да се възползват от тяхната сила“, добави гостът в студиото.

„По време на президентските избори в САЩ през 2016 имаше различни групировки, дори и държави, с различни идеи, които целяха да прокарат. Водеше се доста голяма информационна война дали Русия се е намесила по някакъв начин в изборите. Но по-рано тази година ФБР излезе с официално становище, че е имало някакво вмешателство от Русия, по-точно свързани с нея компании“, каза още той.

„Истината е, че не само външни фактори са се намесили в този процес“, изтъкна експертът.

„Като търговски организации Google и Facebook се борят за пари от рекламодатели. Например НПО организацията, която е с републикански позиции – Secure America Now, е вляла милиони долари в такава реклама“, допълни Йорданов.

Как се води кампания в социалните мрежи? Какви са трендовете в развитието на тези платформи?

Повече можете да видите на Bloomberg TV Bulgaria. 

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


7
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да така е шлифоват здрави като комшията де ме подкача за градинката две години на село и познаите къде отиде явно познаите де отиде в братовчедите маи и в комшиите щоли сега комшията си обръща главата ами що изкара пари явно с необработваем имот в случая кои говори за измамничество и кои е измамника
6
0
 
0
 
! Отговори
edin преди 6 години
Силата на социалните медии беше тествана в северна Африка. Повечето дори не си спомнят как т.нар Арабска пролет започна. Събитията в Тунис а по-късно и в Египет Либия и т.н. бяха резултата на добре организирана кампания в социалните мрежи. Понякога за да избухне пожар са необходими няколко искри.
5
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
то в днешно време чудеса се постигат с полиранеизсушаваш едно л***йно, полираш го, лакираш го, завиваш го в целуфан и офците се редят на опашка да го купят
4
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Нали имаме демократични ценности . Какво ще шлифовате общественото мнение .Значи нещо не енаред . Или ценностите са фалшиви или шлайфането няма място при ценностите та да ги шлайфате и да ги изкривите .
3
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
общественото мнение е за овци без собствено мнение
2
0
 
4
 
! Отговори
толерастин преди 6 години
До мдааТочно това казва!
1
0
 
15
 
! Отговори
мдаа преди 6 години
Шлифоват дали не е синоним на манипулират в случая?!