Защо да заложите на дигиталния маркетинг?

Той не се ограничава само до страници в социалните мрежи
9 ное 2017 10:37, Екип на Dnes.bg
0
Защо да заложите на дигиталния маркетинг?
Снимка: Pixabay

Едва ли има по-бърз, евтин и ефективен начин за една компания да стине до клиентите си от дигиталния маркетинг. В България дигиталния маркетинг се развива с бързи темпове, но все още не е толкова популярен. Тук споделяме четирите най-важни причини всяка компания да се обърне към този тип реклама.

1. Дигиталния маркетинг не се ограничава до страници в социалните мрежи

Уверете се, че фирмата ви има сайт, който е лесен за навигация и приятен за окото, както и че има мобилна версия. Можете да се доверите на имейл маркетинг с бюлетини. Ако някой се е абонирал за вашия бюлетин, това означава, че е достатъчно заинтересован от това, което предлагате. Бъдете сигурни, че бюлетинът ви е лесен и приятен за четене. Рекламни банери, оптимизация и платена реклама, също са чудесни начини за набиране на популярност и трафик към вашия сайт.

2. Достъп до съществуващи и бъдещи клиенти

Ако знаете, че има едно място, на което са събрани всички ваши настоящи и бъдещи клиенти, не бихте ли насочили усилията си там? Едва ли има по-достъпен начин да стигнете до всеки, който би имал интерес към вашите услуги/продукти. Според Kaymu младите българи между 18 и 25 години прекарват 2/3 от времето си онлайн, което ги прави най-активната група. 26-40-годишните пък прекарват около 1/3 от времето онлайн, най-често за търсене на информация. Това дава чудесна възможност да достигнете до много хора и да добиете популярност.

3. Ниски разходи

Работата с дигитален маркетинг може да ви спести много време и пари и да ви донесе много печалба. Кой не желае ниска инвестиция с висока възвращаемост? Дори стартиращи и малки компании биха могли да се рекламират успешно в интернет, тъй като няма нужда от цели маркетингови отдели. Нужен ви е един човек с ясна идея, който знае какво прави. Успешната маркетинг стратегия не задължително е грандиозна, обхващаща всеки един източник на информация, изискваща ресурси. Успешната стратегия е умна, точна, с ясна идея.

4. Ефективност

Колко ефективна е вашата стратегия зависи от това колко добре познавате собствения си бизнес, вашите клиенти, както и индустрията. Бъдете сигурни как се държи вашата целева група в интернет, какво търси и къде е най-лесно да я достигнете. Комбинирайте няколко различни вида онлайн маркетинг, за да си осигурите добри резултати. Започнете с оптимизация на вашия сайт, оптимизирайте в търсещите машини и ще повишите трафика към вашия сайт. Веднъж на сайта ви, предложете на вашите клиенти специални допълнения като отстъпки или важна информация, която би била полезна чрез имейл маркетинг. Изгответе лесни за четене, приятни имейли бюлетини. Присъствайте в социалните мрежи, които вашата целева група използва най-много. Позволете им да общуват с вас, да коментират и дават мнение. Красотата на дигиталния маркетинг е в двустранното общуване между бизнеса и клиентите.

Статията е изготвена от Катерина Николова – студент по Маркетинг мениджмънт. Катерина споделя мнението и опита си. Тя учи маркетинг мениджмънт и се занимава професионално с дигитален маркетинг във фирма за аксесоари и бижута. Имайте предвид, че в различните сфери на бизнеса нещата стоят различно, авторът споделя единствено мнение и личен опит работата си досега.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Спонсорирани публикации