Истината: В бизнеса си успешен, когато те търсят!

Бизнесменът Анатолий Жиянски пред Bloomberg TV Bulgaria
23 май 2018 15:52, Екип на Bloomberg
0
Истината: В бизнеса си успешен, когато те търсят!
Bloomberg TV Bulgaria

Правилото в бизнеса е, че си успешен, когато те търсят. Това каза Анатолий Жиянски, управляващ директор на доставчика на охранителни системи "РАК" ООД, е ефира на Bloomberg TV Bulgaria

Анатолий Жиянски има 11-годишен опит като директор „Следпродажбено обслужване“ за марките "FIAT"," Alfa Romeo", "Lancia" и "FIAT-LCV". Бил е и маркетинг мениджър „След продажбено обслужване“ и „Специални проекти“ за "Toyota". Той е магистър-инженер „Електроника и автоматика“ и магистър по икономика.

"Има едно правило – ти си успешен, когато те търсят. Когато един човек работи добре, когато клиентите го търсят, когато се интересуват, когато му имат доверие, тогава можем да кажем, че той е успешен. Цифрите са нещо, което днес го има, утре се променят. Ние работим с други бизнеси. Това означава, че експерт продава на експерт. Те трябва просто да бъдат едно цяло“.

Клиентите на „РАК“ ООД са фирмите, които инсталират и интегрират, създават решения за сигурност, видеонаблюдение, пожароизвестяване по сградите на инвеститорите в страната.

„Това могат да бъдат хотели, бизнес-центрове, малки магазини, заводи, фабрики и логистични бази. Те идват при нас и търсят поне два варианта, защото инвеститорът вече много сериозно гледа на системите, които му дават безопасност и сигурност в неговите обекти“.

Основният доставчик, с който работят от „РАК“ ООД, е „Dahua”. Нейни са и системите, които заемат най-висок дял в продажбите на фирмата:

„Те са за видеонаблюдение, което се развива много агресивно като продажби на българския пазар през последните 7-8 години. Факт е, че България има нужда от все повече превенции и безопасност. Системите за видеонаблюдение дават плодове на ежедневна база, когато са направени качествено“.

В България системите за видеонаблюдение имат огромен пазарен дял, добави Жиянски.

Той коментира какво влияние ще окаже върху дейността на бизнеса му влизането в сила на GDPR.

„Регулацията за защита на личните данни от една страна ще изостри вниманието на собствениците, които притежават такива системи наистина да го правят отговорно, да погледнат на създаването на една система за видеонаблюдение, например хотел, като на такава, която трябва да създава превенция и безопасност. От друга страна на фирмите, които са системни интегратори и създават тези системи, а впоследствие ги поодържат. Тъй като след като ги изградят и предадат на собственика те са просто оператори и нямат никакви задължения. GDPR ще даде възможност на интеграторите много по-сериозно и добре да защитават своята система. Факт е, че няма нито една система, която да е еднаква с другата. Интеграторите ще започнат да работят много по-спокойно, тъй като правилата са, за да служат на хората. Когато човек си върши работата професионално и спазва правилата, всичко си отива на мястото. Югоизточна Европа е известна с това, че знае два начина да се случват нещата. Сега вече начинът ще бъде само един – професионален. Това означава, че и трудът на тези хора ще бъде оценен, те минават на следващо ниво като системни интегратори и като професионалисти в сферата, в която работят. Така че това е много полезно за всички – ще дисциплинира потребителя и този, който е изграждал системата, ще получи заслужения си професионален статус“.

Какво е „умен“ град, близо ли са българските градове до превръщането си в такива, както и колко време е необходимо да се създаде сплотен екип от професионалисти? 

Повече вижте на Bloomberg TV Bulgaria


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари