Повече от 3000 души посетиха второто издание на InnoWave Summit 2018 във Варна

Двата дни на събитието преминаха при огромен интерес от страна на лектори и предприемачи, които определиха атмосферата на форума като "наелектризираща"
Обновена: 23 окт 2018 11:44 | 23 окт 2018 11:42,
Повече от 3000 души посетиха второто издание на InnoWave Summit 2018 във Варна

Повече от 3000 души от 23 държави от целия свят с над 60 световно признати маркетолози и мениджъри във водещи международни компании, бизнес ангели и представители на инвестиционни фондове от три континента, станаха част от второто издание на най-мащабната високотехнологична конференция в Източна Европа – InnoWave Summit 2018.

"Бяха истински вълнуващи два дни във Варна. Радвам се, че бях част от страстта и креативността, които целият екип и участниците носеха в себе си. Атмосферата беше наистина наелектризираща, а възможността за обмяна на опит с големи световни компании, е истински ценното на конференцията. InnoWave Summit 2018 дава отговор на въпроса как технологиите ще допринесат за развитието на моя бизнес", сподели Майкъл Робъртс – водещ инженер в Salesforce.

Междувременно InnoWave Summit 2018 се превърна в сцена за световни новини. Нанси Немeс, която до скоро заемаше ръководна позиция в Google, оповести новата си инициатива, свързана с изкуствен интелект за и с жени – "Ms. AI". Целта на проекта е да помогне на индустрията да стимулира милионите женски мозъци по света и да помогне на заинтересованите жени да не пропускат най-вълнуващото технологично развитие.

Интересни и истински полезни бяха всички презентации, които бяха представени на конференцията. Сред най-вълнуващите бяха тези на Джон Шоул – Стратег "Обслужване на клиенти" и автор на бестселъри; Андрю Уелд-Мур – Мениджър "Глобални маркетингови решения" във Facebook; Майкъл Леандър – Международен лектор по Маркетинг Иновации.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

Имиджова публикация

Още от
Спонсорирано съдържание

Спонсорирани публикации