Конференция ще ни разкрие добрите практики на водещи компании

Employer Branding Best practices се открива днес в ИЕЦ
Обновена: 29 мар 2019 10:26 | 28 мар 2019 19:22, Александър Попов
0
Конференция ще ни разкрие добрите практики на водещи компании

"Employer Branding Best practices 2019" е седмото от поредицата събития, насочени към работодателската марка в България. Конференцията, която е днес в Интер Експо Център, е фокусирана към най-добрите приложими практики на водещи компании в света. Сред тях са моделите, по които работят световните организации, кои техники са усъвършенствали работния процес и кои са спомогнали за подобряване на имиджа.

Кои ще са лекторите?

Конференцията ще открие Кристиан Гьотингер от А1 Telekom Austria Group. Той ще говори за EVP (предложение за стойност за служителите) – разработка и интеграция.

Кристиан е опитен ръководител с над 20 години стаж в управлението на човешките ресурси. Работи за Мobicom Austria, а след сливането им с Telekom Austria в А1 Telecom Austria Group, заемайки длъжности като помощник-директор Човешки ресурси, ръководител на Центъра за експертни проучвания на човешките ресурси, ръководител на проекта "Промяна" при сливането на Mobicom Austria и Telekom Austria в А1, а от 2016 година насам е Ръководител "Наемане и обучение на таланти", отдел Човешки Ресурси в A1 Telekom Austria Group.

Алберто Платц ще говори на тема "Работодателската марка започва с нашите служители". Той е глобален директор по назначаване и развитие на талантите в Swarovski. Работи за компанията вече над 32 години. Първите 11 години, прекарани в Барселона, е продавал кристалните компоненти на компанията в B2B сферата, също така е управлявал испански и португалските пазари. Следващите 13 години прекарва като Директор Продажби за Европейските и близкоизточните територии. През 2012 г. той се присъединява към корпоративния HR екип като Глобален Директор на ангажираността и в последствие през 2015 г. той поема вътрешната и външната HR комуникация и темите за придобиване на таланти от глобална стратегическа гледна точка.

Малик Стийнбринк от Quoratio (Холандия) ще ни сподели "Как разказването на истории изгражда стабилна работодателската марка". Тя е маркетолог, специализиращ в изграждането на работодателска марка и онлайн подбор  на кадри. Отговаря за цялото съдържание около работодателската марка на компанията, опита на служителите и цялостното им преживяване.

Еугенио Виямисар - HR директор в Bacardi, е лидер в сферата на човешките ресурси с доказан международен и търговски опит в компании като FedEx, The Goodyear Tire и Rubber Company. Той ще ни даде примери как в компанията използват културата за по-добър имидж, като работодатели.

Джале Актюг е Employee Experience and Employer Brand Manager в първата и една от най-големите частни банки на Турция - Yapi Kredi. Тя ще ни разкаже каква е стратегията на банка с над 20 000 служителя за успешното наемане и задържане на таланти.

Али Аяз е експерт, специалист и консултант с над 16-годишен опит в сферата нa управлението на работодателската марка. Аяз ще влезе в детайли и примери за най-добрите практики, които биха подобрили работодателската марка във вашата фирма.

"Лекторите са невероятни, а опитът, който споделят, определено си заслужава. Събитието е насочено към бизнес елита, HR мениджъри и агенции", съобщават организаторите на Еmployer Branding Best Practices 2019

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Спонсорирани публикации