Персонални дистанционни банкери ще обслужват клиентите на УниКредит Булбанк

Новата услуга дава възможност на клиентите да ползват услугите, без да посещават филиал
Обновена: 21 яну 2021 11:14 | 21 яну 2021 10:54, Анисия Иванова
Персонални дистанционни банкери ще обслужват клиентите на УниКредит Булбанк
Снимка: Pixabay

Част от клиентите на УниКредит Булбанк ще имат възможност да ползват всички банкови услуги и продукти напълно дистанционно. 20 дистанционни банкери в София и Пловдив обслужват физически лица и клиенти с малък бизнес. За момента за останалите региони в страната са отговорни четирима от персоналните дистанционни банкери, но заради изцяло положителната обратна връзка от клиенти до края на годината техният брой ще нарасне.

При необходимост клиентите, които ползват услугата, имат възможност за избор - да посетят филиал на банката или да получат от дистанционния си банкер всички банкови документи, услуги, продукти и консултации.

"Клиентите на УниКредит Булбанк търсят персонализирани услуги и продукти, които да отговарят на техните нужди. Все повече от тях започват да предпочитат предимствата да получат тези услуги и продукти, без да напускат дома или офиса си и да се редят на опашки. В УниКредит Булбанк необходимостта от въвеждането на тази нова услуга за персонални дистанционни банкери е отдавна на фокус, още преди форсмажорните обстоятелства, наложили карантинните мерки от изминалата година.

Затова в УниКредит Булбанк работихме усилено, за да я предложим на нашите клиенти. По този начин осигурихме пълно дигитално обслужване за ежедневни банкови дейности и отново показахме, че банката поставя фокус върху по-доброто клиентско преживяване. Клиентите, които ползват услугата, могат да обсъдят с дистанционните си банкери различни потребности, нужди, които имат и могат да се обръщат към тях за помощ в ежедневното им банкиране, както и да получат консултация за кредитиране.“, коментира Екатерина Кирилова, директор „Продажби“, Банкиране на дребно в УниКредит Булбанк.

Голяма част от клиентите, получили възможност да бъдат обслужвани от персонален дистанционен банкер, вече са получили уведомление за телефоните за контакт или самите банкери са се свързали с тях. Това не е първата услуга, която клиентите на банката могат да ползват изцяло дистанционно. Над 80% от услугите на банката за всички индивидуални клиенти са достъпни и с обаждане на телефон 0700 1 84 84 в Центъра за контакт с клиенти. Освен това всички клиенти на УниКредит Булбанк могат да правят преводи и да заплащат битови сметки изцяло дистанционно чрез Булбанк Онлайн и Булбанк Мобайл; могат да се възползват от изцяло дигитално отпускане на потребителски и стокови кредити; да правят разплащания с телефона си чрез дигитален портфейл или Apple Pay и др.
 


Още от

Спонсорирани публикации