Ferrari в България: Луксозните спортни коли не се вписват в пътищата ни

Страната ни е пазар на употребявани автомобили, каза Асен Асенов
22 апр 2021 21:30, Анисия Иванова
98
Ferrari в България: Луксозните спортни коли не се вписват в пътищата ни
Снимка: Pixabay

Луксозните спортни коли не се вписват в пътната ни инфраструктура. Спортният автомобил обаче не е единственият, който ползват клиентите на Ferrari в повечето случаи. Това заяви Асен Асенов, изпълнителен директор на "Авто Юнион", в предаването “Бизнес старт” с водещ Христо Николов. "Профилът на купувачите на луксозни автомобили у нас е идентичен - това са хора с дебели банкови сметки. Има и колекционери", допълни той.

По думите на Асенов купувачите на луксозни автомобили у нас са обикновено собственици на среден или голям бизнес със стабилни доходи; хора на мениджърски позиции; хора, развили и продали свой бизнес; напоследък все по-често и представители на ИТ сектора.

Гостът коментира отражението на пандемията върху автомобилния пазар у нас.

"България е предимно пазар на употребявани автомобили. Преди пандемията съотношението между нови и употребявани автомобили беше 1:5, сега то е 1:7", обясни той пред Bloomberg TV Bulgaria.

“Нагласите на потребителите се промениха и те са към по-употребявани автомобили, които са и по-евтини”, изтъкна Асенов. Той отбеляза, че сред причините за това са липсата на стимули за покупката на нов автомобил у нас, както и липсата на технически прегледи, които да спират от движение някои автомобили.

Според Асенов положителна тенденция е, че все повече хора вече се обръщат към компаниите за продажба на нови автомобили, които имат сегменти за сертифицирани употребявани коли с “малък пробег, доказана история и проверени”.

“Българският пазар на нови автомобили падна с 37% през мината година в сравнение с 24-процентен спад за Европейския съюз. Пазарът на нови автомобили у нас не е толкова стабилен, колкото в Западна Европа”, допълни той.

Асенов отбеляза, че през миналата година намаляват и корпоративните продажби, които иначе държат около 70-процентен дял от пазара на нови автомобили, отчасти заради дистанционната работа.

Той добави, че слабите очаквания за туристическия сезон у нас се отразяват значително на автомобилния сектор заради пониженото търсене на коли за отдаване под наем и заради по-слабите приходи на заетите в туризма в края на сезона.

По дсумите му пазарът у нас изостава значително и е далеч от пълно възстановяване. Гостът разказа и за работата на компанията с Ferrari за създаването на представителство на автопроизводителя у нас.

Повече по темата вижте във видеото.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


98
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
19
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Аз предпочитам Порше 911 пред Ферари,ако става дума за спортни коли.
18
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Ми... "Едно Ферари с цвят червен..."Нали тази партия е втора на изборите, и явно в Слави е топката?Ми както той сам пее в неговата песен: "Едно за мен, едно за теб..."...очаквам като той стане премиер и на мене да даде едно Ферари, а?Па може да е бяло, или жълто... може да не е червено.
17
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Не ни трябват "западни" коли, щото още вървят Москвичите и Ладичките. Пък и са по- коНфортни, отделен багажник, губер, седалки от полиамидна еко-кожа. Само Зазките са скапани, защото са украйнски-ъъъууууу
16
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Та тези от Ферари са си прави.Каквито са ни пътищата такива са и автомобилите ни.В действителност запада,си строи пътища през БГ-тото за да може тировете им,пренасящи стоките към Азия и Близкия изток да не се трошат.Това е много показателно,защото маг.Тракия до Бургас и отклонението към Кап.Андреево са построени а Хемус(Сафия-Варна ,Черно море,(Малко търново-Дуран Колак) и Струма са в строеж и не се вижда край.А за тунел под Шипка се говори от 50 г.но не се е случил,и едва ли някога ще го бъде.
15
7
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Това са коли само за най богатите. Безсмислено дори да се коментират. Ако се интересувате от цената значи нямате нямате достатъчно пари и тези коли не са за вас. За истински богатите хора цената е без значение. 1 -2 милиона разлика това са им джобните пари. По света има хората които печелят по няколко милиона на ден. Говорим за чиста печалба. Кеш в банковата сметка. Не кредитни милионери. Не заеми от банки. Могат ако искат всеки ден да си купуват по едно Ферари.
14
4
 
10
 
! Отговори
обикновен шофьор преди 2 години
Какво иска да ни каже статията?Всички ние да теглим заем, да вземем пари за хубави пътища, за да може после 10 или 20 човека с удоволствие да си карат фераритата.Така ли?За моята кола - японски СУВ, пътищата са си перфектни.
13
9
 
11
 
! Отговори
Относно пътищата преди 2 години
Не е вярно, от много време шофирам из Европа, и смело твърдя, че в последните години голяма част от пътищата в България ( предимно извънградските) са на доста високо ниво като качество. Все още обаче не са толкова добри в някои от населените места и между малки селища.
12
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Карат се не само от шефовете, но и от любовниците на шефовете !
11
1
 
18
 
! Отговори
Пешо Стругаря преди 2 години
И аз бих си купил ферари, ама не си купувам не за друг0, ами щото нямаме пътища.Иначе бих си купил.Те и другите за това не ги карат много фераритата из България.Заради пътищата.Иначе биха си купили, ако бяха хубави пътищата.
10
6
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Анонимен 14Стига мрънка бе изкуфял кумундел.Карай си ладата, чети Работническо дело9, бърши си гъзза и не мрънкай.
9
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
По повод,че пътищата ни не отговарят и не се вписват със стандарта на запад.Едно време,при Бай Тошо идваха в България емисари на западните автомобилните компании с надеждата да го склонят да разреши вноса на западни автомобили.А той им отговаряше,че нямаме пътища за техните коли.А те от своя страна го уверяваха,че и пътища ще ни направят.Та този магистрало-строител в оставка,да си завре самочувствието дето не го огрява слънце.Запада строи пътищата,като дава парите,срещу вноса на стари коли.
8
4
 
4
 
! Отговори
Иво преди 2 години
Само да припомня, е Италия баща ми си взе ID3 с 6к евро отстъпки, дуржавни и там разни.. И не плаща данък. Ходих в Хаас в Пловдив... Ми тя ми излиза по скъпа от Италия с 10к веро.. Трябва да си *** да си купиш нова кола
7
4
 
9
 
! Отговори
Тони преди 2 години
Ама и те автосалоните са големи остроумци. Миналият месец си взехме употребявано Бмв 5 2017.. Искахме да заминим 3ката с нова 5ца но ни се изсмяха. Дадаха ни оферта, символична сума за 3ката 2015..12к евро.. За новата няма намаление. Викам ок ЧАО! като не искате клиенти има и 2ра ръка хубави коли. Ай сектир.
6
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
За всеки шайкаджия ще се направи фонд петдесетолевките, където им ги раздават да ги спестяват и ще си купят Ферари, нали се опаричиха.
5
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Що бе, онзи ден един пишман бизнесмен се похвали, че имал Ламборгини, ама нещо му го чопнали..Тъй че явно се продават и у нас.Сигуено е правил кръгчета в хола с него, ама няма значение, важното е че се похвалиш, че го има
4
11
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
За всеки славист гласувал за учиндолския мартеничар славин трифонов - славуцата се очаква да бъде дадено по едно ферари цвят червен, а от чешмите им да тече мед, масло, вино и ракия! По -добре ли живеете сега при тиранията на ИТН?
3
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Не е като да няма пари, ама така сте надули цените на новите коли, а реално нищо ново не предлагате бе хора, само сте покрили някакви еко стандарти и още едни за безопасност на пешеходците, ама цените са по 2 по 3 отгоре.
2
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Червено ферари за всеки едно за теб и едно за мен.
1
2
 
10
 
! Отговори
Защо? преди 2 години
Магистралата към Гърция си е добра. Там може да се кара Ферари.

Спонсорирани публикации