Tata готви хибрид за завоюването на Европа

Прототипът Megapixel разполага с 4 електромотора
4
Tata готви хибрид за завоюването на Европа
Снимка: AutoMedia.bg

На изложението в Женева индийският концерн Tata показа прототип на модел, с който планира да превземе европейския паазр.

Хибридът Megapixel разполага с 4 електромотора и с малък генератор, направен на базата на бензинов двигател.

Tata Megapixel е продължение на концепцията Pixel, представена на салона в Женева преди година. Четирите електромотора, по един за всяко колело, се захранват с енергия от литиево-фосфатна батерия, която може да осигури самостоятелен пробег от 90 км.

За зареждане на акумулаторите по време на движение се използва едноцилиндров бензинов мотор с обем 325 куб. см. и мощност 30 к.с. Ако този мотор се използва за задвижване на автомобила, той може да измине 900 км. с едно зареждане. При това максималната скорост на Тата Megapixel може да достигне 140 км/ч.

Едно от предимствата на показания преди година модел бе неговият малък радиус на завиване - само 2.6 м, постигнати благодарение на завиващите задни колела. Сега Тата Megapixel е с напълно нова и далеч по-сложна трансмисия, но отново демонстрира страхотна маневреност - 2.80 м.

Трябва да се отбележи, че за разлика от миналата година, когато вратите на Pixel се отваряха нагоре, сега инженерите са променили новия модел и те се изнасят настрани. Това кара мнозина да се съмняват, че Megapixel ще бъде пуснат в серийно производство в Европа. Индийците обаче са на обратното мнение.

Още снимки на новия автомобил вижте в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


4
Още по темата: Tataавтосалон Женева
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
1
 
8
 
! Отговори
Ха ха преди 12 години
Колата 6000?, батерията 2000? + бензин=много са умни индииците
2
1
 
9
 
! Отговори
Жо преди 12 години
ОТ ИНФОРМАЦИЯТА не става ясно, когато автомобилът използва бензиновия двигател за задвижването на колелата, каква е предавката- ЕЛЕКТРИЧЕСКА / генератора подава ток към четирите елмотора на колелата/ или МЕХАНИЧЕСКА /класическия вариант/. Ако двигателя задвижва генератор и той подава ток към елмоторите на колелата, то за какво ще са нужни свръхскъпите акумулатори? При мощност 30 к.с. /колкото на Трабантче/ колата ще може да пропътува 900 км с едно зареждане с бензин, а с акумулаторите само 90 км
1
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 12 години
A TUK VDUGAT TOKA ....MMMM DAAAA