Honda показа най-икономичния хибрид

Седанът Accord Plug-in Hybrid харчи 2.05 л/100 км.
3 дек 2012 15:12, Диян Пенев
11
Honda показа най-икономичния хибрид
Снимка: Honda
Honda вече разполага с хибрид, който може да се зарежда от електрическата мрежа, съобщи Autoweek. На изложението в Лос Анджелис японците официално показаха модификацията Accord Plug-in Hybrid, която вече е готова за пускане в серийно производство. Досега моделът бе само концепт.
Honda Accord Plug-in Hybrid разполага с хибридна система, която дава възможност за зареждане от електрическата мрежа. В нея влизат 2.0 литров бензинов двигател с вътрешно горене i-VTEC от семейството Earth Dreams. Той има мощност от 137 к.с. и работи в комбинация с електромотор (166 к.с.). Общата мощност на агрегата, който разчита на комплект литиево-йонни батерии с капацитет 6.7 кВт/ч, е 196 к.с.

Според авторите на проекта, Honda Accord Plug-in Hybrid е най-икономичният автомобил в своя клас с разход от 2.05 л/100 км. За сравнение Chevrolet Volt харчи 2.4 л/100 км, а Prius Plug-in Hybrid -2.5 л/100. Само на електричество хибридът на Honda може да измине 20 км.

Продажбите на модела стартират в САЩ през януари на цена от $39 780. За сравнение базовата версия на Honda Accord с бензинов мотор с мощност 185 к.с. стартира от $21 680.

Още снимки вижте в Automedia.bg


11
Още по темата: Hondaхибрид
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
0
 
! Отговори
До 7 Жоро преди 5 години
С тая разлика, че след 10г. бензина няма да е на тая цена, освен това не плащаш синя зона и ползваш още някакви си там превилегии.
8
0
 
0
 
! Отговори
Drug преди 5 години
Momcheta, Nissan Leaf e shampiona sys 100 km samo na tok. Vsichki drugi sa smeshnici. Kato se imat predvid razmerite na Accord 20 km sa nishto vpechatliavashto. IND - toka v USA e s naprezhenie 120V. Prodavat zarqdni ustrojstva, koito se instalirat v garazha i za 220V. S poslednite zarezhdaneto stava dosta po-byrzo. Pri niakoi za okolo 4-5 chasa. Za men cialata ideia s elsktromobilite e mizhi da te lazham.
7
0
 
1
 
! Отговори
IND преди 5 години
Може би ще има смисъл само за служебни автомобили, които навъртат много километри и ползват ток на промишлени цени :)
6
0
 
1
 
! Отговори
До жоро преди 5 години
Освен това не си включил цената на ел. ток за зареждането на батериите, който у нас не е никак евтин. Никъде не е упоменато колко време ще изкарат и самите батерии. А какво ще стане след 10 г. само Бог знае. Според мен това ще бъде една безсмислена инвестиция.
5
0
 
2
 
! Отговори
жоро преди 5 години
Разликата в цената между бензиновия и хибридния мотор е 18000$ което по курса прави около 27000 лв.Това разделено на цената на бензина прави около 10384л. бензин.Хибрида гори около 2л на 100км а бензина около 8л.Това прави разлика от около 6л на 100км.За да покриеш разликата от 18000$ между двата модела задвижване трябва да изминеш 173076км. за да изравниш разликата в цените на двата модела и да си на нула.Ако правиш по 17000 км на година след десетата година ще си върнеш разликата от 18000$
4
1
 
3
 
! Отговори
я преди 5 години
Не,че имам парите,но не е и скъпа!
3
1
 
9
 
! Отговори
Plamen преди 5 години
Бензиновия двигател не движи колелетата, електрическия го прави. По-ефективно е. Освен това при ниски скорости работи само електрическия (ако има ток). Като увеличите скоростта се пуска и бензиновия за да генерира ток за електрическия. Хитра система, но скъпа. Тези почти 20 хиляди долара разлика са бая бензин :).
2
2
 
7
 
! Отговори
Ози преди 5 години
И като реши да пътува нощем и опъне дълги + халогени + стопове + стопове за мъгла кво прайм? Вади една манивела и почва да върти. А може и един гръмоотвод досуш като "Завръщане в бъдещето"
1
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Много малко е това 20 км. на батерии, поне 400 км. трябват за да се говори за нещо добро.