Mercedes E-Class тръгна на метан

Версията E 200 Natural Gas Drive вече се предлага в Германия
Обновена: 12 авг 2013 13:46 | 12 авг 2013 11:43,
3
Mercedes E-Class тръгна на метан
Снимка: Mercedes-Benz

В днешно време дори премиум производителите се стремят да предлагат икономични и екологични коли. В този случай обаче не става дума за свръхикономична дизелова или бензинова модификация, нито пък за хибрид или електромобил, а за модел със заводска метанова система за задвижване. Той е базиран на обновената версия на Mercedes-Benz E-Class и носи името E 200 NGD - Natural Gas Drive.

Моделът е базиран на представения преди фейслифта E 200 NGD BlueEfficiency, като вече се предлага на клиентите в Германия. Под капака му работи бензинов агрегат с четири цилиндъра и обем 2.0 литра, който генерира 156 к.с. и 270 Нм. Динамичните показатели са 10.4 секунди за ускорението от място до 100 км/час и 220 км/час максимална скорост на движение.

E 200 NGD може да се движи както на бензин, така и метан. Допълните резервоари са три - единият е поставен зад задната седалка, а останалите два са под кората на багажника. Резервоарът за бензин е с редуцирани размери като сега има обем от 40 литра.

Според информацията от Mercedes-Benz новата версия на E-Class изразходва средно 4.3 килограма метан на 100 километра пробег. Емисиите на СО2 са 116 г/км, което е с около 20% по-добро постижение от бензиновата версия на колата. При движение на бензин потреблението е 6.3 л/100 км.

Ако всички резервоари на E 200 NGD са напълнени до горе, колата може да измине 1300 километра преди ново зареждане, уточняват германците.

"Метанът в Германия е с 50% по-евтин от бензина, което означава, че за пробег от 20 000 километра собствениците на E 200 NGD могат да спестят повече от 1 000 евро" изчисляват от Mercedes-Benz. Цената на модела обаче въобще не е ниска - от 47 808 евро.

Още снимки вижте в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Още по темата: метанMercedes-Benz
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Днеска карах на един приятел 10 годишната S класа на газ, вътре е по-добно от фойето на Ритз. Сто пъти предпочитам 10 годишен Мерцедес на газ пред ново Пежо. Хубавото си е хубаво
2
2
 
13
 
! Отговори
Денислав преди 10 години
В България отдавна Мерцеседите вървят на метан. Тука е нормално хората да искат да покажат стандарт, който не могат да си позволят.
1
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
OMG!!!