Новият 4х4 на Renault търси световен успех

Кросовърът Kadjar дебютира в Женева
7
Новият 4х4 на Renault търси световен успех
Снимка: AutoMedia.bg

Водена от успеха на своя Capture, френската компания Renault представи още един нов кросовър. Той е позициониран в разрастващия се С-сегмент и е основна част от стратегията за международен ръст на Renault. Моделът носи името Kadjar и има амбицията да комбинира характеристики на SUV, комби и седан.

Kadjar е създаден като универсален автомобил, подходящ както за тесните градски улици, така и за магистралите и труднопроходимите пътища.

Моделът предлага 4х2 или 4х4 задвижване. Версиите с предно предаване могат да бъдат оборудвани с електронна система за подобряване на сцеплението в трудни условия Extended Grip, докато моделите с 4х4 разполагат с три режима на задвижването - Auto, LOCK и 2WD. Просветът и при двете версии е повече от приличен - 190 мм.

"Kadjar демонстрира висока надеждност за придвижване по трудни терени, но същевременно стои уверено на пътя и предлага висок комфорт, съизмерим с този при големите седани", казаха от френската компания по време на представянето в Женева.

В основата на новия кросовър е модулната платформа CMF-C/D (Common Module Family) на Алианса, използвана и за последните поколения Nissan Qashqai и X-Trail. Сравнен с Qashqai, новият Kadjar има почти аналогични размери (4,45 м дължина, 1,84 м широчина и 1,60 м височина), но е с около 10 см. по-дълъг.

По-щедрите габарити правят френския автомобил едно от най-практичните предложения в сегмента. Багажникът, който може да бъде конфигуриран по няколко различни начина, предлага водещ обем от 472 литра, а в салона са налични още 30 литра обем за съхранение на малки вещи и предмети.

Що се отнася до дизайна на Kadjar, той е изпълнен в стила на най-новите модели на Renault, включително Capture. Но демонстрира по-изтънчени и същевременно мускулести форми. Впечатление правят предните и задните LED светлини, хромираните елементи, широките арки на калниците и динамичната странична линия.

Интериорът е създаден в унисон, като залага на изискан стил и висок комфорт. Материалите по таблото са меки на допир, като редица елементи са хромирани или облечени в кожа. Арматурното табло представлява 7-инчов дисплей, а централната конзола е приютила новата мултимедийна система с гласов контрол Renault R-Link 2.

Още информация и снимки на кросовърът Kadjar вижте само в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


7
Още по темата: renaultавтосалон Женева
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
0
 
2
 
! Отговори
до 3 преди 9 години
*** който го е сътворил, той го е измислил.
5
1
 
2
 
! Отговори
9 две преди 9 години
ти кво караш. нова от магазина ли? това е мойто мнение за френските ***, теб като не ти харесва моето мнение, не ме коментирай а кажи ти какво имаш да кажеш по въпроса. и другите са къде по надеждни от френските, казвам "по" което не значи, че не създават проблеми , но не са толкова глупави като френските. Приятен ден.
4
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Kad идва от задвижването 4х4, а jar идва от фонетична близост до френска дума за 'много бърз' (или от джава архив)
3
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
кой *** му измисли името на тва?!! не знам как да го произнеса, на нещо алжирско или мароканско ми звучи.....никога не бих го асоцирал с Рено или европейски прозиводител. По скоро нещо арабско.
2
2
 
7
 
! Отговори
9 преди 9 години
До Анонимен 1Ходи се скрий бе...Големи разбирачи сте всички,а другите коли,едни надеждни и не се чупят,цял живот ще ги караш.Много *** бе...Аре у Голфу
1
7
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
охххх пак ли тва рИно, френска не надеждна кошница