Volkswagen разкри хибриден Tiguan

С едно зареждане кросовърът може да измине 928 км
11 яну 2016 16:07, Диян Пенев
7
Volkswagen разкри хибриден Tiguan
Снимка: Volkswagen

Volkswagen представи всъдеходна версия на новия Tiguan, оборудвана с хибриден силов агрегат. Пред публика моделът с името Tiguan GTE Active Concept ще се появи на стартиращия днес автосалон в Детройт.

Машината е изградена на базата на коцепта Tiguan GTE Concept, показан през есента на 2015 г. във Франкфурт. От прототипа GTE Active се отличава по защитата на каросерията, всъдеходните гуми и подобрената геометрия. Пътният просвет до цели 243 мм.

В силовия агрегат на Tiguan GTE Active Concept влиза 1,4-литров бензинов двигател с мощност 150 к.с., два електромотора – с 54 к.с. отпред и със 115 к.с. отзад, специално подготвена за работа с хибриди DSG трансмисия, както и комплект литево-йонни батерии с капацитет 12,4 кВт/ч.

Общата мощност на агрегата е 225 к.с., а с едно зареждане машината може да измине 928 км.

При стартиране на силовия агрегат сработва само задния електрически мотор. Шофьорът може самостоятелно да включи и предния, което превръща GTE Active Concept в автомобил с 4х4. При този режим прототипът може да измине 32 км на електричество, като скоростта не трябва да превишава 112 км/ч.

Електрониката на Volkswagen Tiguan GTE Active Concept разполага с няколко режима на работа. Два са за движение по стандартни пътища – комфортен и икономичен, а три са всъдеходни – за движение по камъни, пясък или кал. Отделно има спортен режим, както и режим за движение по сняг. Налице е и режим, при който батериите се зареждат от бензиновия мотор.

Освен това прототипът е получил LED светлини, специална боя на каросерията, допълнителни светлинни елементи на покрива и нова мултимедийна система MIB. Тя включва 9,2-инчов дисплей с тъчскрийн, система за управление с жестове и функция за интегриране на мобилни устройства със системите Android Auto и Apple CarPlay.

Серийната версия на второто поколение на Volkswagen Tiguan бе показана през есента на миналата година във Франкфурт. През 2017 г. се очаква да видим и модификацията на всъдехода със 7 места. Все още не е ясно кога на пазара ще излезе хибридният вариант.

Още снимки вижте в Automedia.bg
 


7
Напиши коментар Коментари
7
0
 
0
 
! Отговори
До VTEC-E преди 2 години
Японското си е японско обаче, новото си е ново ;)
6
0
 
1
 
! Отговори
VTEC-E преди 2 години
Не знам да тихата кола, но ферхондето ми 1.5 VTEC-E, с галене ако имам нерви, ми дава извънградско закована на 2500 об. - 6.5-6.8 л/100 км. ГАЗ. Това по днешни цени 0.86 лв/л прави 5.50-6.00 лв/100 км.
Поздрви от хондомобила!
5
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
До Батака

Когато с климатик, 3 човека и багаж минеш София - В. Търново с разход 3.5л бензин и ср. скорост 102 км/ч ... ми се обади пак! Карам Хибрид на тойота и не го сменям за нищо различно от хибрид!

Поздрави от тихата кола!
4
0
 
1
 
! Отговори
бд преди 2 години
Зависи от резервоара ,скоростта натоварването *** информация.С мб 270цди ако карам до 80кмІчас и съм сам, ще мина 1200км,но за около 20 часа.което е пълна простотия.Тигуана може да мине посочините км. само на пътна помощ или се движат с 38км/час.Още по тъпо.Иначе е красив и вероятно много скъп.Обиколих Европа с кола през лятото и по магистралите за 9800км видях само един хибрид-Приус в Германия.Не се карат между градовете.Не знам защо.
3
6
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Хората чакат с нетърпение новините за яките ладички, вие ни занимавате с остарели технологии
2
2
 
3
 
! Отговори
Батака преди 2 години
Реално то хибридите йок файда, осбенно извън града. Аз с моя дарак зафира 1.6 на бинзин минавам 800 км извънградско с един резервоар, ако се напъна и 850 може да стигна сигурно.
1
7
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Междувременно АвтоВаз обявиха, че за първи път интегрират "роботизирана" скоростна кутия. Нет аналог в мире.