Fisker Karma изхвърли хибридния си мотор

Моделът получи 6,2-литров V8 и ново име - VLF Destino
12 яну 2016 12:30,
3
Fisker Karma изхвърли хибридния си мотор
Destino V8. Снимка: VLF Automotive

Автомобилната индустрия се е насочила към електрическите коли, но един производител върви точно в обратната посока. Вместо да превръща модели с конвенционален двигател в хибриди или електромобили, американската VLF Automotive преобрази позабравен хибрид в бензинов звяр. Става дума за Fisker Karma, който се появи в Детройт под името VLF Destino.

Под прожекторите на изложението бе показан подобрен вариант на VLF Destino, показан за първи път пред публика през 2013 г. Модернизираният автомобил е получил леки подобрения, но реално използва същите технологии, двигател и шаси.

VLF Destino представлява бензинова версия на спрения от производство Fisker Karma. Моделът се задвижва от бензинов двигател V8 с обем 6,2 литра. Агрегатът е зает от Corvette ZR-1, генерира 640 к.с. и позволява на VLF Destino да развива 60 мили в час за само 3,9 сек.

VLF Destino се произвежда в Мичиган, САЩ, като сред опциите на модела присъстват покрив от карбон и допълнителни аеродинамични елементи. Автомобилът е създаден с помощта на Хенрик Фискер, който стои и зад проекта на хибрида Fisker Karma.

Що се отнася до цените на VLF Destino, те започват от 229 000 долара, което го прави почти два пъти по-скъп от Fisker Karma. И вероятно му предвещава сходна с хибрида съдба...

Колкото до Fisker Karma, хибридът вероятно ще се завърне на пазара с ново име. Към момента новият собственик на Fisker - китайската компания Wanxiang Group, работи на модела, като се очаква да го покаже в най-скоро време.

Спреният от производство Fisker Karma се задвижва два електромотора с обща мощност 408 к.с., които се захранват с енергия от 2,0-литров бензинов двигател, изпълняващ ролята на генератор.

Още снимки на новия VLF Destino вижте в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


3
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
1
 
0
 
! Отговори
Машала преди 8 години
Е ми че то с тази цена на бензина, какви ел.коли какво нещо ...
2
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Преходът към електрическите коли е изключително скъп. Много по скъп, отколкото може да си представите. Никоя фирма не в състояние да хвърли десетки милиарди в разработката на сериен ел. автомобил. За това всичко става постепенно. Даймлер е една от малкото фирми, който има функциониращ хибриден двигател, но е все още скъп! Няма нито инфраструктура изградена, нито достатъчно напреднали технологии за да се направи това. Но ще стане до 15-тина години. Никой няма толкова свободни пари!
1
1
 
1
 
! Отговори
grep преди 8 години
"насочила се индустрията" - друг път. Почти всички правят по един модел да покажат колко са в крак с модата. Да не са луди да губята пазари и печалба. Ще почнат да се насочват когато се появи еквивалента на Епъл (не, Тесла не е още) в автомобилостроенето, съхраняването и дистрибуцията на енергия, който ще им издърпа килимчето изпод краката и тогава всички ще се юрнат да правят електромобили.