Renault най-сетне "откри" Китай

Френската компания откри първия си завод в огромната страна
1 фев 2016 22:24, Бойчо Попов
15
Renault най-сетне "откри" Китай
снимка: Ройтерс

Френският автомобилен производител Renault официално откри днес своя първи завод в Китай.

Така френската група навлезе със закъснение в сектора на основния автомобилен пазар в света в момент, когато той отчита силно забавяне, предаде AFP.

Това е първият голям етап за развитието на Renault на жизненоважен пазар, на който почти не присъствахме, заяви президентът и главен изпълнителен директор на концерна Карлос Гон на церемония, състояла се сред новоизградените съоръжения в град Ухан, в централната част на Китай. Hidden Field

Плод на смесено дружество с китайската компания Dongfeng, заводът в Ухан има производствен капацитет да произвежда 150 000 коли годишно, който ще достигне постепенно.

На първо време в завода ще се сглобява моделът Kadjar, най-новият кросоувър на Renault при леко модифицирана версия, за да привлече китайските потребители, които са големи любители на градските коли 4х4. Очаква се през 2016 година от поточните линии в Ухан да започне да излиза и втори кросоувър.

Досега на китайския пазар Renault играеше по-скоро вторична роля. За разлика от дъщерната компания Nissan тук досега Renault не можеше да разчита на собствен завод. Ето защо колите от марката трябваше да бъдат транспортирани с кораб, което оскъпяваше продажбите.

Продажбите на автомобили в Китай са се увеличили с 4,7 на сто през миналата година до 24,6 милиона, но това е значително забавяне спрямо нарастването с 14% и със 7% през 2013 г. и 2014 г. на фона на отслабналия икономически растеж, борсовите сътресения и сигналите за насищане на пазара в големите градове.

При все това „Китай остава основният двигател на растежа на световната автомобилна промишленост", подчерта Гон на днешната церемония.

Още икономически новини четете в Investor.bg


15
Още по темата: Renault
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
4
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
След Ситроен ДС и Пежо 504 свестна френска кола не е имало, което е учудващо. Освен това, в последните 30 години най-грозните коли са френските, странно е за страна, която е център на висшата ***.
8
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Не са лоши фолксвагените ама няма по-противни и ограничени същества от феновете им. Продадох дизелова ксантия на 400к километра и и нямаше почти нищо в момента съм с пежо 407 бензин и на 200к лети, боклукчивите TDI-та пушат като кремиковци още докато са в гаранция.
7
8
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
а за шарнирите на измисленото пежо 407 или за реното сценик и меган, 2 години и са до там. защо форд се отказаха от френските дюзи на делфи, там е направо трагедия, ама хора дето само въртвт геврека и не са дигали капака на кола, много акъл дават, еми болкуци са си френските независимо ка возят и как изглеждат, резбирачи смешни. и затова ли купиха нисан, за да стъпят на азиатския пазар, защото там френски коли не карат само японско, едно време вървяха френските в либия, но сегашните са ужас.
6
10
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
забравих да добавя и 4, и тои е много отворен на тема коли, карате френско защото не можете да си купите немско и японско, караите си ги дараците, отворко ,за какви дюзи сануваш, пасат ми е над 300хил не сам пипал дюза. а dsg, автоматите са дефектна серия само на 2008, след това ги оправиха, теб кола красива ли ти трябва или здрава, а да сетих се искаш да си правиш селфита, затова на мижляците не може да се намери заден мост по моргите защото ги купуват като топъл хляб и защото са много здрави.
5
1
 
2
 
! Отговори
До Някой 4 преди 2 години
Нищо не разбрахме! Или намали виното на Трифон Зарезан или си лягай!
4
4
 
11
 
! Отговори
Някой преди 2 години
Голям коментар, само това ли измисли? Всеки който кара 15 годишен дарак от ВАГ групата плюе френските автомобили. А това, че VW бълват трошляци на който за 5 години задължително сменяш дюзи и ремонтираш скапаното им DSG сигурно ти се струва нормално? И са супер яките автомобили...за 10 години приборите на таблото да бяха променили поне малко, супер скучно е всичко по тези коли...
3
0
 
7
 
! Отговори
Франсоа преди 2 години
До Анонимен 1

Господинчо-разбирач, френските коли всъщност са доста качествени и комфортни. Това, че ние нямаме нормални пътища и гориво си е наш проблем, но е по-лесно да се правим на знаещи и да ни е крив Космоса за кривата ни ракета. За нашите пътища са годни само старите Лада Нива. Всичко друго се разбива. Положението при ИТ техниката е същото - качеството тук в БГ на доставяното електричество е под всякаква критика и затова често всичко се скапва, но за щастие минаваме метър с гаранциите.
2
2
 
4
 
! Отговори
До 1 преди 2 години
Със сигурност и мултинационалните инженери на един от най-големите автомобилни производители мислят така! За тях мнението на голфаджиите от най-големият пазар за нови автомобили в Европа е първостепенно!
P. S. Извинявам се с коментара си към VAG GROUP!
1
12
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
френски кенефчета,