VW представи достъпен седан "Ameo"

Моделът излиза на пазара на Индия още тази година
2 фев 2016 21:28, Диян Пенев
12
VW представи достъпен седан "Ameo"
Снимка: Volkswagen

Достъпният седан на Volkswagen, който вече няколко пъти видяхме на тийзър изображения, се появи под прожекторите на индийското изложение Auto Expo.

Автомобилът ще се продава най-напред в Индия, като реално е разработен именно за този пазар, където достъпните седани са много добре продавани. Основните му конкуренти ще бъдат Maruti Suzuki, Ford Dzire, Tata Zest, Honda Amaze и Hyundai XCent.

Ameo използва поостарялата платформа PQ25, позната от предишното Polo. Всъщност седанът е заел редица компоненти от компактния хечбек, което е позволило калкулирането на възможно най-ниска цена. Към момента обаче тя не е известна.

Дизайнът на Ameo не е особено впечатляващ, но все пак демонстрира някои елементи от новите модели на Volkswagen. Салонът изглежда приятно, като е решен в два цвята, оборудван е с многофункционален волан, подлакътник, климатроник, дисплеи на арматурното табло и на конзолата и др.

Списъкът с опции също е доста богат и включва самозатъмняващо се вътрешно огледало, аудиосистема с Bluetooth свързаност, автоматични чистачки, паркинг сензори, хладилна жабка, камера за обратно виждане и др.

В Индия моделът ще се предлага с избор от два двигателя - бензинов и дизелов. Базовият е 1,2-литров атмосферен с три цилиндъра и се оборудва с ръчна кутия с 5 степени. Дизеловата опция е 1,5-литров агрегат, който може да бъде снабден и със 7-степенна автоматична DSG трансмисия.

Ameo ще се появи в Индия през втората половина на 2016 година. Все още не е ясно дали седанът ще се предлага и на други пазари.

Всички снимки на Volkswagen Ameo вижте в Automedia.bg


12
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
1
 
! Отговори
до нонер 7 преди 2 години
Интефесно как свърза Шкода Рапид с някакъв Фолксваген, предназначен само и единствено за Индия...
8
0
 
2
 
! Отговори
до 1 преди 2 години
Ти май не си конфигурирал МЕрцедес и всъщност нямаш и представа какви са цените. Ако искаш една нормална Ц класа плащаш 50 евробона! Със същата конфигурация си купуваш Пасат за 35 евробона или една и40 за 32 хиляди
7
0
 
2
 
! Отговори
до 4 преди 2 години
9 годишната Е класа е все още от скапаното поколение Мерцедеси. Към тях се числят моделите от 2003 до 2009, когато все още се използват технологии разработени с Крайслер. Това им е най-боклучавата серия на Мерцедес. Заслужават си Ц класите от 2012 и Е класите от 2010 нататък. Ама са скъпи коли просто. Аз също имах Ц класа от 2007 и страшно пари пръснах и накрая я разкарах.
6
0
 
2
 
! Отговори
do 7 преди 2 години
Истината е, че чехите не измислят нито дизайн, нито технологии. Стратегията се диктува от Волфсбург, Германия! Всичките технологии са на Вагените, за това и Шкодите и Сеатите са толкова евтини! Освен това Рапид е копие на Джета с по-малко екстри. Аз не разбирам, защо хората псуват вагените, а се възхищават на чехите, при положение, че те са едни и същи!
5
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Истината е, че като видяха как вървят продажбите на шкода рапид, прагматичните германца веднага пуснаха копие на модела, брандирано като фолксваген.
4
0
 
5
 
! Отговори
до номер 5 преди 2 години
Интересно на какъв твой опит се базират тези безумни размисли, които си споделил с всички нас... След като над 50% от автомобилите, които се движат по допотопните ни пътища, са автомобили от ВАГ групата, то тезата ти е меко казано смехотворна...
3
9
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Колите на ВАГ са с най лошо качедство! Алдито е шкода само че се чупи много повече. Ако ще е ваг най добре шкода. Ще доплатиш до цената на ауди да я оправяш.
2
0
 
14
 
! Отговори
до номер 1 преди 2 години
Ами като гледам какви проблеми има един приятел с 9 годишна Е класа и колко пари пръска по ремонти, май е по-добре да си карам Пасата, на който поддръжката също не е евтина, но поне не виси в сервиза!
1
15
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Кой ги иска тия вече само Перник и Индия.Народна кола на цени на мерцедес,.......