Кросовърът Lada XRay пристига в Европа

Първият чужд пазар за модела ще бъде унгарският
15 фев 2016 13:22,
91
Кросовърът Lada XRay пристига в Европа
Снимка: АвтоВАЗ

АвтоВАЗ даде официален старт на продажбите на най-новия си модел – LADA XRay. Автомобилът вече се предлага в 124 автосалона в 57 града в Русия, а се предвижда съвсем скоро да излезе и на чужди пазари, съобщава ТАСС.

Кросовърът ще бъде достъпен в 4 нива на оборудване, като в зависимост от тях цената му ще варира от 589 000 до 723 000 рубли (от 6500 до 7900 евро), съобщават от прес-службата на най-големия руски производител. Според най-песимистичния план продажбите на XRay ще достигнат между 16 000 и 20 000 бройки на година. Поточните линии на заводите имат потенциал за 60 000 единици.

В АвтоВАЗ планират да пуснат модела и на чужди пазари. Първият от тях ще бъде в Унгария, където вече има предварителни поръчки за модела. Той ще се предлага и в Египет. В африканската страна автомобилите LADA са доста популярни, като дори бе направен завод, в който се сглобяваше модела 2107.

Кросовърът ще се предлага с два избора от двигател. Най-евтината модификация е достъпна с 1,6-литров мотор със 101 к.с., като той ще се комбинира с механична скоростна кутия. По-мощната версия е с 1,8-литров агрегат със 120 к.с. и автоматична скоростна кутия, разработка на АвтоВАЗ.

Дизайнер на Lada XRay, която дебютира като концептуален модел на автосалона в Москва през 2014 г., е Стив Матин. Преди да оглави студиото за дизайн на АвтоВАЗ британецът е работил за марки като Mercedes-Benz и Volvo.

Още снимки и информация вижте в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


91
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
36
11
 
3
 
! Отговори
50 преди 8 години
Вместо да ми шлякате минуси напишете една изцяло руска кола и ще се извиня ведднага!! Ххахахахахахахаа!
35
8
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Когато Lada XRay се преборят с Euro-6 тогава ще си говорим за продажби в Европата.
34
0
 
12
 
! Отговори
до 43 преди 8 години
Те, от Автоваз, сигурно не знаят, че в Европа важи стандарта Евро 6, та ще хвърлят милиони за дилърски центрове в Унгария.Дори съм сигурен че емисиите от въглероден диоксид ще съотвтестват на нормите, а няма да лъжат като Фолксваген:-)
33
11
 
4
 
! Отговори
тролгеносен преди 8 години
до сега 100 пъти съм писал че, СССР или Русия НИКОГА, НИКОГА, НИКОГА НЕ СА ИМАЛИ ИЗЦЯЛО ТЕХЕН АВТОМОБИЛ. НИКОГА!
32
0
 
8
 
! Отговори
до 46 преди 8 години
Част от стратегията на Рено-Нисан е да възроди Лада и да покрие съвременните изисквания на пазара. Отново те питам изобщо запознат ли си с качествата на автоматичната скоростна кутия или ще продължаваш да гадаеш дали била добра или не?
31
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Серийното производство на XRay започна на 15 декември 2015, така че ...
30
9
 
6
 
! Отговори
тролгеносен преди 8 години
До До 31Разпределителния вал с кожуха и кобилиците струваше 90 лв. Заплатата ми беше 120. говоря за 1982 г. Понимаеш, ***? Освен това можеше да си ги купиш само с "връзки" . И нямаше лада която да не беше спукала преден мост.......
29
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Карам Дачия Дъстер дизел и съм много доволен. На две години е, и слава Богу нямам никакви оплаквания. Ако и тая Лада е на база на дъстера - не я мислете. С тая разлика, че ръмънката излиза в Бг около 34 хил. лв., но е с моторетка рено и ръчна ск. кутия.
28
7
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Абе руските коли са ненадеждни, трошат се много и никога незнаеш кога ще те оставят на пътя, са някой сигурно ще каже че частите са и евтини, зарежете ги тия приказки, за мен хубава кола е тази, на която незнаеш колко и струват резррвните части, затова харесвам японските коли
27
3
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Не ме изненадват коментарите, като знам че 90 процента карате бракувани германски и италиански барутници, с разход 20 на сто. 300 дни в годината каруците ви стоят по сервизи, където наливате 90% процента от мижавите си заплати.
26
0
 
16
 
! Отговори
до 36 преди 8 години
И Duster и Xray са разработени от Рено, така че не знам какви оригинални Дачии виждаш.
25
5
 
11
 
! Отговори
До 31 преди 8 години
Не лъжи малките деца дето не знаят кое как е било де.И ние карахме Лади и Москвичи.Даже и да си сменял разни валове ,те бяха по десетина лева бройката , а не както вала ми на БМВ-то сега да е 5 хилядарки.Една отрека ,едни клещи и връзка ключове ти трябваха в багажника.
24
8
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
И за какво ми е руска Дачия, като мога да си купя за същите пари оригинална Дачия
23
9
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
явно е толкова калпава, че не си и правят труда да я спират чрез санкциите :D
22
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
дачия сглобена в русия
21
9
 
9
 
! Отговори
тролгеносен преди 8 години
Имал съм Лада навремето/то друго нямаше де/ .Супер беше!!На всеки 40 000 км. разпределитен вал, на всеки 90 000 км основен ремонт!
20
9
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Туй чудо на снимката е с цват на изсъхнало л...йно!!!пък хората да казали, изсъхнало и с клечка не го бутай, че повече мирише!!!
19
17
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Руска кола и подарък да ти я дават.....бягай........
18
8
 
9
 
! Отговори
щом разбирате преди 8 години
Само не мога да разбера защо един Mercedes на 500 хил. км струва повече от една нова Лада в немските обяви това!?! Изглежда пусти германци не разбират от коли ли, що ли!!
17
15
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Лично аз нямам доверие на руските и китайски произведения, не бих се качил на нея дори и като пътник