Руската УАЗ-ка влиза в 21-ви век

Получава електронен дисплей, нови седалки и двигател Евро5
18 фев 2016 16:30,
104
Руската УАЗ-ка влиза в 21-ви век
Снимкa: УАЗ/Колеса

Скорошен репортаж показа, че руският УАЗ-452 е една от най-зле сглобените коли в света. Сега обаче инженерите от Уляновския автомобилен завод ще опитат да поправят това, пускайки модернизирана версия на легендарния всъдеход.

Модификацията ще бъде налична за пасажерската версия на модела, носеща обозначението 2206. Тя ще получи леко изменен външен вид, като основните подобрения ще бъдат под капака и в салона.

По отношение на екстериора, разликите са по-скоро незабележими, като се изчерпват с нова технология за светлините и по-добра защита от корозия.

В салона на обновения УАЗ обаче ще видим редица екстри - ергономични седалки, нови предпазни колани, 12-волтов изход в жабката, различен волан, ново арматурно табло, отделна отоплителна система за задните места и др. Сред опциите са включени модерно радио, аларма, централно заключване, бордови компютър с дисплей и седалки с подгряване, разкрива Алексей Володин, заместник-търговски директор на УАЗ, пред изданието Колеса.

Пътническият УАЗ ще демонстрира също така промени по шасито, които трябва да доставят по-добра возия. Оптимизации ще бъдат направени и по отношение на изолацията от шум и вибрациите.

За последното основна роля трябва да изиграе новият двигател за модела, който покрива нормите на Евро5. Подробности за неговите параметри липсват, но се очаква той да представлява подобрена версия на настоящия агрегат на УАЗ-2206 - 2,7-литров мотор със 112 к.с., куплиран с 5-степенна ръчна трансмисия.

Новата версия трябва да бъде завършена и показана по-късно тази година.

Още снимки на модерния УАЗ вижте в Automedia.bg

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


104
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
21
2
 
1
 
! Отговори
anonimen преди 8 години
slu6aite sega tova ne e sastezatelna kola no e nai dokazanata djipka lipsvaxa i samo eksti dosega no kato go dobavqt 6te stane straxotno tova kadeto minava drugo zakasva,skoro bqxa namerili v edin siluz edin kraz ne be6e palen 40 godini i zapali ot raz nenadminati sa rusnacite po ma6ini s visoka proxodimost
20
2
 
12
 
! Отговори
Румбо преди 8 години
Като видите руските пътища във вътрешността,ще разберете,че това е автомобила за там.И не е проблема външния вид,нито малката мощност на двигателя-здраво,с проста форма купе е предимство при техните условия,а *** двигател с голям обем и малка мощност предполага евтина поддръжка и дълъг живот(както и "всеядност").Проблем са чупливите диференциали и полуоски(!?),които все още са обикновени конични вместо хипоидни.Имаха и мостове с редуктори,но се изгубиха някъде....
19
9
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Това чудо дето може да мине, другите трябва да минат или пеш или с магаре, за това още тази кола се прави и търси. Няма адекватен западен еквивалент. Това е бойна машина.
18
10
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Не е истина, колко са зле
17
6
 
13
 
! Отговори
Да преди 8 години
Страхотен руски внедорожник. Няма спиране ... Дъжд, сняг, студ, вятър, не са препятствие за УАЗ Сега в него са монтирани ново арматурно табло, ергономични седалки с автономно подгряване, радио център с мишунг, бордови комшютър с дисплей и много екстри ... Дайте цена, веднага купувам
16
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
браво, и днес има статия-дъвка за спрелите в 19 век умове на соро.соидчетата:))).
15
8
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Пропуснато е да се отбележи, че *** тежи повече от 3 тона
14
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
УАЗ-ка и бутилка водка - класика.Изчистени до съвършенство
13
7
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
2.7л мотор, бензинов, харчи 20л на 100км и не покрива дори Евро4защо пак пишете небивалици?
12
15
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Всичката им работа е такава, не слушайте какво ви облъчва пропагандата за ултрамодерни оръжия, самолети, танкове и т.н.
11
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Мъкаа
10
1
 
7
 
! Отговори
онз преди 8 години
До Ивантва чувство, когато трябва да прибегнеш до графичен дизайнер да прикриеш заварките и нитовете по "колата от 21 век" ...
9
3
 
7
 
! Отговори
Иван преди 8 години
2.7 л - 112 к.с.? Нищо лично, ама това не е за 21ви век според мен. Eco Boost на Ford (примерно!) изкарва 100 к.с. от еднолитров агрегат. Моя hdi вади 109 к.с. от 1.6 л мотор. Интересно ми е разхода колко е, а и "екстри" като "модерно радио", централно заключване и т.н. звучат по-скоро смешно - това за 21ви век са елементарни удобства, с които повечето кошници одавна вече разполагат. Иначе ме кефи на скицата, модерните коли мязат на самобръсначки, както каза Марв :-)
8
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Боже, Боже, гледам и не вярвам на ушите си.
7
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
А могат ли да летят и да гърмят при нужда?
6
3
 
10
 
! Отговори
onz преди 8 години
т.нар руска уазка е уилис -150, чиито чертежи са придобити за вагони с природни ресурси след войната по линията ленд-лиз. така както стария урал е студебейкър, краза - мак и некои други коли -фиат. за приликите на газ с олдсмобил или на москвичите с некои нереализирани проекти на симка може да поспориме, щото ушанките твърдят че не било така . и така, след като продават щурмгевер за техно изобретение, що да не продават джип Форуард контрол за руски ван?
5
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Пантите на вратите са като на селска порта от 19 век. Жив пример как технологии от 19 век успешно се използват в 21 век.
4
16
 
19
 
! Отговори
Ами преди 8 години
Ако цената е добра ще си купя новата УАЗ-ка. Тя е многофункционална, модернизирана, с много подобрения. Руските машини са здрави, непретенциозни и издържливи ...
3
3
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
Не само УАЗ трябва да влезе в 21 век, а и хората които я сглобяват.Иначе колкото по-грозен е този автомобил толкова по функционален е.
2
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 8 години
дизайна си е от 20 век ама как и да е важното да върви.