Автомобилите, които приличат повече на шега. Но не са!

Колкото и да е странно, някои от тях все още се произвеждат
0
Автомобилите, които приличат повече на шега. Но не са!
Peel P50. Снимка: AutoMedia.bg

Има автомобили, които сякаш са се появили на майтап, но въпреки това записват сериозни постижения на пазара. Някои от тях дори все още се произвеждат, като са доказателство, че нестандартният поглед върху нещата често води до успехи. AutoMedia.bg събра за вас някои от тези интересни модели.

Peel P50: Автомобил-куфар

Английският триколесен автомобил се ражда през 1960 г. В салона на Peel P50 може да се събере един човек и една чанта. Влиза се през единствената врата, а в тъмните часове свети само един фар. Теглото на това превозно средство не превишава 60 кг., а голямото му предимство е, че собственикът му може да го носи навсякъде. В предната част има дръжка, позволяваща замъкването на колата в гараж. Моделът е оборудван с двигател от мотоциклет с мощност 49 к.с. През 2010 г. компанията Peel пусна и електрическа версия.

Mohs Ostentatienne Opera Sedan: Седан с една врата

Автомобилите, които приличат повече на шега. Но не са!
Снимка: AutoMedia.bg

Този нестандартен седан е направен от американеца Брус Моос, като идеята му е да предложи автомобил, който да стане символ на разкоша. Най-интересното е, че колата има само една врата. Тя е разположена в задната част, като заема мястото на багажника и представява разтваряща се стълбичка с червен килим. В салона на машината има истински паркет на пода, а част от елементите са направени от дърво и скъпоценни камъни. Моделът се произвежда до 1979 г., като от него са направени eдва десетина бройки.

TagAZ Aquila: Руското Porsche

Автомобилите, които приличат повече на шега. Но не са!
Снимка: AutoMedia.bg

Ярко, ефектно и донякъде стилно. В никакъв случай обаче не може да се каже, че този автомобил наистина е създаден от руска марка. Фактите обаче сочат друго – това е произведение на завода в Таганрог. Купето разчита на тръбно шаси, а каросерията е от специална пластмаса. Моделът се произвежда през 2012 и 2013 г., но в крайна сметка заводът на ТагАЗ спира да съществува. Преди месеци Aquila бе възроден във Франция, където живее бившият собственик на ТагАЗ.

Останалите модели вижте в AutoMedia.bg


0
Още по темата: автомобили
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари