ВАЗ, ГАЗ и ЗАЗ – властелините на пътя през социализма

И днес мнозина си спомнят с умиление за колите съветско производство
7 авг 2017 21:45, Елка Василева
148

ГАЗ-13 Чайка

С черния си матов лак и сребристата ламперия този автомобил привлича погледите и днес. Той олицетворява представата за лукс от 60-те години на миналия век. Чайка - любимата кола на Никита Хрушчов - е била създадена за нуждите най-вече на висшите представители на съветската номенклатура. Снимка: Дойче веле

Те бяха мечта за мнозина през социализма, за тях се чакаше ред или се пускаха връзки. Не бяха най-добрите, но други нямаше. И днес мнозина си спомнят с умиление за тях - колите съветско производство, пише Дойче веле.


148
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
136
0
 
2
 
! Отговори
гилапа преди 3 години
До Пенчо
Ми карай и сега ладичка.
135
0
 
1
 
! Отговори
Фронто преди 3 години
Може ли някой да разчете тази шпионска криптограма от номера?
134
0
 
1
 
! Отговори
Фронто преди 3 години
До Така
Харчи 200 вата, при други такива-50 вата. Умонжи по 2 000 000 апарата и виж за какво става въпрос. Такива сметки съм правил ТОГАВА! Само че не слушаха. Те никога не слушат,те всичко знаят!
133
0
 
4
 
! Отговори
Така е преди 3 години
До Олег Ама този Темп 714 тежеше 70 кг.Не съм чул да е имало откраднат такъв.По лесно е да откраднат пиано.
132
0
 
1
 
! Отговори
Stefko 88 преди 3 години
на снимка 8 има грепшка това не е ГАЗ-21 "Волга" . Газ 21 е "волга с еленче на капака"
131
1
 
1
 
! Отговори
Олег преди 3 години
До Shark
Айде бе! Докажи го!
130
1
 
5
 
! Отговори
Олег преди 3 години
До До Фронто
Г.Димитров п-редаде България и резултата се вижда като минеш Гюешево като паметник.
129
3
 
0
 
! Отговори
Олег преди 3 години
До Гробокопач
Да такъв е българинът и то не централно, а индивидуално. Обикновено всеки сам се държи с шеф чужденец като плюнка за някой левец. Например е съвсем нормално шефът ти да е чужденец и да иска 100 човека фирма да знаят английски език само за да си говори с тях без той да си даде малък зор да научи местния език. Т.е. той не смята, че си заслужава заради 100 души да прави някакви усилия. Обикновено и самоте българи мислят като него.
128
2
 
7
 
! Отговори
Фронто преди 3 години
Я всеки от нас да погледне първо себе си! Ами всеки Българин може да си поправи всичко! От фаянса и боята, през колата в гаража, та до техниката и електрониката.Няма такъв друг народ! Такъв народ не може да пропадне!А като прибавим и неговата любознателност. И неговата отвореност към света и познанията му за света във всички измерения! Я малко повече самочувствие! На Българинът не трябва да му се помага, ТРЯБВА ДА НЕ МУ СЕ ПРЕЧИ!
127
1
 
2
 
! Отговори
Shark преди 3 години
До Олег. Глупости!!!
126
4
 
4
 
! Отговори
До Фронто преди 3 години
Тук сбърка! Още след Освобождението сме трън в очите на тези от Запад, които от тогава до ден днешен работят срещу интересите на България. Дори турската армия по време на войната е била пълна с британски, австрийски и всякакви офицери и оръжия! И основанието им за това е комплексарско - когато тук е имало държава България по техните земи са живеели на племена и са говорели на техен език само с конете си /Г. Димитров им го казва на Лайпцигския процес/.
125
4
 
3
 
! Отговори
До опетков преди 3 години
Може всякакво да е било здравеопазването, но е в пъти по-добро от сегашното Нищо... Във всяко училище имаше зъболекар и фелдшер. Същото се отнася и за образованието, а и за почти всички сфери на живота! Но най-лошо от всичко е, че уж искахме с право през 90-те да направим промени към по-добър живот и всички скачахме с двата пръста по площадите, но нещо явно много сериозно сбъркахме някъде по пътя...
124
3
 
4
 
! Отговори
Фронто преди 3 години
До Гробокопач
Никакъв `слуга` не е Българинът.Българинът е безкрайно благороден(турците ни клаха половин хилядолетие,ние един техен не сме заклали), Българинът е ученолюбив(умее да `краде`и в добрия смисъл-да се учи), Българинът е предприемчив(от една семка на балкона зеленчук ще си отгледа). Спънките са две - винаги(след Освобожданието) тръгваме от много ниска база, другата е ЧЕ НИ СЕ ПРЕЧИ! Не може Българите да са нещо повече от великите на североизток.
123
1
 
2
 
! Отговори
Реалност... преди 3 години
Карането на европейски и японски коли по нашите пътища си е чисто издевателство върху колата и джоба на собственика й. Най-малкото се сменят биалетки на 6 месеца, да не говорим за всичкото раздрънкване по ходова част и купе.
122
2
 
1
 
! Отговори
Гробокопач преди 3 години
До Олег
"Българинът" е слуга, обслужващ персонал на Господарите си, затова той не знае, какво иска, и взема тва, дет му дадът Господарите. И сменят Господаря, в зависимост от лъскавата играчка, която му се предложи.
121
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Може би защото УАЗ е Willis?
120
4
 
3
 
! Отговори
Агджата преди 3 години
Абе защо мостовете, барабаните и релетата на УАЗ пасват на старото Чероки? Кой от кого е крал лицензи?
119
2
 
3
 
! Отговори
Олег преди 3 години
До до Олег
Никога не сме имали и нямаме качествено образование по ИТ! Аз не съм програмист, а сисадмин и това, което работя не се учи никъде в страната. Просто трябва да си самоук.Учат се разни парчета от професията е различни специалности.
118
1
 
5
 
! Отговори
опетков преди 3 години
До Shark Непросветений, и в момента в България се правят сериозни количества микрочипове за автомобилната промишленост и не само, но не се тръби за "големите успехи". Ще се изненадаш, че дори във Варна се правят. Не е изненадващо, че основният проблем е липса на квалифицирана работна ръка.
117
3
 
4
 
! Отговори
Олег преди 3 години
До опетков
Ами някой тука приема, че си някакво тъпо идиотче родено 96-та година и нямаш спомени от онова време и могат да и вменят някакви усещания , които ги е нямало тогава.
Да вземат и да си намерят ТЕМП 714 и да му пуснат цифрова телевизя. Само трансформатора на захранването му тежеше 10 кг. щото руснаците не бяха чували за инпулсни захранвания. За тях беше по-лесно да турят 10кг мед, отколкото да направят схема с няколко транзистора и да сведат цената от 100 на 10 лв.