Революция: Audi сменя имената на автомобилите си

Най-слабите версии на компанията ще са означени с "30"
24 авг 2017 16:07,
42
Революция: Audi сменя имената на автомобилите си
Снимка: архив, Reuters

От дебюта на новото A8 нататък всички модели на Audi ще носят по две допълнителни цифри в наименованието си, които да уточняват мощността на конкретната версия, съобщиха от германската компания.

Най-слабите версии, с мощност до 96 киловата, ще бъдат означени с "30", малко по-мощните - с "45", и така нататък. Съответно върховите модели с над 400 квт ще носят табелка "70". Цифрите ще идват като добавка преди буквения код за типа на двигателя. Съответно пълното име на моделите ще изглежда така: Audi Q2 30 TFSI, или примерно Audi Q7 50 TDI.

Според Дитмар Фогенрайтер, члена на борда по продажбите и маркетинга, промяната се налага за "повече яснота".

"Докато алтернативните задвижвания стават все по-популярни, старият измерител с работния обем на двигателя вече не е важен за нашите клиенти. По-ясно и логично е различните нива при моделите да се обособяват според мощността", обяснява Фогенрайтер.

Промяната обаче няма да засегне спортните S и RS версии, уточняват от Audi.

Още автомобилни новини четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


42
Още по темата: Audiмоделиавтомобили
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
33
0
 
0
 
! Отговори
анти-конти преди 6 години
VW груп отдавна печели повече от продажба на рез, части, отколкото от нови коли. Явно грешките като купето МК-2/3, няма да се повторят. И 3,14 да напишат пак се чупят и си по диагностики всеки месец. Работата стана от т.нар. ГЛОБАЛИЗАЦИЯ, и безброя поддоставчици на какво ли не. Даже и *** произвежда части за коли, вместо да копа на някоя нива!
32
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Поради туй ,че Ауди е марка на пселяните първенюта е необходимо да им сложат табелки с мощноста та да видим кой селю е по-див
31
0
 
2
 
! Отговори
Наблюдател преди 6 години
Няма по весело нещо от коментарите в Днес.бг.... priceless ;-)))
30
0
 
5
 
! Отговори
До 20 преди 6 години
Чети какво ти пише Маздьо 13, какво си се разпенил, какви навързани 4х4 картофа, какви 2000 лева?? Човекът ти изказва собственото си мнение, ти вече до Ихтиман стигна. Успокой се, млад човек си, България има нужда от теб и от нас! Че не мога да смогна да чета паметниците на такива състезатели по пътищата. Пътната ни мрежа е един некропол. Спокойни почивни дни!
29
1
 
11
 
! Отговори
Звездев преди 6 години
Сещам се за Infiniti Q30, Q70....,едно време японските автомобили догонваха германските, сега става обратното.
28
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
е и ? Ауди ще почака БМВ и Мерцедес ... скоро следват проверки на дизела и при тях :)))
27
0
 
4
 
! Отговори
до 29 преди 6 години
Сори, ама съм с мислене на западен капиталист-скръндза и това балканско перчене с луксо-мобилите ми е чуждо, старата плоча с чифтето на голия тумбак.Не, не ги мисля ,мисля те тебе ,че тези с вилата имат и работници и те им изкарват хляба и колите ,ама и те не се мислят, за кого работят ,нали чифлика е "техния".
26
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Страхиле, ми тези хора от маркетинга на Ауди са много глупави. Да бяха питали Стоил от с. Гроздобер с запазената голф тройка която само една жена я е карала 20 години, как да наименуват моделите си нали. Изостанала работа е тяхната.
25
0
 
2
 
! Отговори
шматка преди 6 години
До 19Недей така бе човек.Какво ще караме
24
0
 
12
 
! Отговори
шматка преди 6 години
До 26Тоя който си купува такава кола от магазина си има вече вила с басеин.Тях не ги мисли ами по добре събирай пари за винетката
23
0
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ще се опитам да разясня защо колите произведени в ЕС са важни за нас. Над 15 000 000 човека работят в автомобилната индустрия в ЕС и всеки един жител на ЕС по директен или индиректен начин е свързан с нея. Онези EU фондове например, за финансиране на пътища, мостове и не знам си кво за които батко ви Бойко толкова се мъчи се пълнят от тази индустрия до една степен. Може би един от редовните клиенти на ресторанта където миеш чинии в Германия е работник на VW. Стига негативи за коли "made in EU".
22
0
 
5
 
! Отговори
до 28 преди 6 години
А на тебе това да не ти е сапунката за Яросните и Бързите?Виждам ,че масово хлапетиите ползват колите за ракети и увеселителни влакчета ,толкова ли ви е мисленето ,че само това да искате от този живот?Не ,че трае дълго като се живее по този начин.Виждам ,че "тузарите" само лъскавото им е в главата и едва ли не нарочно и нагло газят правилата за да ги забелязват колко пари са пръснали за новата си играчка.
21
2
 
21
 
! Отговори
ХМ преди 6 години
Дами и Господа!Я ми кажете в БГ за каква точно нужда ви е кола дето вдига от 0 до 100 за под 5 секунди или е с най-меката кожа.Не знам как точно си изкарвате хляба ,но лично аз не бих дал толкова пари за автомобил от висок клас ,че да го троша по улиците и с неграмотните шофъори.Че я се замислете има си вили на морето с басейнчетата на цената на гниещите ламарини.Дали ще ми е по "Кеф" опънат на шезлонга или пък с яхтата ,вместо да броя секундите до 100.
20
1
 
9
 
! Отговори
Ба це преди 6 години
Е щом всичко ще е толкова ясно, веднага си купувам от новите аудита с цифрите. Евала на шефа им за добрата идея, направо ще избие рибата.
19
5
 
6
 
! Отговори
До до 13 с маздата преди 6 години
Пич навит съм да карам срещу теб, и аз съм с японче, но е Нисан и по-точно ГТР и то малко пипнат дет се вика. Досега още не съм срещал Ауди да ми се опре.
18
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Най оптималния тест за една кола е на писта, правят се 2-3 обиколки и се проверява коя е по бърза.
17
9
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Господин Бай *** пак пише шедьоври от панелката. Айде стига де. Ако имате нещо конкретно за казване с аргументи казвайте, карате супер амортизирани коли на по 500 000 км и безброй години и после марката ви виновна. Къде си ти и къде е Ауди, ти си глас в пустинята.
16
17
 
4
 
! Отговори
до 13 с маздата преди 6 години
Тоя оризарник на предно е кола за бедняци, които нямат пари да си купят истинска кола, как ше сравняваш тоя к3неф с коли със задно предаване или с 4х4 бе, картоф, я ела на магистралата да караме от 0 до 250 на вързано за 2000 лева, ама маздичката след 150 ше се разпадне, *** от долнопробен цирк.
15
0
 
14
 
! Отговори
ХМ преди 6 години
Всички автомобили вече се правят колкото да им издържи гаранцията.Бутани са с електроника да пази механиката ,но често електрониката изпушва първа.Предполагам ,че термина "втора ръка" след 10 години ще изчезне ,просто колите няма да издържат и 5 км след определен ресурс.Световната тенденция е такава всичко да се счупва повече и да се подменя по бързо.
14
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Супер!Предлагам новите имена да са Ауди Калина, Ауди Нива......