Продават бижу на Ferrari, прекарало близо 40 г. в гараж

Очаква се за уникалното возило да бъдат платени 1,7 млн. евро
28 авг 2017 12:30, Красимир Ангелов
10
Продават бижу на Ferrari, прекарало близо 40 г. в гараж
Снимкa: Motor

Единственият в света екземпляр на спортната кола Ferrari 365 GTB/4 Daytona Berlinetta Alloy by Scaglietti, ще бъде продаден на търг, организиран от RM Sotheby's. Според експерти, за автомобила ще бъдат платени около 1,7 млн. евро, въпреки че той се намира в плачевно състояние.

През периода 1969-1973 г. компанията Ferrari произвежда 1200 бройки от модела 365 GTB/4. Пет от тях са със свръхлека алуминиева каросерия, дело на ателието Scaglietti, като са предназначени за участие в маратона "24 часа на Дайтона". От тези 5 коли само една е сертифицирана за използване по обществени пътища и именно тя се продава.

Автомобилът е сглобен през 1969 г., като е получил плексигласови корпуси на фаровете, електрически стъкла и черен кожен салон. Колата е доставена на дилър в Болоня, където я купува основателят и издател на списанието Autosprint Лучиано Конти, близък приятел на Енцо Ферари.

Само след месец атомобилът е препродаден и скоро се оказва в Япония, където сменя няколко собственика. Последният от тях я купува през 1980 г., като я прибира в гараж, в който тя изкарва до наши дни.

Пробегъг на спортната кола е 36 390 км. Оригиналността на автомобила, както и на всички елементи от Scaglietti, бе потвърдена от известния експерт по машини на Ferrari Марсел Масини. Той е категоричен, че след реставрацията и в течение на времето стойността на автомобила ще се повиши.

Още снимки на уникалното возило вижте в AutoMedia.bg
 


10
Още по темата: Ferrariспортен автомобил
Още от
Напиши коментар Коментари
9
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
classicdriver/en/car/ferrari/365/1969/479371
8
3
 
11
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 10 месеца
И е каран от бабичка, само до магазина! Бастунчето и още е на задната седалка!!!
7
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Още живот има в това Ферари.

А въпросните голфове и изобщо VW и Audi, ако не си ги удрял, нищо им няма с тея поцинковани купета и дълговечни двигатели (без 2.5TDI) ;-). Сменяш само маркучите като протекат и пак газ. Нямат спирка и 30+ години.
6
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Нищо му няма. Радост за някой колекционер, който с малък ремонт ще го направи като нов. Боята му е най-малкия проблем.
5
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Абе гоуф не се продава докато не му падне боята - 33 години са малко, можеше 50-60 годинки да изкара и после като дойдат на *** електромобилите на голфа само му слагаш един запазен акумулатор на 1- години и ще стане тесла (демек като тесла на Мъск)...
4
4
 
14
 
! Отговори
Бивш голф-я преди 10 месеца
Успех колега, моят Голф сега щеше да направи христовата 33 год, но отиде за скрап. Най-смешно беше, че на платформата се скъса въжето и човекът даде въздух да напомпим малко гумите, запалих и я качихме на ХОД горе. Той се скъса от яд, че такъв звяр отива на б.о.к.л.ука, даде ми документ + 350лв кеш. Дъщерята и тя беше разстроена, но с времето преживя загубата-нали знаеш" времето лекува"
3
3
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
enin
2
3
 
21
 
! Отговори
горд собственик преди 10 месеца
И аз имам голф двойка на 31години, в движение, но го карам само веднъж месечно. Сега струва 400 лева, но понеже ще изкара още поне 10 години/засега ръжда хич/, тогава ще го пусна на търг в Германия и очаквам да му взема поне 8 249 евро.
1
6
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
Боята е зла, иначе щях да натдавам