Култовото Porsche 911 ще минава и на ток

Германците обмислят създаването и на е-кросоувър
26 фев 2018 14:45, Красимир Ангелов
14
Култовото Porsche 911 ще минава и на ток
Снимка: Porsche

Porsche не изкючва възможността да пусне на пазара електрическа версия на новото поколение на култовия си модел 911. Това съобщи един от инженерите на немския производител и шеф на проекта Porsche 911 Август Ахлайтнер, цитиран от местните медии.

Той поясни, че новият модел на поколението ще запази характертните за автомобила черти на дизайна, особеностите в оформлението и другите фирмени черти. Ахлайтнер обаче подчерта, че е напълно възможно създаването и на изцяло електрическа версия на новото Porsche 911.  Инженерът също така посочи, че 911 ще стане последният модел на бранда, който ще получи автопилот.

Както се знае, първият сериен електромобил на Porsche трябва да се появи в края на 2019 г. Това ще бъде седан, създаден по дизайна на прототипа Mission E.

Освен това компанията проучва възможността за създаването на нов електрически кросоувър, нов електрически спортен автомобил и хибридна версия на 911.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


14
Още по темата: Porsche 911
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
13
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Минава на ток щото Мерцедес направи двигатели по 800 коня за средния клас с КЕРС систеема и прави Поршето да изглежда като магарешка каручка.
12
2
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Първият двигател на в.г.е разработен за олио или растителни масла, впоследствие избора пада на нефта и дериватите му , като по евтин вариант, автогол
11
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
УжасТ!
10
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
шофер: Ако един ден технологията на батериите се развие така че да стане разумно за вграждане в масови автомобили, Тесла ще изчезне от пазара и старите автопроизводители ще направят в пъти по-добри електромобили. Инжинерното ноу-хау да правиш скоростна кутия с двоен съединител PDK срещу това да наблъскаш едно шаси с батерии и кабината с тъчскрийни, е като да решаваш системи диференциални уравнения срещу решаване на линейно уравнение.
9
3
 
3
 
! Отговори
шофер преди 6 години
Яко. Германеца надминава кравара от Тесла. Въпреки, че колата е бензин или дизел то това все пак е Порш. Все пак германска. Все пак е по-яко от коя и да е пицарска или жълта талига.
8
3
 
4
 
! Отговори
отто преди 6 години
даже и мерцедес прозивеждат пластмасови играчки например ГЛЦ за над 100 бона целия пластамаса таблото скрца ,копчетата пукат а седалките са неще средно между пластмаса найлон и това му викат иновативно мерси 190 та на съседа е по комфортна нищо че нема ел седалки стъкла
7
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Истината е в малки градски електрички и по-добър градски транспорт, за дълъг път нека си има дизели, за кеф от карането и спортни - бензинови. Идеята е изгорелите газове да не се скупчват в градовете. Има много семейства с по 2 коли където едната малка кола на жената може да е електрическа и само за града.
6
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
ква е тая мания с тея електрически коли не разбирам още преди 20 години имаше сериини тоиоти на ток и експериментални на водород и не беха популярни сага тесли силиции силикони дубай ...
5
1
 
5
 
! Отговори
до 1 преди 6 години
Ще те разочаровам:Още 1898 г. Фердинанд Порше прави електромобил "Р1", а през 1899 г. участва с него в състезание. След доброто си представяне е направена и серийна версия.Тъй че едва ли се върти в гроба си !
4
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ъъъ, Миск, иновацииии?! Само за сведение - едни от първите коли са електрически, но са ги зарязали защото са разбрали че не става работата на ток и са предпочели да развиват ДВГ. От 15 тина години до сега нещата не са се развили особено. Електромоторите са си електромтори, а тъпченето на повече 18650 Li-ion в една кутия не е някаква особена иновация.
3
1
 
3
 
! Отговори
Хм преди 6 години
Въртят,сучат-на ток най-вече луксозни коли,масови-няма или рядкост.Ето и Теслите-купиха в България десетина и бизнесмените си ги прехвърлят един на друг като скъпи **-карат ги месец-два и на друг да се порадва,докато му мине мерака.Защо не искат да ги карат редовно е ясно-като се пуснат с 200+км/ч и реалния пробег става 100км вместо заявените 500км,които искат пенсионерско каране.
2
2
 
4
 
! Отговори
До 1 преди 6 години
Обръща се щото тоя път немците не водят в иновациите ами следват Мъск
1
9
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Фердинанд Порше се обръща в гроба си горкия :(