Идват ли старите германски дизели у нас?

В България те са атрактивни заради ниските данъци
116

19899 гледания   |  Още видео

След като Германия даде зелена светлина в големите градове да се спират от движение старите дизелови автомобили, очакванията са те да залеят пазара в Източна Европа, коментират експерти.

Дотук се стигна след поредната мярка на германското правителство в борбата с мръсния въздух. Общините вече имат право да отказват да регистрират дизелови автомобили.

Още по темата
Обичайно всяко нещо, което излиза от употреба в страните от Централна и Западна Европа трайно се настанява в страните от бившия източен блок.

Нежеланият дизел в Германия е добре дошъл у нас заради евтините данъци и невъзможността да не премине задължителния годишен технически преглед, съобщава Bulgaria ON AIR.

Старите дизелови автомобили в Германия са на средна възраст между 7 и 14 години. В България тази граница е над 20 години.

Вижте още по темата във видеото.


116
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
115
0
 
1
 
! Отговори
дизело-горящ преди 8 месеца
И мен ме оплакаха жив през 2007г, като си купих дизел ХДИ(френски) на 4г тогава. Сега 2018та върви както и тогава и пали като бензинова. Вече сме я карали ок.180000км, в т.число дъщеря ми. Никога не съм наливал корабна/тракторна/друг вид ефтина нафта. Всяка година е веднъж в сервиз/ оглед и решение кое е за смяна. Правиха и 2 смени ангренажен комплект. За мен е по-евтина профилактиката на една кола, а не ремонт като спре..но хора с разни доходи и съответни идеи...
114
1
 
3
 
! Отговори
Вангу преди 8 месеца
В България да се забрани писането под статии всякакви.Който му се иска да пише само във фейса.Простотията и тъпотията на троловете граници няма тука...
113
0
 
3
 
! Отговори
от филма за Пурко преди 8 месеца
- Идаааааааааат!
112
3
 
2
 
! Отговори
гоуфзавинагиуа преди 8 месеца
дам времето си минава голф 3 вече вече не важи затова всеки купува 1.9 тди традицията трябва да се спазва както да има рекаро салон и радио веселина надесно и климатронику нагоре и те тва е
111
19
 
5
 
! Отговори
истинната преди 8 месеца
В България трябва да се приемат закони, като в белите страни. Над 100000 км. да не се внасят стари коли. Данаците да се променят. Новите без данъци. Над 15 г.да е 2000лв. Над 20 г.да се бракуват. Това е истината.
110
2
 
9
 
! Отговори
Анани преди 8 месеца
БЛАЖЕННИ СА ВЯРВАЩИТЕ, ЧЕ ЩЕ СИ КУПИМ НОВИ ДИЗЕЛОВИ КОЛИ ЗА БЕЗ ПАРИ! ГЕРМАНЦИТЕ НЕ СА ПО- ПРОСТИ ОТ НАС И ОТ ПРОСТИТЕ ИЗЯВЛЕНИЯ НА ДУНЕВ. ДУНАВА ТЕЧЕ , А ТОВА Е ПОДГОТОВКА ЗА УВЕЛИЧЕНИЕТО НА ДАНЪЦИТЕ НА ПО-СТАРИТЕ ДИЗЕЛОВИ КОЛИ.
ДОКОГА ЩЕ СПИШ БЪЛГАРИНО!
109
2
 
9
 
! Отговори
Някой преди 8 месеца
Мое виждане е, че употребата на коли и електроуреди дори и дрехи, трябва да се насърчава. Производството на нови не е екологично чисто, като започнеш от копаенето на руда за метал, производство на пластмаса и т.н. всичко това оставя огромен въглероден участък.
108
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Преди ми падаха Италинки и тук таме имаше добра. Миналата година ми докараха Голф 1,9 tdi. Честно, на 278 000 и много запазена. Нищо общо с италианските. Минала е на ТЮФ, на ход е дошла. Смених само дисковете защото при спиране тресеше. Италиянците да мурдари, малко поддържат нормално. Дори не сменят маслото, само доливат. Уредбата в колата не беше свалена, тук гледах, че струва 600 лева. Карам си я и много я пазя!!!
107
0
 
7
 
! Отговори
Така е преди 8 месеца
Ясно. Подготвят ни за повишаване на данъците за дизелите.
106
4
 
6
 
! Отговори
Истината преди 8 месеца
Истината е, че старата немска бензинова или дизелова кола в България, замърсява по-малко в сравнение с относително новата петгодишна кола в Германия. Какво от това, че колата на Вуте, замърсявала много, когато той изминава с нея 2000 км на година и то главно извън големите населени места? В същото време немеца кара главно в големите градове и прави по 50-100-200 хиляди км на година. Затова в германия има замърсяване с азотен двуокис, а в България няма и замърсяването с NO2 е 3-4 пъти под нормите
105
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
В България няма наднормено замърсяване заради колите. Единственото наднормено замърсяване с фини прахови частици е заради отоплението в дърва, въглища, гуми и т.н. през зимата.
104
7
 
6
 
! Отговори
куцото коле преди 8 месеца
Какво като си тровим децата...все тая. Важното че ще спестим 2 лв със пушещия гроб "нов " внос и ще съберем очите на съседите
103
4
 
6
 
! Отговори
Мен преди 8 месеца
До Анонимен
Прав си краен съм, ама как пък всички дето карат стари коли са попаднали на такива от немски пенсионери?
Лъжат ги в очите и те им вярват. След 1 година като почнат киснат по сервизите псуват марката. Аз миналата година си купих за първи път нова кола и разликата и автомобила и в процеса на закупуване е огромна и си заслужава, пък ако ще да е дачия. Дачията я давам за пример защото е най-евтината кола ставаща за каране. Иначе шкода, сеат, vw и тн са перфектни, но по-скъпи.
102
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
До Мен

Много си краен. Не съществуват само Дачия и немски коли на по 500к + км.
Който иска да си намери качествен и на малко км стар автомобил ще си намери начин. Не е задължително да си купиш кола от наша автокъща, а и така да е можеш да си направиш диагностика преди покупката и да вземеш информирано решение.
101
2
 
6
 
! Отговори
Тошо преди 8 месеца
Ехххх това със дизела го изживях преди 10 години. Сега си джиткам със метанова зафирка 1.6cng и НЯМАМ ГРИЖИ за изгорелите газове 💨а и отстъпки от данъците ми правят щото пише еко метан във талона. А пък вие си се занимавайте със разните му там дизели и евро 1,2,3,4,5,6,7,8 и тн. Следващата зафирка ще е пак метан . Пък може и нещо електрическо да е . Така няма забрани нали???
Не забравяйте българина две неща обича на тоз свят : Да кара по инерция и да такова комшийката щото са БЕЗПЛАТНИ!!!
100
2
 
6
 
! Отговори
Мен преди 8 месеца
До до 95

Да бе така всички знаем че такива с превъртяни километражи не съществуват, всички търговци на стари барака(оп коли извинете) са честни като сълзички. Ходят по старческите домове за баби милионери и им изкупуват старите гаражни коли на по 10 години дето са на по 50к. А то в германия всички знаем че предимно се кара макс 5-10к километра на година, никога няма катастрофи и всички коли са като нови.
99
1
 
5
 
! Отговори
до 95 преди 8 месеца
Като се наложи да сменям турбо и скоростна кутия ще ти кажа, за сега няма индикации за това :-) :-) :-) и едва ли и ще има преди да я продам :-) :-) Легендите за коли на по 300 000км които ви ги продават на по 120 000 ги разправяй някъде другаде! Не гледате какво купувате, после марките ви виновни!
98
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
96, щото десетгодишния дарак е с най-ново поколение мотор, нали?:}
97
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 8 месеца
Кожата щом е перфорирана е изкуствена! 100%! Къде си видял перфорирана естествена кожа :) хахахахаааааа.... Викаш истината говориш :) Вервам ти! Немаш ядове :) Значи какво? Перфорирана естествена кожа??? Приятел, единствената перфорация на ледъра са шевовете.
96
2
 
2
 
! Отговори
Ей големи разбирачи! преди 8 месеца
Много разбирате бе хора!Нова дачия е с части и агрегати от предно поколение Рено Клио и Меган!Т.с. морално остарели части от преди 5 години!5 годишни рена с повече екстри от дачия и по добър дизайн струват по 10 - 15 000лв, а Вие давате по 25 - 40 000 лв да се хвалите ще карате нещо "ново" (но морално старо) в гаранция и не харчите за ремонти! Голяма далавера - плащам 20 000лв повече за да не плащам за ремонти!