Стари, но надеждни: Колите, навъртели 1 000 000 км!

Те не са за подценяване, но е факт - изискват грижа
10 мар 2018 21:02,
81

Москвич-2140 от 1976 г. – 1 000 000 км

Колкото и странно да е, но в класацията има и автомобил съветско производство. Немецът Герхарт Шот купува москвича си през 1976 г. и го кара и до днес. Той е сменил двигателя и се жалва от склонността на колата към корозия, но казва, че всичко друго е наред.

Тези шест автомобила са видели много неща. Но за да бъде това така - собствениците им са положили грижа.

Вижте историите им в галерията на Automedia.bg, а на сайта следете за продължението!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


81
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
49
6
 
10
 
! Отговори
Snorky преди 6 години
Хахаха сменил двигателя, но всичко друго било наред. Само не уточни колко пъти го е сменил за да измине 1 млн км.
48
2
 
10
 
! Отговори
Факт преди 6 години
Често се случва невзрачни на вид автомобили да изкарат по 500х.км без основен ремонт,но при определени условия-да се навъртят за малко години.На тия условия отговарят такситата-при тях двигателят направо няма време да изстине и ако се обслужва правилно се постига пробег почти двоен на заложения ресурс.Като навремето Тико-такси на по 500хил.Накратко-качествено и ПОДХОДЯЩО масло,редовна експлоатация,винаги топъл старт*,навременно обслужване и късмет.*едно студено палене се равнява на 300км проб
47
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До хахаха - Opel Corsa произведени м/у 1990-2000 са брутално здрави коли! е, факт е че возат несравнимо твърдо, но и аз знам за опелчета на над 300 хил. км без отваряни двигатели, със сменени някоя и друга платка.
46
5
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До До предшестващите дАбе, Дудук,Аз само зададох въпрос дали се брои, че един автомобил е на 1 млн км, щом си му сменил двигателя и почти всички части. Кое ми е на милион км? Километража и седалките ли? Аман от докачливци на тема съветска техника!
45
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Със сменен двигател брои ли се?И колко двигателя е сменил?
44
14
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
хахаха,москвич!и това ли е колата като база за сравниние?
43
24
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Добре, ама нали става въпрос за автомобили, защо сте истаосали този курниk Москвич,той никога не може да изкара дори и половината от тези километри!Винаги все да похвалите тъпите руснаци, тези, които ви плащат заплатите!
42
10
 
10
 
! Отговори
Жо преди 6 години
СТАРАТА КОЛА иска много пари за поддръжка- освен по двигателя, трябва да се подменят частите по окачването, по управлението, спирачната система, електрическата система, боядисване и т.н. Друг проблем е, че за стари коли трудно се намират части и трябва да приспособяваш.Но, има всякакви маниаци и откачалки...
41
4
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
На Горубляне всички са на 1 милион.
40
7
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Сменил двигателя, но иначе на 1 милион километра??? Муахаахахахахахахахаха.......
39
13
 
22
 
! Отговори
Ано преди 6 години
Кое и е наред?!!! Сменил двигателя, купето се разпада, няма и една екстра!!! Кое и е наред!!!?
38
4
 
18
 
! Отговори
It shoved преди 6 години
А най важното е задкормилното устройство
37
6
 
35
 
! Отговори
It shoved преди 6 години
Корейският са корейски колкото аз съм швед.А що се отнася до дизела и икаруса изкарваше1200 000- 1500 000 км. Ама вече няма такива автомобили всичко е политика и вече се произвеждат само *** и разни пласматарки. Работя в голям сервиз и сам виждал нещата от първа ръка!
36
11
 
13
 
! Отговори
Гочето преди 6 години
Като продължение.. - плащаш и получаваш услуга. Нов автомобил, надежден, с прилежащите услуги към него. Понеже ние сме си с *** манталитет, за нас е нормално да си купим 18 годишен Фиат от италия на 600к км. с 125 на километраж и да хейтим здраво. Проблемът е в нас, а не в автомобилостроенето :) Аз работя, изкарвам пари, купувам вещ, тя се изплаща и я изхвърлям/продавам - не я използвам 30 години :)
35
14
 
19
 
! Отговори
Гочето преди 6 години
Тук, както и на други места се намериха накладкаджии, които смятат, че имат понятие от ДВГ :) Бившите съветски автомобили (т.е. жалките опити да бъде създаден авомобил), идват с три ремонтни комплекта от завода. :) Всеки, които е имал подобен автомобил от датата на закупуване се снабнява с части - глава, клапани, валове, блок, сегменти, лагери, бензинова помпа и още две щайги отпадъци. Днес дда управляваш автомобил, това е вид услуга, такава, все едно си плащаш интернет, телефон, парно и ток.
34
7
 
16
 
! Отговори
хахаха преди 6 години
Някакъв разбирач се изказа ,че новите коли като врътнат 200 хил били за основен ремонт , буахахахаа, чул си ти че на 150хил се сменя ремъка и ти се привидяло основен ремонт. Ако познаваш чужденци попитай ги знаят ли какво е основен ремонт - ще има да им го обясняваш цял ден. Комшията кара "Корса " като такси в момента е малко над 500 хил. и е нямал никакви проблеми- сменя си масло, филтри , ремъци и др. консумативи и няма да му кажеш километрите на опелчето.
33
22
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Съветски таралясници
32
5
 
15
 
! Отговори
До Явор преди 6 години
Не можеш да ми помогнеш. Не пиша от България. Имам чисто нов Хюндай, имам план за 5 години поддръжка но това значи редовно посещаване на сервиза. Преди зимата само за преглед на колата + смяна на маслото ми взеха 400 долара. Частите са безбожно скъпи - един пластмасов тас е 150 долара и да не ти говоря за по-сериозните неща. Колата при мен е необходимост, ако не я ползвам ще ходя на работа в едната посока за 2 часа с автобуси.
31
27
 
25
 
! Отговори
соцкочина преди 6 години
по-голям БООООКЛУК от съветските трошки нямаше!
30
10
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Колко основни ремонта са правени на московеца? Най-малко 7-8.