Стари, но надеждни: Колите, навъртели 1 000 000 км!

Те не са за подценяване, но е факт - изискват грижа
10 мар 2018 21:02,
81

Москвич-2140 от 1976 г. – 1 000 000 км

Колкото и странно да е, но в класацията има и автомобил съветско производство. Немецът Герхарт Шот купува москвича си през 1976 г. и го кара и до днес. Той е сменил двигателя и се жалва от склонността на колата към корозия, но казва, че всичко друго е наред.

Тези шест автомобила са видели много неща. Но за да бъде това така - собствениците им са положили грижа.

Вижте историите им в галерията на Automedia.bg, а на сайта следете за продължението!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


81
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
29
3
 
18
 
! Отговори
тт преди 6 години
За колите незнам, ама за камионите особено старите Волва и Скании, които са купувани чистак нови от български фирми знам, че изкарват млн и половина преди да бъдат продадени без никакви основни ремонти.Естествено тука говорим за поддръжка само в официални сервизи.
28
9
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Не са споменати многото Пежа-ци, Фолксвагени, и др, носещи ни хляб,вестници и какво ли не всеки ден. Трябва да се разграничават малко нещата-едните изкарват милион км без много-много ремонти, а на Москвича му сменили двигателя и куп други неща и хоп, нареден до Сааб и Мерцедес???
27
3
 
0
 
! Отговори
Явор преди 6 години
До Анонимен 26- прав си за Хюндай и частите, но може да ти помогна. Драсни ми на coofer***abv.bg
26
3
 
5
 
! Отговори
Аз преди 6 години
Еми пак изоставаме. Купувайки кола на 10 г. тя е на 120000 км :)
25
7
 
28
 
! Отговори
БеГето преди 6 години
Гюнтер от немско е добре.Като излезе в пенсия ще получава около 2000 евра на месец.Да му мисли *** бедняка.Как ще оцелее с 180 лв пенсия ако се пенсионира.
24
15
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Всичко е майтап, а в днешно време x2. Няма как едно бутало да се търка и сегментите да изкарат 1 милион километра(за лагерите особено на новите коли да не говорим), а днес след смяна изкарват по 50 хиляди. Механика и останалото е реклама. Без значение дали е руски или немски чурук.
23
20
 
17
 
! Отговори
Гочето преди 6 години
За съжаление, поколения от нашия народ са увредени от социалиЗЪМА и още вярват, че да си купиш 15 годишна кола и да чакаш за нея още 10 е нормално :) А! И да плащаш през това време! ТАка, че не мислете за Гюнтер! Он си е опекъл живота и му е интересно да кара нужник като този.
22
27
 
20
 
! Отговори
Гочето преди 6 години
Всеки, който твърди, че съветските жалки интерпретации на автомобили стават за нещо, значи има много тежки ментални увреждания. От началото на съществуването си, тези хора нямат проектиран и пуснат в производство техен ДВГ. Всичко е следствие на кражби, копия и в последствие договори за изработка на даден автомобмил. Дори и тези копия не струват нищо. Докато нормалните държави са създавали тази вселена от технологии, всички бивши соц страни са се придвижвали с нужници.
21
9
 
6
 
! Отговори
свинаря преди 6 години
Ауди 80 също е кола,която милион километра не са и проблем. Имам познат,който си обикаля Европа с такава кола и хич не му пука особено,че е стара
20
11
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Този модел е нов моя москал е от 1970 година. Баща ми го е купил чисто нов от СССР когато се е върнал от Коми където е работил 5 години. Незнам на колко хиляди е щото километража е превъртял поне два пъти. Бойната машина сега я използвам само през зимата. Щото за лятото няма климатик. Ремонтирана е само предницата сменени са носачите и са шпренгвани ресьорите на задницата. Модела е москвич 412. Ламарината е 1.5 мм. Ако има такъв модел ще си го купя от магазина. За нашите пътища е само москвич!
19
5
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Сп???нсНещо не ги разбираш работите. Т.н. нови след 200 хиляди са за основен ремонт. пп. не броя, турбини, съединители и прочие.
18
5
 
11
 
! Отговори
мдааа преди 6 години
При сегашния начин на живот,ежедневие,което минава почти изцяло в колата и в тоя натоварен трафик,няма човек ,който би избрал подобна кола,там в миналото й е мястото,освен за някакви рекорди хахаха
17
7
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Само Вартбург!
16
29
 
20
 
! Отговори
Гочето преди 6 години
Вие сте ненормални, бе! :))) Москвич дванайсетак, едномилионник? Ха-Ха-Ха!!! Соц Кенефите отиваха за основен ремонт на 100к км. Тези пияни *** и до ден днешен не са проектирали собствен двигател с вътрешно горене. А Герхард, или Гюнтер, си кара москвича 100 години, щото го вади от топлия гараж 1 път в годината :)
15
8
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
И москвича е голяма работа, да знаете.
14
8
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
По улиците ще има релси и ще се пътува с нещо като влакове не трамваи нещо като метрото, но надземно, а междуу градовете ще се пътува само с автобуси парите също ще са премахнати това ще се случи след около 200 год.
13
9
 
16
 
! Отговори
MaйMyнaтa преди 6 години
До ДвигателиНие тва го знаеме. Но нафта няма, а кой движи с бензин за газ да не говорим!?От три коли, две са дизел! А иначе дизела е лош, замърсява въздуха. Едно време нафтата важеше, цели села и градове се грееха...на нафта. Тогава саждите не пречеха на въздуха, сигурно промишлената нафта е била оригинална а не като модерната...менте!!!
12
5
 
3
 
! Отговори
до 12 преди 6 години
Всички ще са на ток или никой но не всички ще имат коли такива като теб ще се возят в метрото на Фандъка, а аз ще си обикалям чифлика на село и не ми трябва кола.
11
6
 
16
 
! Отговори
дедо ехал преди 6 години
Трябваше да си купи "волга"-това е автомобил с двигател на УАЗ и е правена от фашистки каски.
10
20
 
16
 
! Отговори
Двигатели преди 6 години
Вие сте болни с тия електрички, много ми е интересно при всекиднвното нарастване на популяцията на хората и с всеки изминал ден се увеличават МПС-тата и хората, които ги карат от къде тоя свят ще изкара толкова ток, че всички коли (според умниците) ще станат на ток ?