Стари, но надеждни: Колите, навъртели 1 000 000 км!

Те не са за подценяване, но е факт - изискват грижа
10 мар 2018 21:02,
81

BMW 325i от 1990 г. – 1 600 000 км

През 90-те години BMW заедно с Mobil правят забавен експеримент. Същността му се състои в следното - да се провери как едно ново BMW 325i в естествени природни условия ще се държи на синтетично масло. Отлитат 4 години и километражът показва 1 600 000 км. След това от колата махат двигателя, регистрират нивото на износване на детайлите  и провеждат куп други манипулации. Експертите излизат със заключението, че след сериозния пробег двигателят е като нов, което означава, че и маслото е качествено. И макар че това е не повече от маркетингов ход, той не намалява възможностите и потенциала на 6-цилиндровия двигател на BMW.

Тези шест автомобила са видели много неща. Но за да бъде това така - собствениците им са положили грижа.

Вижте историите им в галерията на Automedia.bg, а на сайта следете за продължението!

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


81
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
69
2
 
1
 
! Отговори
Експерт към ФОНДА преди 6 години
Аз на мойта кола досега смених двигателя 4 пъти, скоростите 8 пъти, купето е на 16-та боя, тва полуоски, разни помпи и др. са просто консумативи и си ги сменам всеки месец и ако продължавам така след 40 години ще няправя 2 млн. км. с нея, а след още 60 години и внука ще добави 1 милионче.СТАРА НО НАДЕЖДНА ??????????
68
2
 
1
 
! Отговори
Щерю преди 6 години
Герхарт Шот е един истински разбирател на коли!
67
4
 
4
 
! Отговори
Я па я...! преди 6 години
До СатаНАТО Цената на старите Лади и Москвичи е равна на цената за скраб, а не 1000 лв.Един преди години ми разправяше как продавал Лада 1500 за 1000 лв. Минал един цит...ни и му рекъл: Бате , 50 лв. и няма да ме питаш кога ще ги получиш.
66
4
 
6
 
! Отговори
Отговор преди 6 години
До Един от Северозапада 65 Никой не е забранявал руските коли. И сега може да си купиш .За 2016 г. са продадени 7 бройки. Не се купуват защото се оскъпяват с мито, некачествени са и ако я купиш предизвикваш съжаление.
65
2
 
11
 
! Отговори
И.Б. преди 6 години
Мерцедес 124 300д комби над 1750000км. оригинален
64
5
 
15
 
! Отговори
а не преди 6 години
"Той е сменил двигателя и се жалва от склонността на колата към корозия..."- и кое тогава му е здравото на тоя масквич ?
63
9
 
5
 
! Отговори
СатаНАТО™ преди 6 години
Чудя се как русофилите не са изкупили старите лади и москвичи и защо още се продават тези суперавтомобили по разни обяви.Купувайте ги тези брилянти и ги карайте по милион километра, какво се занимавате с разни мерцедеси, сааби, фолксвагени. Как става така, че по улиците не можеш да видиш руска кола, а по обявите висят за по 1000 лв и никой не ги купува! Това е кола, която купуваш, опраяш за два часа с тел и клещи, качаш се караш!И караш...караш....1 мильон, 2 мильона км и не се разваля!
62
8
 
9
 
! Отговори
Бай Герги преди 6 години
До Един от СеверозападаАко си беше направил труда, да провериш, щеше да видиш, че в България може да се купи нова руска кола, джип и камион. Има официални вносители и не е нужно човек сам да си внася. Така, че тия неща със "забранения внос" ги разправяй на пустиняците в пивницата. Сега не е като през любимия ти соц, когато всичко беше забранено.
61
7
 
9
 
! Отговори
Бай Герги преди 6 години
До Един от СеверозападаВсички автомобили и камиони, които призвеждаха съветските другаре бяха или по лиценз, или директно копирани от американски или западноевропейски модели. Някои от тях още се движат- не защото са правени в Съветския съюз, а въпреки това.
60
10
 
6
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 6 години
До Бай Герги Бай Георги, бихме карали и лади , и джипове, , руски, но демократите ги забраниха за внос. Сега можеш да внесеш от запад какъвто си искаш таралясник и да го регистрираш без проблем у нас, даже и на 30 години да е и да гори колкото гориво толкова и масло, но не можеш да внесеш чисто нова джипка уаз, да речем.А тя е на цена по-евтина, даже и от Дачиите.Политика, какво да се прави...
59
4
 
9
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 6 години
И в заключение-едно време, всеки средно грамотен монтьор можеше от до да оправи автомобила, било той соц или не. Сега това е невъзможно. Тогава автомобилите бяха прости и надеждни, но и спартански в сравнение с днешните.Дума не може да става за сравнение.Когато сравняваме-да сравняваме соц и западен автомобил , от един клас, произведени по едно и също време тогава. Аз съм виждал Жигула 2101 на 40 години в движение, но съм виждал Опел на 20 без калници от ръждата...
58
10
 
9
 
! Отговори
Бай Герги преди 6 години
До Един от СеверозападаАма няма какво да обяснявяш бе, другарю. Всички, които сме над 35 г. сме брали ядове със соц колите и повече не искаме повече да чуем за тях. Вие там, в Северозапада още си предпочитате соца, ама гледам, че все на западни коли налитате. Лада и Москвич почти не карате. Що така бе, другарЕ?
57
6
 
11
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 6 години
Първите Волги М21 бяха горещо калайдисани преди боядисването.Имаха система за централно смазване на окачването.Караха като таксита 20-30 години и после ги изкухиха на частно. Още търкалят тук там, преправени на пикапи.А и реставрирани съм ги виждал, да ги изнасят на запад.А между другото, най сложния двигател на автомобил, е двигателя на ЗАЗ. И камионите на руснаците бяха железни, но лакоми.Зилове на по 50 години още работят по горите ни и в армията.
56
4
 
7
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 6 години
Продължение. Сега, ако обясняваш на някого, че веднъж в живота се купуваше автомобил някога, дали ще разбере, защо москвича е предвиден за 4 основни ремонта, или няма да може? Сега, когато колите са на всякъде, и достъпни за всички? Ладата струваше 7 хиляди тогава, чакаше се за нея 15 години и повече, и на старо се препродаваше за 15хиляди по едно време.Волги караха само богоизбраните, а за 4Х4 и дума не можеше да става-не се продаваха на населението въобще.
55
7
 
8
 
! Отговори
До Анонимен 51 преди 6 години
В замяна на това колите им са надеждни и вършат работа за безпътицата там. А защо са зле с пътищата, дълго е да се обяснява, а и ти със соропитешкия си израстък отгоре няма да разбереш.Много гнусно се изразяваш, поработи над стила си! Някой ще те хване и ще те научи на прилично поведение!"Баба Яга" - Волга ГАЗ-21 на свата беше на 20 години, навъртя 1 млн км, когато я продадоха в едно балканско село, да им върши работа.Сори, соропитече трезвено!А пропо, трезвеник си, защото главицата ти е слаба
54
3
 
10
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 6 години
Всяка техника е била добра за времето си.Москвича е предвиден за 3-4 основни ремонта, *** в обслужването, непретенциозен на масла и гориво, но лаком. Тогава кола се купуваше веднъж в живота, и се караше 20-30 години, че и повече.Не се нуждаеше от специализирани сервизи, и имаше сравнително дълъг живот.Но, според соц концепцията-колата си беше почти лукс за населението. На запад бе друго-имаше конкуренция , развитие, мрежа от сервизи, и главното-високи доходи.
53
6
 
3
 
! Отговори
шопендар преди 6 години
Мерцедес 123,2,4 дизел,над 1000000км.,само консумативи. наречена от народа колата за бедни.
52
4
 
6
 
! Отговори
Паметлив преди 6 години
До SnorkyНа Москвич 412 няма нужда да сменяш целия двигател,а само ризи и бутала(комплект) задължително клапани,коляновия вал се шлайфа.Всичко 300лв на сегашни пари.Майсторлъка-отделно.Ама не си струва,освен ако не го ползваш като трактор,щото е ужасно тясна кола.
51
10
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
MOSKVI4A E VELIKA MACHINA.
50
4
 
8
 
! Отговори
Паметлив преди 6 години
Ресурса на съветските коли(двигател без основен ремонт),без идеологически залитания:Първите Жигули(почти Фиат)-200 до 300хил.км,Следващите модели-от 125 до 200хил,според кубиците.Лада-Нива-100-125хил.ЗАЗ-60хил.Волга-240 до 300хил.Москвич-150 до 250хил,според модела.Това е с масла соц. производство.Колите тогава се караха малко-около 10хил на година .