Роден суперавтомобил покори автосалона в Женева

"Кола на греха" струва €180 хил., хибридната стига до 800 к.с
23 мар 2018 12:30, Красимир Ангелов
33

18181 гледания   |  Още видео

Инженерът Росен Даскалов съчетава упоритост и креативност, а именно те му помагат да създаде един от първите български суперавтомобили, наречен "Кола на греха". Точно преди няколко дни бе и световната премиера на новия иновативен болид и хибридната версия на автомобила, представени на автосалона в Женева.

Инженерът сподели в "България сутрин", че още в техническата гимназия е започнал да рисува, а след това да сглобява колички от дърво и метал. "Автомобилите са моята мечта. Целенасочено започнах да се занимавам усърдно с конструирането на този болид през 2013 г., когато представихме първия прототип на "Кола на греха", уточни Даскалов.

Той отбеляза, че първите автомобили от марката са сглобявани в Англия, но по-късно цялото производство се е изместило в България. Така в момента суперавтомобилът се сглобява от екип конструктори в Русе.

"В момента автомобилът има две версии - една състезателна и една градска. Отборът ни се казва "Sofia car motorsport" , а мотото ни е "from racing to the roads". Искаме автомобилът да е състезателен, но да може да се кара в градска среда. Хибридната версия стига до 800 к.с. Това е на нивото на най-добрите GT автомобили", подчерта още инженерът пред Bulgaria ON AIR.

Даскалов допълни, че базовата цена на суперавтомобилът е 180 хил. евро.

Още вижте във видеото на телевизия Bulgaria ON AIR
 


33
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
30
0
 
0
 
! Отговори
Сим преди 5 месеца
Колата е добра,но може името да я провали.Всичко на тоя свят има значение,понякога незнанието обърква успешните начинания.
29
0
 
16
 
! Отговори
Dimitar преди 5 месеца
О, Българийо вэеми си всички хейтъри обратно, затова эащотото само могат да плюят, а те самите немогат нищо. Човека направил бг кола поздравете го. Колко от вас са направили кола, че не се сещам. Смешници скрийте се. Респект към човека, че не е иэбягал като повечето в чужбина да я създаде.
28
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Първото истинско тунинг студио в България!!
27
11
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
във чужди медии автомобила беше доста оплют.а от това което се вижда съм склонен да се съглася с тях.
26
2
 
7
 
! Отговори
Опш работник :) преди 5 месеца
нЪ нищУ нИ мяса
Тя жена ми е по-хубава, дето целия квартал ми се смее, че съм я взел.
25
9
 
1
 
! Отговори
До 23 преди 5 месеца
Щом е създаден от българин няма га бъде.Я като видя нещо че е руско или българско производство просто подминавам.
24
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Всички малки производители, както и почти всички от големите използват бизнес модел при който получават агрегатите и компонентите от доставчици, а след това ги сглобяват. При бутиковото производство на коли тънкостта е в настройките и преживяването. Отделно Росен Даскалов е бивш успешен автомобилен състезател, собственик на голям сервиз за немски автомобили в Русе, уважение!
23
1
 
22
 
! Отговори
Кръстев преди 5 месеца
Колата е тръбна рама и карбон,човека се старае и влага в нея.Има страница и може да прочетете и тогава да пишете.Създадена от БЪЛГАРИН,произведена/сглобена от БЪЛГАРИ.Желая му само УСПЕХИ и напред!!!
22
0
 
8
 
! Отговори
СатаНАТО преди 5 месеца
Взимам си думите назад, гледах видеото, човекът вдъхва респект.
21
1
 
15
 
! Отговори
от Ра$$ово Ломско преди 5 месеца
Човекът поне натиска и не се отказва! Сега доколко му се получават нещата - малко е спорно, едни англичани я обявиха за най-грозната на тоя автосалон, според нашите пък бил го бил покорил ...!?
20
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Aman ot razbirachi...i neshto hubvo da napravim.kato.bulgari..purvo nie shte se naserem na hubavoto..abe a gordeite se malko s tova koeto zapochvame da proizvejdame..ne mojem nali sme bai ganiovci i razbirame ot vsichko..zasramete se ..nali ot bg shte izliza..kvo znachenie ima .ot kvo i kak e napavena
19
9
 
6
 
! Отговори
Andreshko преди 5 месеца
До анонимника #13. Колата не струва 180 а 220 хил.евро слушай записа. Ръчна изработка,а имат ли машиностроителен завод с леярна за частите и шлосерски цехове за стругуване на частите,какъв им е двигателя или всички части са крадени и напасвани от различни марки автомобили? Така не може да се работи без изградена база и да искаш да имаш поръчки. Това е любителски /хоби/ автомобил,но да очакват поръчки и да работят по този начин...Да помислят за електромобили като модел.
18
12
 
10
 
! Отговори
Вангу преди 5 месеца
Смеха е пълен...явно някой плаща за реклама
17
15
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Само не чух - двигателя те ли го произвеждат? Май не. Спирачнатра система те ли я произвеждат? Май не. Окачването те ли го произвеждат? Май не... Да не продължавам.

Де факто, са натъкмили едно шаси, на което що-годе да паснат части, произведени от някой друг. Съжалявам, но такива "производители" ги има да ги ринеш с лопата - направили едно карбонено боди, поизменили леко шасито на някой доказал се спортен автомобил и бият тъпана - глей какво направих. Но бързо се приземяват, като няма поръчки.
16
2
 
9
 
! Отговори
ogin преди 5 месеца
Убав е много но няма купуване
15
3
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Успех на Росен Даскалов, това са наистина ценните хора за България, умен, предприевчив и борбен. А утайката храчеща тук, да се замисли, че най-великото им дело е да изпускат шумно газове пред телевизора.
14
2
 
11
 
! Отговори
Въпрос към автора преди 5 месеца
До Красимир Ангелов (писла статията): Как звучи: "новия иновативен"? Колко думи с един корем може да наредите в едно изречение, че и една след друга?
13
14
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Такова животно супер автомобил за мижавите 180 хиляди няма бе Ганьоо.Толова струва автомобил от висок клас.
12
6
 
8
 
! Отговори
СатаНАТО преди 5 месеца
Защо ли се сетих за супертролейбусът Трамкар Кобра...
11
4
 
7
 
! Отговори
+++ преди 5 месеца
До Щерю
Да така е! Автомобилът е бая мощен и товароносим. И рало да му сложиш - ше оре като трактор.