Toyota разкри новата хечбек Corolla

Моделът получи хибридна вариаторна трансмисия
26 мар 2018 12:40, Красимир Ангелов
9
Toyota разкри новата хечбек Corolla
Снимкa: Toyota

Компанията Toyota разкри подробности за новото поколение на хечбека си Corolla, което ще бъде официално представено по време на стартиращия тази седмица автомобилен салон в Ню Йорк. Моделът е получил нов дизайн и платформа със спортни насттройки, както и необичаен "хибриден" вариатор.

За хечбека се предлагат 6-степенна механична скоростна кутия или безстепенна трансмисия Direct Shift-CVТ, която може да имитира работата на 10-степенна секвенциална кутия. Тя е снабдена със спортен режим и първата в света "стартова" предавка, предназначена за бързо ускорение от място.

Toyota Corolla разчита на 2,0-литров бензинов мотор с 4 цилиндъра от семейството Dynamic Force Engine с комбинирано впръскване на гориво, а също така и със система за промяна на фазите на газоразпределение. Мощността на двигателя не се съобщава официално, но според някои източничи тя е 171 к.с. и 205 Нм.

В основата на новата Toyota Corolla е платформата Toyota New Global Architecture (TNGA), използвана при последните поколения на Prius и Camry. Дължината на хечбека е 4369 мм (+38,1 мм в сравнение с предшественика му), широчина - 1791 (+30,5 м;), височина - 1438 мм (+25,4 м;). Разстоянието между двете оси е 2639 мм (+38,1 мм).

В оборудването на новото поколение на хечбека влизат адаптивни главни светлини, светодиодни задни светлини, 18-цолови джанти, мултимедийна система с 8-инчов дисплей, безкабелно зарядно за смартфони, двузонов климатик, цифров панел и аудиосистема JBL с 800 вата и 8 колони.

Автомобилът е оборудван и с второ поколение на комплекса за безопасност Toyota Safety Sense, което включва система за предупреждение за опасност от сблъсък с функция за разпознаване на пешеходци, активен круиз-контрол, система за поддържане на лентата на движение и контрол на маркировката и с автоматични дълги светлини.

Още информация и снимки вижте в AutoMedia.bg


9
Още от Коли
Шофираш в насрещното – олекващ с 10 точки. И още...
Напиши коментар Коментари
9
2
 
2
 
! Отговори
Морис преди 3 седмици
Тойота са прекрасни изключително здрави автомобили. Напоследък дори се мъчат да оправят и дизайна, който според мен е основната им слабост.
Дано все повече българи да имаме парици да си ги купуваме нови и в гаранция, за да престанем да се занимаваме с въпроса 150 или 200 хиляди е живота на CVT-то.
8
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Това куче Н5 е добро, карал съм за тест около 500км ,минах през голяма локва , минах през сняг и нарочно го вкарах в малко кал -справи се .
Друса , особено на задните седалки , шумен е , разход на газ уж 9 на сто , но аз под 11 не можах да видя .
Има всички съвременни екстри , но не знам дали е трошливо като машина
Иначе удобно за багаж и не ти е жал за него
За Н6 не знам нищо , само съм го виждал , симпатично изглежда .
7
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
От известно време заглеждам Great Wall
Стария модел Н 5 , може да се купи за около 18 000 лв с ДДС и 5 годишна гаранция
Карал съм малко такъв и мога да кажа че е много проходим
По новия Н 6 е паркетник , натоварен с всички екстри които се сетите е 30 бона с ДДС и 5 години гаранция
Някой знае ли дали са големи боклуци или все пак са си супер за цената ?
6
2
 
6
 
! Отговори
дед Мароз преди 3 седмици
CVT-то е отвратителна гадост.
Това е едно от нещата които ме отказа от новия Авенсис преди година.
Сигурно е "мноо убаф", но аз предпочитам нормален автоматик...
И затова карам Мазда 6, вече на 1 година стана.
5
1
 
1
 
! Отговори
ЛиШо преди 3 седмици
Изглежда много красива! Дано интериора да е с високо качество на материалите, че последно време ги правят едни пластмасови.

Най вероятно ще бъде с два мотора 1.8 хибрид и 1.2 турбо ( на БМВ)
1.8 хибрид ще бъде най-желания модел
4
4
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Дали има газова уредба ?
3
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
До Анонимен

Че не са разбрали - не са. Но "хибридната трансмисия" май е комбинацията от CVT и двустепенна механична предавка, която Тойота разработват и оптимизира работата на CVT-то при долната и горната граница на оборотите.
2
1
 
10
 
! Отговори
nik преди 3 седмици
До Анонимен - Четете по внимателно, написано е "хибриден" вариатор, което осначава ,че е ново поколение вариатор и това е вярно.Също така е обяснено ,че новото в тази скоростна кутия е "стартова" предавка, предназначена за бързо ускорение от място.
1
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 седмици
Неграмотност неграмотност. От гората ли са ви хванали не знам. Вариатора е предавка която използва 2 колела с променлива геометрия и ремък. Хибрида използва 2 мотор-генератора и прехвърля енергията между тях по електрически път. Сега кое от двете има в новата Тойота? Вариатор или хибрид? Ама защо да мислим. Преписваме нещо и няма никакво значение какво е. Важното е да баламосваме народа. После 80% били деб... нещо си. Нормално е като ги третират като такива и вместо да ги образоват ги лъжат.