Mini впечатлява с приключенски хибрид

Countryman Panamericana на пътешествие, дълго 25 750 км
30 мар 2018 16:15, Красимир Ангелов
5
Mini впечатлява с приключенски хибрид
Снимкa: Mini

Британската марка Mini показа на автомобилния салон в Ню Йорк "приключенска" версия на хибрида Mini Countryman с приставката Panamericana в името. В основата на модела, който е ориентиран за дълги пътувания в пресечена месност, е първият плъг-ин хибрид на бранда - Mini Cooper SE Countryman All4.

Новият Mini Countryman Panamericana се отличава от стандартния кросоувър основно по външен вид. Автомобилът е оборудван с два допълнителни фара отпред и голям багажник на покрива, в който е поместено резервното колело.

От компанията обявиха, че след края на автосалона в Ню Йорк хибридът ще се отправи към Южна Америка, за да покори остров Огнена Земя. Британците искат да демонстрират надежността на автомобила, поради което той ще трябва да измине 25 750 км.

Хибридната система на модела, която е способна да развива максимална мощност от 221 коня, е съчетана с литиево-йонни батерии. Само на ток автомобилът може да измине до 50 км. В компанията са убедени, че Countryman Panamericana ще се справи с голямото пътешествие, което може да бъде следено на страницата на Mini в социалната мрежа Instagram.

Още снимки за новия модел на Mini вижте в AutoMedia.bg


5
Още по темата: MINI
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
5
1
 
3
 
! Отговори
Щирлиц преди 5 месеца
Липсва му перископ,та като затъне,да не губи от поглед околната панорама.Английска грозотия.
4
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Тези английски боклуци за нищо не стават. Постоянно дефекти. Отделен е въпроса, че това не е кола.
3
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
защо още го кръщават мини?
2
0
 
5
 
! Отговори
Др. Уотсън преди 5 месеца
До Иван Борисов
тя и цената му като на БМВ , почва от 30 000 паунда.
1
0
 
7
 
! Отговори
Иван Борисов преди 5 месеца
Навремето /мисля че беше 1959 г./ сър Алек Исигонис създаде Мини с двигател около 800 см 3 и каочуково окачване, който се произвеждаше от поделенията на БиЕлЕмСи Остин и Морис. Впоследствие беше многократно модернизиран, а спортния вариант с двигател на Джон Купър постигна забележителни успехи в световния рали шампионат. Модели на Мини се произвеждаха в Испания и Италия/там Иноченти разви доста ръбести модификации/. Преди около 20 години БеЕмВе закупи Мини, така че това е чист немски автомобил