Монтьори от сервизите: Тези коли са пълна загуба на пари и време!

Пет модела, които хората в сервизите откровено мразят
37

1. Ford Focus

Големият проблем на Ford Focus е автоматичната скоростна кутия. Един от механиците е попитан кой автомобил мрази най-много да ремонтира. На това той отговаря: "Определено Ford Focus с автоматична скоростна кутия. Механичните скорости са много добри, но автоматиците са пълен боклук. Имаме клиенти, които идват в сервиза след пробег от 5000 мили (около 8000 км), при които кутията е напълно повредена".

Друг участник в групата също препоръчва да не се купуват Fiesta и Focus, произведени през периода 2012-2016 г., с автоматик. Неслучайно група клиенти съдят Ford в момента именно заради проблеми с трансмисията PowerShift, поставяна на тези два модела.
 

Снимка: Производителят

Купуването на автомобил, независимо нов или стар, е сериозна стъпка. Можете да попаднете на кола, която буквално да ви скъса нервите, а и да ви бръкне серизно в джоба след това. При толкова много модели на пазара задължително трябва да се направи проучване на цените, както и на самите дилъри.

Хубаво е обаче да получите и второ мнение за автомобила, към който сте се насочили. А такова могат да дадат механици от сервизи, които ежедневно се сблъскват с повреди. В социалната мрежа Reddit има група "Mechanics of Reddit", които бяха попитани: "Кои автомобили не бихте си купили, ако съдите по това, което сте виждали при тях на работното си място?".

Професионалните монтьори определят 5 автомобила, които според тях са пълна загуба на пари и време. Това може да помогне на някой бъдещ купувач да се предпази от евентуална грешка. Трябва да уточним, че в случая става дума за модели, предлагани на пазара в САЩ.

Повече подобни новини четете в Automedia.bg


37
Още от
Напиши коментар Коментари
34
1
 
6
 
! Отговори
Хихи преди 3 месеца
Само един българин може да обсъжда недостатъците на новия форд докато си кара 20 годишния ФВ Голф.
33
1
 
9
 
! Отговори
П.Петров преди 3 месеца
До ГЕЙбер,
Ха ха ха ха, Москвичът не гниел ! На баща ми Москвичът на 25г. беше станал като колата на Флинстоун - с дупки на пода за бутане с крака, за кърпенето на калниците и праговете да не говорим.
Прав е 17, новите коли се правят преднамерено повреждащи се след гаранционния срок. Производителите имат лаборатории, в които се проверява кое колко издържа и ако издържа по-дълго, материалът се заменя с по-слабо устойчив или по-бързо старееш. Не е само при автомобилите, при всичко е така!
32
2
 
6
 
! Отговори
Ford Focus преди 3 месеца
Имам фокус титаниум 2011, автомат , купих го нов, никакви проблеми
31
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Форд Фокус 1.8-дизел, 5.2 л/100км. Сменям маслото и забравям до следващата смяна. Наливаш оригинална охладителна течност и забравяш. Зиме и лете - без проблеми.
30
12
 
14
 
! Отговори
Я па я...! преди 3 месеца
Форда и бременната ученичка са срам за семейството.
29
3
 
11
 
! Отговори
Я па ти... преди 3 месеца
До ГЕЙбер 14 Москвича трудно гниел.Лъжа. В Ловеч ги боядисваха направо върху ръждата.
28
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Авенсис 1.8 бензин. 250000 без никакъв ремонт! 6 на 100 разход. Обичам тази кола!
27
4
 
6
 
! Отговори
Фен преди 3 месеца
До Анонимен 26:Поздравления колега!Абсолютно същото бих казал и аз,само,че за един "Хюндай Акцент"!?
26
6
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Тази година ще празнуваме двайсетицата на един Хюндай Лантра, повтарям - празнуваме, щото си излезе читаво корейчето. За пълнолетието му подарихме газова уредба, така, че вероятно ще прекара с нас живот и здраве четвърт век. Няма вече такива коли.
25
9
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Не знам за новия Бийтъл. Една понзата има кабрио модела и е довлна. Е вярно, не минава повече от 15 километра с него на седмица, защото е основно за шопинг, ама все пак ... На 4 години кола е.
24
9
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
До ГЕЙбер

Москвич 412 от 70-те години..., не много бърз т.е. неподходящ за хормонално увредени комплексари
---------------

На москвича са му достатъчни 90-100 км/ч, за да се пребиеш като куче.
Едно време най-много се убиваха с москвета - толкова е неуправляем.
23
5
 
33
 
! Отговори
шматка преди 3 месеца
Форд първи са въвели подгрева на задното стъкло.Да не измръзват ръцете на тези които бутат
22
4
 
28
 
! Отговори
Сотир преди 3 месеца
Купуваш си колата която майсторите най -много мразят-тя рядко влиза в сервиза.
21
4
 
23
 
! Отговори
aa1830 преди 3 месеца
Тойота произведена 90-те години - последните произвеждани в Япония за европейския пазар, това са едни от най-надеждните коли. Без електроники, особени екстри или пък дизайн, но пък страшно надеждни.
20
7
 
14
 
! Отговори
do 17 преди 3 месеца
Това от собствен опит ли го говориш? Ти кога си купувал нов Мерцедес, БМВ, Ауди или Порше че да знаеш. Или го чу от познат, дето има друг познат дето е гледал как карат?

Тея милионници тука из нашенско, далеч не са представителна извадка, че да правиш някакви генерални изводи от тях.
19
11
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Измишльотини на тъпунгери днес с мойто ескортче преплуваха едно езеро но много разбирачи с лъскави коли и се удавиха !
18
11
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
".Всякакви екзотики(вкл. автоматици) са строго противопоказни."
Да беее, ама откога автоматика стана екзотика ... ?
17
6
 
38
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
От поне няколко години, а в много случаи и от повече, всичките нови коли са ***, брак още от конвейра. Да, красиви са, удобни, натрескани с всевъзможна електроника и екстри, но са трошляци. Няма значение дали е евтина или скъпа марка/клас. Целта е да изкара гаранцията, да я хвърлиш и пак да кихнеш за нова. Нищо не е това, което беше, вкл Мерцецес, БМВ, Ауди, Порше. Прави се съвсем умишлено, нали трябва непрекъснато да се произвежда и продава.....Така че изборът е между евтини и скъпи боклуци.
16
17
 
37
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Един Форд запалил зимата и го кръстили Фокус. А по случая направили Фиеста.



Защо го има Форд на тоя свят? - За да не е Опел най-гадната кола произвеждана някога.
15
3
 
18
 
! Отговори
Телепат преди 3 месеца
Специално механиците трябва да се молят хората да си купуват такива коли. Повече часове труд, повечко пари в джоба.