Renault показа най-мощния Megane

Версията е 300 коня и е настроена за каране на писта
19 юли 2018 15:00, Красимир Ангелов
17
Renault показа най-мощния Megane
Снимкa: Renault

Компанията Renault представи версията Trophy на новото поколение на хот-хеча си Megane RS. Тя е предназначена за каране на писта, като е поучила шаси Cup с по-твърди настройки и механична блокировка на диференциала.

Renault Megane RS Trophy се задвижва от 1,8-литров бензинов турбомотор, който развива 300 с. и 420 Нм във версията със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с две съединителя. При варианта с 6-степенна механика въртящият момент е 400 Нм.

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,7 секунди, което е с 0,1 секунди по-бързо от това при стандартния Megane RS. Максималната скорост достига 260 км/ч (вместо досегашните 255 км/ч).

В оборудването на хот-хеча влизат 19-цолови джанти с гуми Bridgestone Potenza S001 (от 2019 г. ще се предлага облекчен вариант, който е с 2 кг по-лек), спирачни механизми от специален метал с апарати Brembo, по-твърди амортисьори, пружини и стабилизатори.

Още снимки и информация за модела четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


17
Още по темата: renaultRenault Megane
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
1
 
! Отговори
tipman преди 5 години
1999- та е годината.И точно моделите S60 и S80 да речем 1999-2007 са едни от най здравите. 100% волва. D5 мотора си е еталон в световен мащаб за надежден двигател.
14
0
 
3
 
! Отговори
Гост преди 5 години
Волво отдавна не са това, коет бяха, особено, откакто през 1997 г., го купи форд. Появиха се някакви странни съчетания от типа: волво с двигател на рено, ягуар с двигател на форд и т.н.
13
0
 
0
 
! Отговори
tipman преди 5 години
Странно, но никой не спомена най-надеждната марка автомобили - Volvo :)
12
0
 
0
 
! Отговори
Автомобилист преди 5 години
Казват, че най-големите ***, са италианските, не съм карал италианска, но навремето имах рено 11, приятна возия, но дотам, на всеки три месеца нещо имаше да се прави. Сега карам бмв и имам тойота, която ползвам като работно добиче. Бмв-то е много приятно за каране, но като надеждност, японките нямат равни
11
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Напълно подкрепям Рено шматка. Само, че аз имах Пежо 106 бензин. Не се е чупило само това, което го няма. Никога вече френска кола!
10
7
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Разбрахме, че сте фенове на немските таралясници. За нашата действителност вероятно са най-доброто. За съжаление по принцип не е така - вземаш си кола(нова), пък след 2-3 години я сменяш. И каквото и да си вземеш ново, за тоя период няма да се разпадне.На фона на тези мисли - БМВ, Алуди и Мърси са "много пари за едно дърво". За по-малко пари си взимаш Ягуар, Инфинити, Алфа или каквото ти е на сърце. 3 години и сменяш. А че в маалата карат само 10 годишни немски барутарници е отделна тема.
9
2
 
9
 
! Отговори
Българин преди 5 години
Карам 4 година рено меган, а като го взех беше на 4 години и досега само кунсумативи. Ваярно матерялите не са като в ауди, но за цената, която го взех щях да взема 10 годишно ауди с дръжки вместо ел стъкла на задните врати и голо като пушка от екстри. Реното има всички екстри без навигация за модела. Всеки си знае ама по хубава от по новата кола няма.
8
10
 
8
 
! Отговори
Рено шматка преди 5 години
-в движиние ми се пукна горивопровода(тънка пластмасова шлаухка) захранваща горивата рейка и за малко да се запаля!-лост за мигачите-бензинова помпа-температурен сензор-алтернатора спря да зарежда-всяко лято зареждам климатика-при всеки по силен дъжд купето се наводнява!-скърца като каруца-много гние-много лоша маневреност-изглежда голямо а реално почти нищо не събира.Това не е кола това е бездънна яма за пари!Никога повече френска кола!
7
7
 
10
 
! Отговори
Рено шматка преди 5 години
Имах рено сценик 98г бензин за няколко години ми побеля косата от него!-смеси масло и антифриз,шлайф глава гарнитура у т.н.-ремонт на задния мост-задни спирачни цилиндри -стартер (бобина)-изгорял мотор парно-клеморед зад контактния ключ-всички маркучи от охлад.уредба се поизпукаха (нямат оплетка само гума са)-3 пъти смяна корпус термостат(пластмасов е)-2 пъти смяна на радиатор за парното-ключалка багажник-машинки за ключалките на вратите--механизъм за ел.стъкла и двете
6
7
 
11
 
! Отговори
Наказан преди 5 години
от година карам новия меган. Е такъв *** няма. Вярно хубаво изглежда, невероятен салон...но нищо не работи както трябва. Нито безключовото, нито вътрешното осветление, нито чистачките...при запалена кола и отворена врата - тя подскача 1 см нагоре надолу...задния мост скърца и естесвено според сервиза нищо й няма...
5
1
 
4
 
! Отговори
dдфсф преди 5 години
Фейслифт - печатна грешка направих :)
4
12
 
14
 
! Отговори
dдфсф преди 5 години
До До 1Карам 3ка БМВ 2016та (F30 фейсилф), взето ново от магазина. За нищо на света не бих го сменил с която и да е френска каруца. Карал съм и старо Ауди а4 Б5 , беше 11 годишно като го взех. При нормална поддръжка и експлоатация без ексцесии колата беше пушка, без особени драми. За сметка на това на баща ми едно рено му се разпадна за 3 месеца, въпреки парите, които му наля. А едно пежо му се запали в движение... Карайте си ги френските коли щом ви кефят, аз съм твърдо пас
3
3
 
17
 
! Отговори
До 1 преди 5 години
Трябва да знаеш, че си в голяма грешка с надежността. Рено меган е доста по-надеждно от останлите френски коли. Сигурно караш някое старо Ауди, което не излиза от сервиза и влезе да изхейтиш. Но ти си плащай за марката и после се оправяй по сервизите. Вкус другар нема.
2
6
 
14
 
! Отговори
до 1 преди 5 години
Точно за ниска надеждност не си прав, Рено са с 5 звезди от краш-тестовете на N-cap...
1
25
 
18
 
! Отговори
dдфсф преди 5 години
Ако ще и 3000 коня да го направят, пак си остава френски гълъбарник с евтини материали и ниска надеждност. Има още хляб да ядат франсетата, докато стигнат БМВ/Ауди/Мерцедес. Ама то с толкова африканци автоиндустрия не се прави... Акъла не им стига.