Автомобилът харчи повече масло? Причините много, решението - едно!

Някои може да са повод за сериозни притеснения, други – не толкова
23 юли 2018 19:00,
19

Система за вентилация на газовете от картера

Една от честите причини не само за разход на масло, но и за други неприятни проблеми е замърсената система за вентилация на картерните газове. В случая има натрупване на пари от неизгорялото гориво, газове, частици вода и масло. Това влияе негативно на смазочните материали. Системата за вентилация на газовете не само удължава годността на маслото, но и намалява налягането в картера, както и вредните емисии.

Когато тя престане да изпълнява тези си функции, тъй като е замърсена, налягането в картера се увеличава. Това може да доведе до запушване на клапана, който регулира налягането на газовете и съответно да се получи повишен апетит за масло.

Снимка: Visualhunt

Повишеният разход на масло може да разтревожи всеки собственик на автомобили. Причините за това е възможно да бъдат много и не всички от тях са фатални. Понякога проблемът може лесно да бъде отстранен, докато другпът се налага сериозен и съответно - скъп ремонт.

Повече подобни новини четете в Automedia.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


19
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
6
 
5
 
! Отговори
Така е преди 5 години
Решението е смяна на колата.Ще се намери баламурник да я купи.
17
27
 
14
 
! Отговори
Бургазлия до жената преди 5 години
Виж ся мацко, гнили коли...особено пък опел не карам! Живея в 100кв нов апартамент в центъра на Бургас! Едната ми кола е 170+ коня, другата е 250+ аз си ги тунинговам и ремонтирам, хоби ми е! Сменял съм блок на улицата+затваряне на мотора до палене, но най ме влече да разширявам женски семеринги, и това също го правя доста добре!
16
3
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Запушена вентилационна тръба на картера също може да повиши разхода на масло. Налягането в картера неможе да се изравни с налягането при разпределителните валове. Това води да завишено количество масло при вловете и то се всмуква от вакуумът на смукателната линия. Това води до зацапване на дроселовата клапа.
15
9
 
14
 
! Отговори
жената преди 5 години
До БургазлияНе ти ли омръзна да сменяш и ремонтираш непрекъснато семеринги, клапани, гумички и всякакви джунджурии?И 100 пъти да ги смениш, изгнилият ти 20 годишен опел по-нов няма да стане.Що си го причиняваш?Колата е за каране, не да лежиш под нея на паркинга под панелката.Ама щом те влече и нямаш друга работа - сменяй семеринги цял живот.
14
8
 
26
 
! Отговори
Бургазлия преди 5 години
Доста е несериозно точно жена да е автор на статия за харч на масло! Много нахално се бутате в мъжките работи! При положение че не знаете откъде се долива масло, и не проверявате дори, си е доста нагла провокация! Аз понеже имам опит в тея дейности, да те светна че харч на масло може да има главно от спечени сегменти, и/или износени гумички на клапаните, или теч от семеринги и уплътнения! Като смяната на сегменти и гумички не е основен ремонт! Айде сега отивай да си миеш паниците и нарежи салата
13
6
 
12
 
! Отговори
BMW FEN преди 5 години
Сменяш автомобила
12
1
 
18
 
! Отговори
Щерю преди 5 години
Решението едно - буфкай още едно кило...
11
1
 
6
 
! Отговори
ааа преди 5 години
Даже и не знам де и се слага маслото на мойта.
10
1
 
28
 
! Отговори
11 преди 5 години
От неграмотници съвети за автомобил, браво!
9
16
 
28
 
! Отговори
Край преди 5 години
Ако се въведат технически прегледи в България 1/4 от колите са директно за в Надин. Но нали са решили че всеки трябва да има кола независимо колко пуши, дали спира или завива и дали има къде да я държи собственика и. От "прегледите" сега няма върната и една гробница. 100% съм сигурен че срещу 50-100 лв. можете и да прекарате на преглед кола която съществува само по документи.
8
6
 
26
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Причините не са мнго, а е само една! Автомобилът е стоял в морга, преди играчът да го сдобие! Стар, издухал мъртвец, определен за претопяване, но попаднал в ръцете на българин, с помощта на друг българин!
7
5
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Масово се карат автомобили, които на ахртия са мощни, а в реалност са спрелтаци, а собствениците им нямат пари за елементарни консумативи като гуми, ремъци, спирачки, а недей си Боже да трябва да ремонтират двигател, ходова част или трансмисия! Шок и ужас!
6
3
 
34
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Автомобилът харчи масло - *** е набарал далаверата - премиум баткомобил на тънки пари, пичеловка, кола за авторитет в квартала/селото/града дори! Респектираща визия, подхождаща на алфа мъжкари!И какво прави *** - кара поройника, долива масло, а бангията пуши на макс, не върви, а нашето момче нЕма пари, за да отвори моторО за основен ремонт, ама иначе е играч.А като застане до някой невзрачен автомобил и тръгне да се дърпа, пада, при което като истински мъж връща газта и се прави на разсеян!
5
3
 
30
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Хахаха егати статията и новината! Няма такъв треторазряден сайт
4
1
 
37
 
! Отговори
от мен преди 5 години
Не е страшно ,ако някой бута масло! Страшно е ако не си долива овреме!
3
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Бухай хадо :)
2
3
 
21
 
! Отговори
гочо монтьора преди 5 години
интересно ми евенциславчето кой пуц е завършила и срещу колко йовце на година.боожке слез и си прибери версиите.статията е пълен компот
1
2
 
30
 
! Отговори
Ха-ха-ха! преди 5 години
По публикацията работи: Венцислава Вельова