Volkswagen T-Roc с нов базов дизелов двигател

1,6-литровият мотор се предлага само с предно предаване
16
Volkswagen T-Roc с нов базов дизелов двигател
Снимка: VW

Компактният кросоувър Volkswagen T-Roc вече е достъпен с нов базов дизелов двигател - 1,6 TDI с мощност 115 к.с. и 250 Нм максимален въртящ момент, взаимстван от моделите SEAT Arona и Skoda Karoq. Той е петият в моторната гама на кросоувъра и се предлага само с предно предаване.

Ръководството на германския производител смята, че новият двигател ще позволи на кросоувъра по-добре да се конкурира с моделите от сегмента, като Nissan Juke например.

В моторната гама на T-Roc влизат три бензинови турбо двигатели с обеми от 1, 1,5 и 2 литра, чиято мощност е съответно 115, 150 и 190 коня, както и 2-литров дизелов, развиващ 150 к.с.

На тестове наскоро бе забелязана "напомпаната" версия на кросоувъра - Volkswagen T-Roc R. Очаква се тази модификация да получи под капака си 2-литров бензинов двигател с мощност 305 коня.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


16
Още по темата: дизелVWVolkswagen T-Roc
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Мега интелегинтния супер балкански мозък се обажда пак, и казва че малките кубици са голяяям проблем. Абе *** недодялан, прозивеждай ти нещо бе като си толкова ербап. Домати като хората не можете да отглеждате, тръгнали сте да коментирате мултимилиярдна индустрия хахахаха. Инжинерите които тестват и ги правят тези коли да не са по глупави от вас? А ако са по глупави, измислите вие една марка коли, вкарайте им по 12 цилиндрови двигатели и им вземете бизнеса ве.. хахахахахахахаха, фалирайте ги..
15
2
 
5
 
! Отговори
Факт преди 5 години
До АнонименИмаше доста таксита Тико,които изкараха по половин милион,ама не са се качвали на магистрала,която е мор за малките двигатели.Кола,която не изстива(такси) изкарва много повече километри от същата експлоатирана нормално.
14
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Е,колко Тико се движат по улиците,че аз знам само едно в Дружба,те вече са на скраб,та па чак на милион км.това са фантасмагории,малък мотор с напомпани повече коне винаги ще има малък ресурс!
13
2
 
3
 
! Отговори
Мен преди 5 години
Дизела съвсем скоро ще изчезне като двигател за автомобили. Заради новите евростандарти в момента е такава простотия че ще припаднете. Всеки един с нов дизе знае за какво говоря-купона се казва adblue.
12
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Очакваме скоро някой да навре двигател от скутер в джип. Вярно, няма да има ускорение, ама каква екологичност ще има само!!! Предствете си!
11
0
 
4
 
! Отговори
Ха-ха преди 5 години
До АнонименАми бензинът в Европа е в пъти по-скъп от тоя в САЩ,как да караш американско V8?Впрочем самата кола е наполовина по-евтина и много по-проста от Мерцедес или БМВ със същата мощност.
10
3
 
6
 
! Отговори
Мда преди 5 години
Малките кубици не са проблем когато колата е нова,ама като остарее,не мож я закисна с масло...И аз имам едно 1600куб на тежко комби и *** цял литър масло на 8-9хил км.Ако го карам по 12хил. както се препоръчва,сигурно ще изпраска и 2 литра.То едно време Москвича не гореше толкова.
9
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
115 к.с и 250 Нм си е добър двигател, а 1.6 л му осигуряват икономичност. Е, не е за пистата, но пък и аман от джигити!
8
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До 7 Да, 1140 кг ако се движи празно и няма абсолютно никакви екстри хахаха, за какво ти е кола ако няма са се качваш на нея. Недей да правуш *** коментари. 1.0 мотор ги има и на Шкода октавия. И те ли са по 1100 кг с 5 човека вътре и багаж хахахаха.
7
5
 
12
 
! Отговори
Факт преди 5 години
До АнонименАми твоето Ауди А1 е 1100кг,а едновремешното Тико-600кг.А тоя Фолксваген е 1500кг!Бая голяма разлика.И механиката не е като електрониката-иска си материал.Едновремещните Мерцедеси бяха с по 64-88коня на 2000-3000 кубика дизел,ама всичките бяха милионници и нагоре!
6
4
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
А знаеш ли защо няма HEMI V8 по европейските пътища? Защото са абсолютно непрактични, дори и за Америка. Затова и там карат тойоти и фолксвагени.
5
4
 
6
 
! Отговори
Таралясници! преди 5 години
Друго си е старият класически атмосферен V8... А сега 6,4 HEMI! Песен за ушите...
4
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Моето Ауди А1 с 1.2 TFSI мотор е почти на 250 000 км, върви като като стрела с своите 86кс и 160нм .. Сега вече ги има и с 1.0 мотор с 115 кс , 3 цилиндъра. Така както процесорите стават по малки и мощни, и двигатели стават по малки и мощни, благодарение на усъвършенствани материали и добро охлаждане.. Помните ли Тико колите, те да не бяха с по 5 литра мотор? Вече са на по над милион километра ..
3
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
1.6 tdi си е съвсем таман за тази малка кола.
2
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Те дали и 100 ше изкарат, работата бие да се взема ново на лизинг, че да му е мирна на човек главата....
1
6
 
8
 
! Отговори
А бе преди 5 години
Малките двигатели ще изкарат ли въобще до 200хил.км????Май само на автовоз ще стигат до България.