Made in BG: Ел Сити – малък, компактен... Електромобил

Росен Даскалов смята, че можем да произвеждаме електромобили
6 сеп 2018 11:45, Боряна Павлова
67

9250 гледания   |  Още видео


Възможно ли е България да стане държава производител на електромобили? Звучи невероятно, но не така мисли конструкторът Росен Даскалов.

Може да е малък, може и да е товарен... това е Ел Сити, електрически автомобил, разработен от екипа на автомобилния състезател и конструктор Росен Даскалов.

Идеята е проста – ползва се универсално шаси, а купето е по желание на клиента – от леко до товарно.

Оптимален и изгоден., подходящ за куриерски и таксиметрови услуги, както и за райони със замърсен въздух. Помислено е и за безопасността, предава Bulgaria ON AIR.

Повече от 50% от компонентите са произвеждат в България. Очаква се първите 500 бройки серийно производство да бъдат пуснати след представяне на автомобилното изложение в Женева.

А Росен Даскалов е категоричен, че България има капацитет за подобни проекти.


67
Още от Коли
Made in China... Копие на Range Rover Sport
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
54
0
 
0
 
! Отговори
Ели преди 1 седмица
С удоволствие бих си купила подобно средство за придвижване.
Повече от 30-40 на час не ми трябват за градско.
Браво на децата, а дано.
Ако съм президент, ще задължа всички жени да карат подобни автомобили.
С лента само за нас.
Ще има по-малко ПТП-та :)
53
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
И най-лошото е, че в света наистина се върти около тях. Половината имат снимки, как родителите им са сред тогавашните е партийни величия, а по новите фотоалбуми са със снимки на високопоставени политици. И тези хора хвърлят милиони за кампании. 88те милиарда, за който говориш са на 90 процента техни.
52
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
... или по-скоро роботика. Програмистите, представляват 10% или по-малко от работната сила на някои компании. Виж висшият състав, ако търсиш надъхани богаташи. И ако видиш, как в годишния отчет има хора с по 20 полета в първа класа, всеки полет по 10000+ лева, 5 цисфренинмесечни разходи, описани на фирмата, така че и малкото данък, който се плаща, се връща, как описват минимален доход, а носят ръчно шити дизайнерски дрехи, ще разбереш. Програмистче с 4000 лева, не може една вечер да изкара с тях
51
1
 
1
 
! Отговори
FthrWorld преди 2 седмици
До 49 - Да, ако си наблюдавал деца, да правят сайтове, може.
Първо, едно е да направиш прототип, друго е да произвеждаш по 2000 бройки от него на седмица. Ще трябва да се изградят канали, да се наемат специалист, да се строи, да се мисли и инвестира в маркетинга, да се организира логистилатсща... Няма да стане толкова лесни, колкото го изкарваш
До 50 -
Малко или много, тази кола ще изисква някаква автоматизация и средства за анализ. И ти говоря, като човек, за имащ се с машини...
50
2
 
2
 
! Отговори
Б.Г. Милионер преди 2 седмици
Грозна е за голф игрището, ще ми се присмеят.
49
1
 
6
 
! Отговори
Armagedon преди 2 седмици
До Анонимен 48. За ваше сведение знам,колко струва особено ако е "събран" от различни модул. Така един сайт за търговски цели (електронна търговия или склад например) струва към момента всичко на всичко 48.00 лева без модула за плащане по електронен път.А в БГ-банките към момента има 88 милиарда лева свободен капитал на фирми и на частни лица.Само трябва някой или нещо да ги "раздвижи" и гледай какво става.Разбира се, че не е толкова просто,но в БГима хора и за това.
48
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
До 47

Ама те, защото другите неща няма хич, да искат капитали. Ти знаеш ли колко излиза писането на софтуер?
47
3
 
11
 
! Отговори
Armagedon преди 2 седмици
В следващите десетилетия електромобилостроенето ще е най-перспективният отрасъл на икономиката.Към момента в България има десетки частни фирми които работят на ишлеме или по поръчки на известни западни автомобилни фирми.А се очаква и десетки други да открият заводи в БГ-то.Производството на БГ.сериен електромобил,няма да изисква огромни капитали,защото всички възли,агрегати,електроника и софтуер могат да се произведат от местни български фирми.Въпрос на организация и мениджмънт е само.Дерзайте.
46
1
 
9
 
! Отговори
Ти да видиш... преди 2 седмици
До Анонимен 30 Горките американци.Кво ли ги чака.Икономиката им се разпада , долара поскъпва , рублата и т. лира девалвира.....Абе лошо.
45
8
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Голям смях ще падне в Женева.
44
5
 
8
 
! Отговори
Я па я...! преди 2 седмици
Прилича на висок картинт. За плажна количка или за голф става.
43
1
 
15
 
! Отговори
Armagedon преди 2 седмици
Давайте момчета.Пазар има.Първо на Балканите и Европа,после в Латинска Америка и Азия а в последствие и в целия свят.Отдавнашна мечта ми е да карам български електромобил.Капитал и суровини бол.Работна ръка също.Сгради и енергоресурси също.Опит и инженерна мисъл,както и мениджмънт не липсват.Желанието и всеотдайността на идеята ще ви направи велики.Докато другите се туткат вие пуснете няколко серийни модела на пазара и с тях ги"ударете"в земята.Първите винаги печелят.Напред юнаци.Светът е ваш
42
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Може ли линк към статистика (да не е статия в пик.бг) , коята показва България в топ 30 по развитие през 1980-а година?
41
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Браво на Росен Даскалов!
Човек е толкова голям колкото са големи мечтите му!
40
1
 
3
 
! Отговори
СатаНАТО преди 2 седмици
До Анонимен

В същност не знам защо тримата щатски сенатори (лека му пръст на единия) долетяха на пожар в България, сигурно за да си поговорят приятелски с Българският премиер
-----------------

Като не знаеш, защо правиш т-пи предположения?

Дойдоха на гости, пиха по кафе и после Путин се уплаши и спре потока, шматката му със шматка.
39
6
 
2
 
! Отговори
СатаНАТО преди 2 седмици
До мдаа...

Сега всъщност разбрах, че България искала, колко много искала да строи Южен Поток, но лошият Путин и руснаците отказали! Въх, този Путин беее
-----------------

Точно така е, ние до последно искахме, но Путин се направи на интересен.

Въобще - руснаците са прос народ и винаги пре ..ат далаверата.

Сега се набутват да строят много по-заобиколен и неизгоден Турски поток.
38
2
 
10
 
! Отговори
до Ахаха а преди 2 седмици
Русофилите, даже не помнят какво е казал бащицата им:
Цитат: "1 декабря 2014 года президент России Владимир Путин во время переговоров в Турции заявил, что Россия не может продолжать реализацию «Южного потока» ..."
Това е от РУСКАТА уикипедия "Южный поток", специално за вас- русофилски национални предатели! Всичко ще кажете, даже България ще изгърбите, само и само да угодите на Матушкат си
37
5
 
5
 
! Отговори
Една добра идея преди 2 седмици
А защо не се произвеждат китове за трансформиране на обикновени коли в електрически?Ефективността няма да е същата,като на проектираните за целта,но ще е достатъчна за икономична експлоатация.На много хора евтина ел.кола с 50-60км пробег би им вършила чудесна работа.
36
3
 
14
 
! Отговори
А бе преди 2 седмици
Много хубаво,ама китайците ги правят тея неща от години.А с тях никой не може да се конкурира като цена.Като качество-все още може.
35
5
 
5
 
! Отговори
мдаа... преди 2 седмици
Сега всъщност разбрах, че България искала, колко много искала да строи Южен Поток, но лошият Путин и руснаците отказали! Въх, този Путин беее...