Старите германски дизели: Проблемът не се решава, а "емигрира" на изток

В Украйна старите дизелови автомобили бързо се "нагаждат" към условията
29 ное 2018 20:32,
45

Източна Европа вече си спечели прозвището на "гробницата за германските дизели".

Украйна не остава назад от тази тенденция. Старите германски дизелови автомобили пристигат в Украйна и не след дълго се "нагаждат" за местно потребление.

Още по темата

Най-късно след няколко месеца катализаторът и филтърът за фини частици биват свалени.

"При нас те много често се запушват, защото качеството на горивото в Украйна е много лошо", обяснява Андри Свинцицки пред "Deutsche Welle".

В Украйна манипулирането на системата не се набива на очи, защото в страната няма конкретно предписание за това как се провежда техническия преглед.

"Германия е загрижена за околната среда, затова цените на дизелите падат. Германия разбира грижите на своите хора и харчи много пари за опазване на околната среда", смята казва Сергий Гетиманчук.

Той е от Луск, където въздухът е силно замърсен. Въпреки това всяка седмица тук има пазар за стари автомобили.

Германия вече не иска своите стари дизели. Но проблемът не се решава, а просто "емигрира".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


45
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
38
0
 
0
 
! Отговори
Емил преди 5 години
До ДПФ Свалят и заменят!
37
1
 
5
 
! Отговори
Щерю преди 5 години
Цялата парлама за замърсяването от горенето на твърди горива и глобите да това е - да ни натиснат да горим газ, доставян ни от евреите и коли на ток - засега, от САЩ...
36
3
 
3
 
! Отговори
Глупости преди 5 години
Проблема, емигрира, при..... БАЛЪЦИТЕ!КАТО НЕ МОЖЕТЕ ДА ЗАБРАНИТЕ ВНОСА НА БАКМИТЕ ШЕ ГЪЛТАТЕ ПУШЕЦИТЕ И...... ШЕ СИ ТРАЕТЕ, БЕ... ХАХАХАААА
35
1
 
4
 
! Отговори
Хахахааааа. преди 5 години
Ами, забранете им вноса, бе..... ХахахаКъв е проблема??!!
34
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
точно издуханите дизели на по 300 000 км.с превъртян километраж показващ 100 000км.с евро 4 наводнява България с цени над 20 000 лв.ако знаете в КАТ какво е....
33
9
 
4
 
! Отговори
Хахахааааа. преди 5 години
Дизел--никога!!Едно, че са трудни за поддръжка а, и вБългария, няма свестни дизелджии-майстори!Все са самоуки и менте....!
32
1
 
26
 
! Отговори
Хайде сега преди 5 години
Гатанка : Кое според вас е по вредно-СО2 или Финните Прахови Частици ????Защото аз нещо не я схванах цялата пащявица за кое е точно ! Без СО2 ние бихме загинали като вид. А ФПЧ си ги има по улиците и без автомобили!Защо не се мият проклетите улици поне веднъж седмично , и защо се позволява на *** и Пульо да горят гуми, масла и въглища?
31
0
 
25
 
! Отговори
ади пак преди 5 години
Една статия с невярно съдържание.Тези "стари" автомобили всъщност са по-нови от вече съществуващите в Украйна и доста источни части от Европа.
30
2
 
22
 
! Отговори
Щирлиц преди 5 години
Нека се подновява автопарка,колкото повече дизели-толкова по-чист въздух.
29
5
 
16
 
! Отговори
Бай Хой преди 5 години
То е ясно ,че ще пращат на изток старите кошове ,ние нямаме пари за друго.Ама и те продължават да си купуват дизели.70/75% от новите коли в германия са дизел.Ако така се решават проблеми здраве му кажи.
28
7
 
12
 
! Отговори
Реалист преди 5 години
Доста спорно е кои коли замърсяват пвоече въздуга - бензиновите или дизеловите. Основният проблем в световен мащаб са повишените нива на въглероден двуокис, а там бензиновите замърсяват между 40% и 120% повече от дизеловите коли. СО2 е безцветен и не се вижда и затова много хора смятат, че няма замърсяване след като не го виждат.
27
2
 
18
 
! Отговори
Реалист преди 5 години
"Старите" дизели на България са голям шанс за България да подмлади автопарка си. Би трябвало на всеки да е ясно, че "стар" дизелов автомобил с Евро 5 (след 2010) и Евро 4 (след 2006). са доста по-нови от сега използваните бензинови и дизелови коли на по 20-30-40 години. Въпросът е дали автоджамбазите ще продължат да купуват колата за 200 евро в Германия или Италия, а тук да я продават по 10-15 хиляди лева, което я прави недостъпна за обикновения българин.
26
7
 
13
 
! Отговори
еколог преди 5 години
А знаете ли че ако се правят както трябва техническите прегледи, новите бензинови коли няма да минат преглед. Никой бензин Евро 6 не покрива нормите, но масове се трае.
25
0
 
12
 
! Отговори
много важно преди 5 години
След няколкогодини ще остареят и сеганите бензинови на германците и тогава ще продават бензинови в Украйна. После електрическитеи т.н.
24
0
 
15
 
! Отговори
iceblast88 преди 5 години
Хайде преди да обвиняваме старите дизели, да погледнем първо качеството на горивата! Всеки ще ви каже, че дори в Румъния нафтата е в пъти по качествена от *** които се пласира на българския пазар. Една кола дали е нова или стара като е калпаво горивото тя ще замърсява! И как да си вземеш нова кола когато калпавата ни нафта (във всички бензиностанции е еднаква) много бързо и съсипва дюзите, филтрите и я кара да дими все едно е на въглища. Качеството на горивата му е майката!!!
23
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Украйна намбър уан
22
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Блазе им на Украйна. Никога няма да ги стигнем по свобода на словото и демокрация.
21
3
 
12
 
! Отговори
аз преди 5 години
Кога най-после ще се правят техническите прегледи по правилата и ще се спира този който не покрива нормите.Елементарно е .Другото са само пирказки колкото да не заспим.
20
0
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Изглежда във Видин се карат много парни автомобили защото мирише на въглища ,а не на нафта.Но защо ли миризмата е само през зимата ,това не знам!През лятото сигурно преминават на бензин или газ.Или може би само на акумулатори карат.А май никой не контролира какви въглища се продават- май ги правят от стари гуми и чорапи и то мръсни чорапи.
19
4
 
20
 
! Отговори
AcOrP преди 5 години
До Анонимен 19И какви екстри точно има твоят 5 годишен автомобил за 7 000 лв ? Сигурно по-малко от моят 20 годишен автомобил за 7 000 лв.