Революция в горивата! VW разработи суперчист дизел

Горивото е показало с 20% по-добри екологични стойности
32
Революция в горивата! VW разработи суперчист дизел
Снимка: Reuters

Компанията Volkswagen намери оригинален начин за увеличение на екологичността на собствените си автомобили. Паралелно с разработката на електромобили и хибриди, германският производител разработи собствено дизелов гориво и смята да започне да го продава.

Новото гориво се казва R33 BlueDiesel и е разработена от инженерите на Volkswagen, съвместно със специалистите от Университета Кобург. Както съобщава Auto Evolution, това не е нова технология, тъй като за основа на биогоривото се използва идея, предложена от концерна Neste преди 10 години.

От Volkswagen обаче твърдят, че значително са подобрили показателите на новото гориво, като през последната година той е преминало изпитания при голям брой модели на германския концерн. По време на тестовете, колите заредени с R33, са показали с 20% по-ниски нива на вредни емисии в сравнение с превозните средства със стандартен дизел.

Като част от проекта в централата на концерна във Волфсбург е построена бензиностанция за новото гориво, а в завода в Залцгитер вървят пълноценни тестови процедури.

Във Volkswagen вече са измислили и име на новия си дизел - Green Premium, като са убедени, че той ще успее да се наложи на пазарите в Европа.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


32
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
30
0
 
0
 
! Отговори
Раде преди 4 години
Като видя и се повозя на електросамолет,тогава ще повярвам в електромобила!
29
1
 
6
 
! Отговори
Българин преди 4 години
Дизелът има своите недостатъци, но в сравнение с бензиновите двигатели е светлинни години напред! Как може дизелов двг, който харчи 2пъти по-малко отбензинов, да замърсява повече?! И не ми говорете за саждите, щото и бензина не отделя само СО2 във въздуха, но това го премърчавате, щото краварите само на това карат. На тях не им дреме разхода, стига обема на двг да е над 3литра!А псевдо електричките с ток от въглища няма да коментирам!Бъдещето е на ток, но случайно или не, още сме мн далече!
28
15
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Бензинът и дизелът са отживелица......................има други горива, електромобили и т.н.Но нефтеното лоби няма да сдаде лесно влиянието си..............това е ясно!
27
4
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
На САЩ не им харесваше, че дойчовците продаваха повече коли от тях в собствената им държава. Следователно измислиха всичката тази простотия, свързана с VAG.
26
13
 
5
 
! Отговори
Каракочев преди 5 години
(Тези лъжльовци вече се *** веднъж. Каок да им повярвам?
25
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Хубави са. Немско качество.Само не разбирам що са с 2 год гаранция.
24
0
 
5
 
! Отговори
До shvaben преди 5 години
Направи си труда да направиш следната сметка за България.Колко електроенергия за леките кили ще трябва ако 1 млн. автомобила годишно изминават поне 8000 км. при среден разход 6 л/100 км., калоричност на горивото 11 КВтч/литър и КПД на двигатела > 35 %. А ако целият автомобилен парк мине на електроенергия ?
23
9
 
4
 
! Отговори
shvaben преди 5 години
20% намаление на емисиите не означава супер чист дизел, тъй като в реални условия замърсяването от дизеловите автомобили превишава 10-20 пъти (1000-2000%) нормите.Фалшивите тестове на WAG групата ги знаем, най вероятно и този е такъв. Още се напъват да запазят ДВГ и големите печалби от него но ако не се преориентират навреме към електрификация ще бъдат изметени от пазара от китайците и японците.
22
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Аааа и нас ще ни огрее !! По 1,20 щял да бъде. Лееева
21
0
 
6
 
! Отговори
Ммм преди 5 години
Това, да го пригодят за голф двойка и у нас ще изкарат още 20 години по улиците. :)
20
12
 
5
 
! Отговори
Така е преди 5 години
И пак немците и Фолксваген.Велика нация.Ще спасят ДВГ.А руснаците какво ?Бомби.
19
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 17Когато "електричките" се наложат на пазара пък дори и с 10% от автопарка, ама без разни държавни данъчни облекчения за производители и купувачи, и привилегии за безплатно паркиране, и каране по бус и такси лентите.......тогава ела пак да дрънкаш глупостите си. Тръмп вече им предостави тази "възможност" в САЩ.Може и да стане ....някога , но не сега.
18
2
 
11
 
! Отговори
Щерю преди 5 години
- Язък! Лятото си нарязах за парцали потника с надпис DIESEL ...
17
4
 
18
 
! Отговори
Щирлиц преди 5 години
Дизелът отвръща на удара.Das ***.
16
23
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Късно е чадо. Германската автомобилна индустрия изпусна да стане лидер на технологичната промяна с електричките. Хитрите им машинки с бутала вече са ретро и ще трябва да измислят нещо ново или да фалират.
15
2
 
22
 
! Отговори
Кратун преди 5 години
Статията е пример за журналистика тип "Агенция Как' Сийка". Преразказва един куп чужди изявления и не казва нищо за продукта. Каква е идеята на Нестле? По какво този дизел се различава от обикновения, освен по името? От какво се произвежда? И още един куп въпроси без отговор.
14
1
 
24
 
! Отговори
Е нема що преди 5 години
Намалява само с 20% вредните емисии, а го рекламират, като 100% чист и натурален продукт.
13
4
 
29
 
! Отговори
Браво преди 5 години
"Чистият дизел" е открит отдавна. Викат му олио, има и други имена, по-евтино е от петрола, но няма далавера да се използва като гориво заради акцизите.
12
33
 
29
 
! Отговори
ined преди 5 години
Пак ще е някоя мушенгия. Вече не разбраха ли VW, че освен в Перник другаде не ги искат
11
8
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Сбогом))