Уникална гледка: Волга дърпа Tesla в Русия

Снимка в социалните мрежи развесели шофьорите
128
Уникална гледка: Волга дърпа Tesla в Русия
Снимка: Facebook

Съвременното автомобилно общество в по-голямата си част е разделено на два лагера - любители на класическите автомобили с традиционните двигатели с вътрешно горене, и тези, които обичат "зелените" технологии.

В тази връзка двете страни често влизат в конфликти и "атакуват" опонентите си всеки със своите аргументи.

Въпреки това и двата съперника могат да живеят заедно. А дори и да си помагат. Както на тази колоритна снимка от Русия.

На нея се вижда как "морално и технически остарял" седан ГАЗ-3102 "Волга" взима на буксир електрически кросоувър Tesla Model X, който най-вероятно е останал без никакъв заряд в батерията си.

Разбира се, по същество в тази снимка няма нищо толкова особено, но тя показва едно важно нещо - че в Русия, където е направена, инфраструктурата за зареждане на електрически автомобили съвсем не я бива. Във Фейсбук дори се появиха коментари от рода на: "Русия не е най-добрата страна за покупката на Tesla".

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


128
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
112
0
 
1
 
! Отговори
Светла преди 5 години
До Анонимен Да батериите са проблем при ниски температури особено в Канада, където зимните няколко месеца Т е между минус 20 и минус 30 С..
111
2
 
4
 
! Отговори
bluesky1 преди 5 години
Бъдещето е на електроавтомобилите! Сега може да не са достатъчно добри, но това е нормално - технологията се развива и усъвършенства! След десет петнадесет години в развитите страни почти всички автомобили ще са електро, та дори и България ще са доста....
110
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Те в Русия теслите се продават в комплект с Волга ей за такива ситуации. През по-голяма част от времето теслите дърпат, но се случват и такива ситуации.
109
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
И какво уникално има в тая Тесла, батерията е точно тип телефонна батерия.
108
22
 
11
 
! Отговори
НЕПУКИСТА преди 5 години
Поредната нагласена снимка за руската пропаганда.Да се радват русофилите и да злобеят!Колко сте елементарни!!!???
107
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До До до истината еТова мислене или ще се промени, или човечеството ще се раздели пи първата възможност ...
106
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До 112Виж! И аз мног ги харесвам теслите, но има един проблем - Една кола не е само ускорение. То и онези изчекнати Ферарита, които можеш да притежаваш, само ако си "премиум мембър", демек си хвърлил едно 20-30 милиона на компанията, са много яки, ама не можеш да ги кара, на никой път.
105
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Все едно слушам коневладелци от 1908г. Разбира се, че бъдещето е в електричеството. Най-вероятно не в Тесла, но бъдеще има даже е леко закъсняло заради петролните лобита.
104
0
 
6
 
! Отговори
Волк преди 5 години
Няма как да е София и цената на KFC да е 69 рубли...
103
7
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
А аз си мисля че тая снимка е от България от София, около орлов мост някъде.
102
10
 
6
 
! Отговори
Коста. преди 5 години
Руснаците са специалисти по лъжите. Лошото е че самите те си вярват. Най хубавото, наи здравото е руско. Какъв майтап. Сделано с теслата.
101
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Тесла да монтира аварийни "жантиери" на автомобилите си като на тролей.
100
10
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Коя батерия ще държи ток при минус 25 градуса. Едва ли има такава измислена специално от Краварите. При такива минусови температури и при пълно зареждане след половин час в батерията няма никой.
99
6
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
На кривата Tesla, Русия и виновна.
98
7
 
23
 
! Отговори
Аооо преди 5 години
Крив *** вълната му пречи Стара Поговорка. Много екологични коли са тези електромобил докъто е зареди се изразходват 20 кг. въглища и докато е преберат след като и е паднала батерията още 20 литра бензин.
97
1
 
17
 
! Отговори
До До Истината е преди 5 години
Е, не мога да се сравнявам с Нобелов лауреат!Но понякога се питам какво става с отработеното ядрено гориво от АЕЦ-а или с техническия гипс от сероочистката на и пепелта от горивото на ТЕЦ-овете? Щото първото преди време се връщаше в тогавашния СССР и проблем за нас нямаше, но след като станахме европейци, ще трябва да си го чуваме и кътаме. ВЕрно в хранилище от бетон, ама и той не е вълшебен и животът му е 100-на години, а на радионуклеидите - от няколко до милиони пъти повече.
96
15
 
6
 
! Отговори
Истината е преди 5 години
До 104:Че не съм таксиджия. Брокер на фондовата борса съм и сега ти пиша от един остров в южен Тайланд, където традиционно си карам зимата на 30 градуса, че ми в скъпо пароното в България (с тая тема и ти си запознат най-вероятно). Другата причина да пропускам зимата в България е, че ми идват в повече нереализирани индиви като теб, допълнително озлобени от невъзможността да си посрещнат битовите разходи. Приятна вечер. А не, то при теб сега започва пълноценния ти ден.
95
3
 
1
 
! Отговори
До до истината е преди 5 години
Със сигурност не е решение на проблема, но на този етап може би е най-доброто. Човечеството се е развивало точно на този принцип: текущ проблем - решение. Мисля, че не е далечно бъдещето, когато радиоактивните отпадъци ще се пращат там, където им е мястото, в космоса, в и без това силно радиоактивна среда. Дотогава ще си ги съхраняваме, по-добре е отколкото да изхвърляме отрова в атмосферата. За чиста енергия трябва да забравим, икономиката не работи така, дори и да я има технологията.
94
4
 
0
 
! Отговори
До Истината е преди 5 години
Много разбираш бе! Вероятно си световно признат специалист. Или обикновен таксиджия...
93
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Истината е,Възможно е, както казваш, след време да имаме и по-чисти градове, но не и планета. Щото токА наистина е екологичен погледнато субективно. Но, само ако загърбим замърсяванията от производството му, евенуталната утилизация на отпадъците от фосилните горива и доста по-вероятното им и дълговечно съхранение при ядрените.