?5 млрд. в автокъщите: Непродаваемите дизелови коли

Германските автокъщи пред фалит, заради дизеловите коли
18 фев 2019 19:05,
61

Търговците на автомобили в Германия са изправени пред предизвикателството да продадат непродаваеми автомобили. По автокъщите залежават десетки хиляди дизелови автомобили, чиято цена стремглаво пада.

Акайгюн Хасан до скоро е продавал на печалба дизелови автомобили от висок клас, но новите еконорми са на път да съсипят бизнеса му.

"Този автомобил е Пасат, отговаря на нормата Евро 6. Преди половин година щеше да струва €28 000, после свалихме на €21 000, но още няма кой да го купи", обяснява търговецът пред Deutsche Welle.

Дизеловите автомобили, чиито лизинг е изтекъл, вече задръстват паркингите на автокъщите. Мнозина от автотърговците се притесняват, че ще фалират.

"Според нашите преценки при автотърговците залежават около 350 00 превозни средства, които отговарят на стандарта Евро 5", обяснява Улрих Кьостер

Общата стойност на тези автомобили се изчислява на €5 млрд., а средно колите остават при търговците по 106 дни, които обаче носят още разходи.

Колите, които отговарят на стандарта Евро 5, са на по 2-3 години и са прекалено нови, за да бъдат бракувани. Могат да се върнат на пътя, ако бъдат преоборудвани, но това струва над €3500 за автомобил.

Склонни ли са търговците да инвестират, за да продадат автомобилите?
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


61
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
24
6
 
64
 
! Отговори
и аз да кажа преди 5 години
Живея в Швеция и наблюдавам какво се случва по темата .Всички в малките градове си карат дизели,само има някакви ограничения за една централна улица в Стокхолм за коли до Евро 5.Аз пък си купих нова бензинова кола.Щото новото си е ново,пък и стои навън,няма да има проблеми с паленето.Макар че с това качествено гориво тук същото важи май и за дизела...Както и да е,джиткайте си кой каквото може и да не ви пука!Поздрави!
23
5
 
64
 
! Отговори
ДИВАК преди 5 години
чудно , първа цена 28 000 , намалена цена 21 000, за да се "преоборудват" трябват 3 500 ??? Разликата м/у 28 000-21 000 = 7 000 невиждам логика ???
22
4
 
29
 
! Отговори
БГ преди 5 години
Бойко да дава 4 млрд и да ги взема и тука да сменя за кола 10+ годишна Нали все ЕКО искат
21
11
 
78
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Българчето кола под 15 години не я признава! Не е ли над 300 хиляди км, не му я хвали!
20
5
 
28
 
! Отговори
House M.D. преди 5 години
Цитираният търговец на автомобили е потомствен ариец. Може да докаже произхода си от гр. Туле. Ерго, можем да му вярваме.
19
15
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Половината коли в Германия са от Италия с нереални километри
18
25
 
47
 
! Отговори
Край преди 5 години
Казвам че е добре да се поднови автопарка в България и да си накупят българчетата от тия коли ама да си изхвърлят вехтите душегубки дето ги карат. ОБАЧЕ не българчето иска да има по три коли. Да си ги трупа по тротоари и градинки и да зарива града със скрап.
17
2
 
22
 
! Отговори
SHTANGI преди 5 години
До Бг дизелИменно там е проблемът... Ден година храни :D
16
4
 
65
 
! Отговори
Веско варна преди 5 години
Какви са тези тригодишни коли,а с евро5.дрънкате глупости.
15
3
 
60
 
! Отговори
Ами преди 5 години
Германските търговци не ги жалете.Те ,макар и лека отстъпка (демек на далавера пак), ще си продадат колите ''евтино''на наши търговци и тогава ще приемат закона за целия ЕС.А сега кажете кой ще го ду....
14
2
 
57
 
! Отговори
Ха-ха преди 5 години
Нека фабрикуването на нови дупнишки легенди започне сега!
13
4
 
98
 
! Отговори
Гост преди 5 години
Тази статия я пускахте и миналата седмица. Я вижте какви са цените на колите в Германия и тогава пишете глупости! В определени градове има изискване за ЕВРО 5 В и то за Централната част, а според Вашето журналистическо "творение" излиза , че никакъв дизелов автомобил не може да се движи в Германия! Пълни глупости!
12
7
 
80
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Те ще дойдат при нас ама не на ниски цени.Понеже нашия джамбаз иска да лежи по гръб и той.Така,че варианта е да се разходите до Германия за 50 евро с Wizz и да си дойдете с кола
11
7
 
65
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Да ги пращат насам за по 10 000 лева и те доволни и ние доволни. Тъкмо ще подновиме автопарка с чисто нови автомобили и ще изхвърлиме 20 годишните кошници. Ако ги държат още 5 години те сами ще си смъкнат цената. Морално и материално остаряли никой няма да им ги купи. Освен нас разбира се за нас са си нови. Като се има предвид кошниците ни.
10
51
 
33
 
! Отговори
Край преди 5 години
България има шанс да си обнови автопарка с прилични коли ОБАЧЕ трябва да се притиснат здраво вехтите коли без катализатори и филтри който са вече тук. Притискането става със здраво суровакане с данъци и въвеждане на технически прегледи /реално сега няма/
9
5
 
81
 
! Отговори
GoUf преди 5 години
А от Deutsche Welle могат ли да съчинят каквато и да е новина, в която да не присъства поне един Акайгюн, Мюмюн или Асан? Това немска медия ли е или всестник "Хюриет"?
8
8
 
42
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Не може да бъде. Буйко се похвали че откриваме нови заводи за резервни части. Значи ще ги складират в България.
7
8
 
3
 
! Отговори
DEA преди 5 години
HA SEGA ETOGI TES BG TRAFIKANTI KOITO BAIA DROGA SA PROIZVELI PREKARALI PRODALI I ZAMENIALI SAS SADEISTVIETO NA CELATA IM KORUMPIRANA SISTEMA
6
6
 
49
 
! Отговори
Аз123 преди 5 години
Шанс да караме евро 5, не голф 3 без евро категория.
5
7
 
62
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
По 2 за лев и пак ще са на печалба. Ако си ги държат на склад ще фалират. Ако можеха да смятат щяха да разберат че вече са във фалит. Но капиталистическото око е ненаситно колкото има гледа да го удесетори. Фалита е неизбежен освен да ги пратят в соц държавите на половин цена или в африка.