Запознайте се с Vision iV - електрическото бъдеще на Skoda

Концептът е с мощност 306 конски сили и пробег 500 км
35
Запознайте се с Vision iV - електрическото бъдеще на Skoda
Снимка: Skoda

Концептуалният Vision iV на Skoda показва какво бихме могли да очакваме от бъдещите електрически модели на чешката марка. Концептът, показан в Женева, е с размерите на Kodiaq и с форми на купе, като дългият 4,66 метра кросоувър е качен на платформата MEB на VW.

Мощността на електромобила е 306 конски сили, електромоторът задвижва четирите колела, а пробегът с едно зареждане е 500 километра, като 80% от капацитета на батерията може да бъде зареден за 30 минути.

Дизайнът на интериора показва нов подход в сравнение със серийните модели на Skoda – арматурно табло на няколко нива, голям централен дисплей и минималистично оформление на голяма част от останалите елементи в кабината.

Липсата на тунел за трансмисията в купето позволява "освобождаването на много място", според Skoda, а в жабката има възможност за безжично зареждане на мобилни телефони.

Vision iV "показва електрическото бъдеще” на Skoda и този концепт е много по-близо до серийните електромобили в сравнение с концепта от 2017 Vision E.

Още информация и снимки четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


35
Още по темата: SkodaженеваVision iV
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
25
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"Чудя се ако се намали мощността респективно консумацията на енергия при същия капацитет на батерията пробега с едно зареждане дали ще се увеличи на 600-700 км."Не. Конете са страничен ефект от търсения висок въртящ момент на електродвигателите. А високия въртящ момент им е необходим за енергоспестяване при тръгване/ускоряване. Сори. Никой не ги прави нарочно с много коне, просто така се получава.
24
2
 
5
 
! Отговори
младият Болеслав преди 5 години
Шкода не само са Фолксфаген , ами са подобрен Фолксфаген , тъй като го създават 2 ( два) немски екипа ! Сетете се кои !
23
1
 
2
 
! Отговори
Край преди 5 години
До 23 - не съм виновен че имаш "смартфон" Нокия и той много забива. Нокията ти не е правена от финландската компания дето правеше телефоните - тя вече прави други неща вкл. и каучукови изделия. Забрави това дето дядо ти ти разправяше че колите са Мерцедес и останалите. Виж как бягат инвеститорите от акциите на немските авотомобилни производители. До 20г. мерцедес ще е история.
22
2
 
4
 
! Отговори
Абсолютна глупост! преди 5 години
Колите трябва да имат максимално аеродинамична форма, тези ни показват картинка с точно обратният ефект!? Какви са тези джобове отстрани, направо ще загребват въздуха. Навремето такива драсканици си рисувахме в тетрадките си.
21
2
 
4
 
! Отговори
До Край преди 5 години
Ти гумените ботуши си ги наследил от баба ти, а за Нокиа преди да пишеш съчинения те съветвам да посетиш Уикипедия или друг достоверен источник на информация преди да се изразяваш некомпетентното си мнение.
20
2
 
3
 
! Отговори
аа1830 преди 5 години
Странно защо Тойота не залага на електромобилите с батерии, а на съвсем друга копцеция базирана на водород.
19
4
 
4
 
! Отговори
Край преди 5 години
Шкода не може да имат свястна ел. кола щото се собственост на немци. На тях им е забранено да имат спътници, ракети, самолети да правят самостоятелно. Високите технологии са военни технологии за това немците не правят телевизори, не правят смартфони. Даже свестен климатик нямат. Колите вече ще се правят в САЩ/Ктай/Юкорея и Япония. Света се променя. И Нокия правеха телефони а сега гумени ботуши.
18
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Още едно безумие ,водещо електрическите коли в задънена улица. Не това е пътят .Електрическите коли не са в луксозният сегмент , представителни, авангардни и гъзарски автомобили. Припомнете си заради какво е тяхното развитие....
17
3
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
За по-сигурно да вземат да й сложат един бензинов двигател!Ако стане минус 20 градуса тия 500 км. ще се миминизират до 200 км!
16
0
 
9
 
! Отговори
Отговор преди 5 години
До Анонимен 20 Няма манивела защото не е руско.
15
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Туй чудо оти нема манивела?
14
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Шкода е фолксфаген ,ама не баш същото....искаш да караш фолксфаген ,ама нямаш пари--купи шкода за толкова пари толкова..,,
13
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Шкода е фалве, дори и да имат собствени развойни звена и мениджмънт нямаше да достигнат тези висоти без немците. С други думи са напред щото се поевропейчиха и вече гледат на запад. Хак да им е на русофилчетата, които си въобразяват разни неща.
12
9
 
5
 
! Отговори
Виктор преди 5 години
Да, и промоционално кум колата, дават и силикон за баня, щото май няма шкода която да не е протякла в купето.
11
12
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Дизайна е разработен от Фолксваген, Шкода е собственост на Фолксваген.Никой няма да ограби чехите.Само Русия ограбва всички.
10
11
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Само дето няма да го произведат , понеже майката VW няма да им разреши. Този хубав дизайн и всички идеи ще ги внедрят в Ауди и Порше , а на шкода ще и сложат смотания грозен дизайн , като на Кодиаг , и гадните евтини пластмаси. Просто немците ще ограбят чехите за пореден път. Никога няма да видим истинска добра шкода на нивото на ауди, винаги ще ги държат на ниско ниво, грозен дизайн , евтини материали.
9
3
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Чехите са полунемци, а не лош матрял като тебе.
8
3
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
като цена ще е доста надолу от теслата предполагам.Какво друго да и стигат?
7
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен9Ти явно хич не си умен, щом още не си разбрал, че Шкода са Фолксваген.От кое забутано село си?
6
10
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Добре изглежда, добри параметри има.Но кога ли ще стигнат ТЕСЛА ?