Renault вдигна пробега на Zoe с 30%

Електрическият хечбек изминава близо 400 км с едно зареждане
18 юни 2019 12:54, Красимир Ангелов
11
Renault вдигна пробега на Zoe с 30%
Снимки: Renault

Renault показа обновена версия на електрическия си хечбек Zoe, който е на пазара от 2012 г., а през 2016 г. беше съществено модернизиран. Този път промените са още по-големи, като са както визуални, така и технически.

Основната от тях е увеличеният до 390 км пробег, който може да бъде изминат с едно зареждане.

Това се дължи на новата батерия, чийто капацитет е нараснал до 52 кВт/ч. Предлага се е и нова опция за зареждане посредством станции с мощност 50 kW. Благодарение на това, новото Zoe може да измине близо 140 км след само 30-минутен престой за зареждане.

Още информация и снимки четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
11
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Обяснете ми как турбо селянчетата ще махнат гърнето на бричките си и ще монтират дебела тръба на която е изписан гъзарски надпис? Та то дири това няма да бръмчи на умряло???
10
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Докато няма официално електричка с 800км пробег и да е измерен след 5тат година, не си купувам такава кола. Отделно искам да знам колко струва нова батерия и да ги направят универсални, да стават за всички лошо, само да се следи квч. Изкупиванеъо и рециклирането е нещо което са го мислили само на думи, както пластмасата едно време, а сега е най-големият проблем на планетата. Трябва да има поне 5милиона продадени ел коли на година и след 8-10 година да разбера какво ще правят с батериите им
9
8
 
10
 
! Отговори
Замислен преди 4 години
Имам едно нелепо усещане, че тая електро-простотия изобщо, скоро ще се сгромоляса със страшна сила. И това ще настъпи в момента в който започнат да се правят сметки, колко точно ще струва утилизацията на батериите. Щото то малко скъпичко излиза да вадим лития и кобалта наново. Ще видим :)
8
5
 
1
 
! Отговори
Вал преди 4 години
Добри подобрения.Абсолютен лидер в електрическите коли са Тесла с пробег до скоро 500км, а вече до 600км и широка мрежа Супер чарджъри.
7
0
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Марките участващи в Ф1 имат голямо предимство. Там са последните новости на всичко, които после се слагат в серийното им производство. Много от вас мислят Рено за тъпa кола, но винаги е крачка преди останалите френски. Когато интегрирахаа електронно запалване 2004 2005 даже от скъпите модели коли нямаха такива екстри.
6
6
 
7
 
! Отговори
1234 преди 4 години
За какво си мечтае шофьор с изтощена батерия на пътя! За дизелов генератор в багажника! Е не е компактен като тубата с бензин, но е добре да си го носиш ....
5
9
 
8
 
! Отговори
Така е .. преди 4 години
Електрички само за града.За друго не стават.Впрочем целта е да се опазят градовете.
4
6
 
19
 
! Отговори
Са преди 4 години
Още не сме за такива!В БГ,най-масово е първото поколение Мазда 6,второто поколение Опел зафира,4-то поколение Голф,а вие за електрички пишете-засрамете се!
3
8
 
36
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Какви са тия *** коли? Друго си е да сменяш масла, филтри, помпи, ремъци, да ръчкаш клапани, дюзи, турбини и други такива интересни чаркове дето тая *** кола ги няма. Освен това електричката не може да изреве и да опуши квартала както си му е реда у Перник
2
3
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Като станат1000 и си прибират скапаната батерия.15 год.,гаранция.
1
7
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Дааа, вече ще мога да си пусна едновременно климатика и радиото.... Както и двете чистачки на пълни оборотучи, а не едната през 30 сек......