BMW стартира нова ера с производството на 1-Series

Компактният хечбек вероятно ще стане най-търсеният модел
8
BMW стартира нова ера с производството на 1-Series
Снимка: BMW

Първият сериен образец на новото поколение на BMW 1-Series слезе от конвейера на завода в Лайпциг. Това събитие беше определено като "началото на нова ера в историята на BMW", тъй като при смяната на генерациите "единицата" преминава на платформа с предно предаване - нещо, което допреди години противоречеше на философията на марката.

Баварците показаха най-компактния си модел още в края на пролетта, като BMW 1-Series официално се превърна в модел с предно предаване и стана по-леко, по-икономично и по-просторно. Първата напълно нова "единица" е във версията 118i - базова версия с допълнителен син цвят на каросерията и спортен пакет. Тя заминава при новия си собственик в Италия.

Освен новата 1-Series, заводът в Лайпциг произвежда още 7 модела, включително купето и кабриолетът 2-Series, компактният ван Active Tourer, "зелените" BMW i8 и i3. Обемът на производство е 1000 автомобила на ден. През ноември най-компактното BMW ще се качи и на конвейера в завода на марката в Регенсбург, тъй като най-вероятно това ще стане и най-търсеният модел на компанията.

Гамата двигатели се състои от три дизелови и два бензинови двигателя с 3 или 4 цилиндъра. Базовите версии са 116d с 1,5-литров дизел, развиващ 116 к.с., и 118i с бензинов турбомотор със същия обем и мощност 140 к.с. Дизелът с 4 цилиндъра и обем 2,0 литра развива 150 и 190 к.с., а на върха на гамата е M135i xDrive, което получава 4-цилиндров бензинов агрегат с 306 к.с. и 450 Нм.

Още информация и снимки вижте в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


8
Още по темата: BMWЛайпциг
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
8
0
 
1
 
! Отговори
Веско преди 4 години
Ами като нямате пари,рено и дачия.
7
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Не обичам особено германските коли, защото напоследък определено не залагат на качеството, но все пак...ако е ново и в гаранция бих карал почти всичко.Изводът е...дай боже да забогатеем достатъчно, за да може всеки да има възможност да изкара от магазина каквато му душа иска кола.
6
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
С тия двигатели с по 3-4 цилиндъра и с това предно предаване, това в крайна сметка БМВ ли е или е Шкода?
5
2
 
6
 
! Отговори
11 преди 4 години
За бедните българи тази кола е мечта.
4
12
 
11
 
! Отговори
шофер преди 4 години
Яка германска кола, както всички останали германски!
3
4
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Задницата бива, за пръв път от доста години да видя БМВ с готина задна част, като стопове и дизайн. Предницата що годе, малко ръбовата. Вътре пак с тия щуротии, стъкла, екрани, километража екран, таблото екран, всичко екран, къде отидоха стрелките яките, да видиш километража, какви са тия таблети, то ако за таблет хорара ще си купят. Копчетата къде са, само тъч, да пипаш, да пипаш, ни кожа, ни текстил, дърво, всичко пластасарии и стъкла.
2
3
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
съсипаха ги тия беенвета
1
3
 
19
 
! Отговори
T преди 4 години
BMW се сетиха да направят нещо, което Мерцедес направиха с А и Б класата преди повече от 15 години.