Как ще избираме автомобилите си след 15 години?

На първо място са силовия агрегат и цената
12 апр 2020 17:40, Нели Христова
34
Как ще избираме автомобилите си след 15 години?
Снимка: Pixabay

Автомобилните концерни поставят на своите модели различни асистенти на водача, като добавят и все по-сложни функции, голяма част от които не се де използват. Постепенно превозните средства се превръщат в „умни“ машини, като един ден те ще изземат управлението от човека. Затова и експерти от германското издание Automobil Industrie решиха да разберат, кои ще бъдат решаващите критерии при избор на автомобил след време. Те задават въпроси на редови работници от автоиндустрията и получават различни отговори.

Експертите питат какви ще бъдат основните характеристики, на които ще се обръща внимание след 15 години, за да може един автомобил да се превърне в бестселър. Само 9,7% от анкетираните отговарят, че качеството ще бъде от значение при избора им. Лидер в отговорите е цената  27,%, следвана от наличието на системи за автономно движение (24,7%) и видът на двигателя (22,3%).

Любопитното е, че отговорът „дизайн“ е избран от едва 2,0% от запитаните. Оборудването е посочено от 3,2%, а възможностите за връзка – от 3,9%.
Същият въпрос е зададен и на хора, които са си купили нова кола през последните 2 години. Те поставят на първо място силовия агрегат (26,7%), след това е цената (22,7%) и надеждността (18,2%). Предлаганите функции за автопилот са важни само за 12%, от дизайна се интересуват 2,9% от респондентите, оборудването е важно за 1,5%, а свързаността – за 4,4%.

Още по темата четете на сайта на Automedia.


34
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
32
0
 
2
 
! Отговори
Автономия на пътя преди 3 седмици
В България автономните автомобили са навсякъде от години.. по нищо не си личи, че има шофьор зад волана :) е не винаги края е приятен, но ...
31
0
 
4
 
! Отговори
Киро 20г голф преди 3 седмици
Ще ги избираме както винаги сме ги избирали.....според дохода!
Които има пари ще кара нови коли.
Които няма ще купи 10г годишен таралясник хвърлен от Германия или Австрия и ще е редовен абонат на сервизите.
30
0
 
15
 
! Отговори
ВАНГА преди 4 седмици
Пророкувам че, в България след 15 г. Ще избираме коли които се произвеждат днес.
29
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До редакцията:
Преди пускахте съобщения на Софийска вода за аварийни и планови ремонти. Сега от реклами на пембяни маратонки, които очевидно никой не купува и от псув.ни по клетото нар.команче, убило Цветков няма място ли? Днес режимът ме изненада неприятно, а има и хора с бебета.
28
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Няма да ги избирате. Кой каквото успее да купи след кризата с корона вируса.
27
1
 
13
 
! Отговори
Anonimen преди 1 месец
По здрава и надеждна кола от мерцедес 124 няма за 4 години 1 накрайник съм сменил и накладки.
26
0
 
1
 
! Отговори
Веско преди 1 месец
Аз пък си живея живота добре, автомобила ми е средство за придвижване в редки случаи и не виждам причина след 15 години, да не е този който си имам и сега. Ще е някъде 25 годишен и на около 200 хиляди. Даже ще има още живот.
25
1
 
24
 
! Отговори
Qnec преди 1 месец
Гледайте каталозите на сегашните модели и си изберете какъв ще карате след 15г когато ще можем да си го позволиме.
24
0
 
5
 
! Отговори
Пак... преди 1 месец
...някви хора ме учат какво и как да се купи при покупка на кола. Омръзна ми от манипулатори.
23
3
 
2
 
! Отговори
магистрала тРакия преди 1 месец
Автопилот в урбанизирани райони, пробег с едно зареждане - 10,20,30 хиляди километра, вертикално излитане, ниво на шума на перките.
22
3
 
9
 
! Отговори
МНЕНИЕ преди 1 месец
С тази Пандемия ще караме каруци с магарешки впряг , след 15 години . Кой Оцелее .
Тази Статия е НЕ на място - всички Заводи за автомобили СПРЯХА .Това което се предлага на Пазара е Втора Употреба и Автомобили на Склад .
21
7
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Между другото силно се подценява автопилотът, конкретно със Stop&Go функционалност. Само който не е карал такъв в задръстване (с автоматик, разбира се), казва, че не било важно. Един приятел така буквално цели книги изчете в задръствания, докато другите през годините внимаваха, сменяха скорости, нервеха се, ядосваха се, спираха, тръгваха. Разбира се, всичко (както винаги) опира до финанси, но вече това го има и в среден клас Голф от известно време. След 10 години масово и в България.
20
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Нали знаете - според доходите. Всеки иска да кара хубава кола, но много накрая си купуват един голям Компромис. Аз си карам мощното 11 годишно 6 цилиндрово бензиново БМВ с турбо, минавам само по 8к на година и не ме вълнува нито разход, нито дългосрочни планове, нито чупене, нито цени на части и т.н. Този кеф малко коли го дават. Мога да си го позволя, правя го. Ако не можех, нямаше да го правя. Нещата са безкрайно прости. След много години ще се кара това, което на момента е целесъобразно.
19
9
 
2
 
! Отговори
Край преди 1 месец
Нещо не се разбираме. Не казвам че шпоренето на боботещи V8 не носи удоволствие на Фики Стораро и хилядите стораровци. Казвам, че не те са човека на бъдещото.
Бъдещето е на джендъри с тесни раменца и очилца
Респективно на ел. колите.
18
14
 
6
 
! Отговори
Край преди 1 месец
Шофирането за удоволствие е мъртво. С виртуална реалност можеш да караш какъвто си искаш автомобил на която си искаш писта или в град и магистрала. Без да станеш на пастет ако си внушиш че си Хамилтън пък то си Христофор от Дружба 2.
С автономната ел. кола баровчето ще тръгва за море и ще си пие биричка и ще си работи на таблета докато го закара до Китен.
Привържениците на боботещи V8 могат да станат багеристи или комбайнери и да си подуват главите ежедневно.
17
6
 
2
 
! Отговори
Край преди 1 месец
Втората причина по която колите ще станат електрически е за да не се правят в Германия. САЩ и Китай и ЮКорея и даже Франция ще правят коли. На германците разработването на високи технологии им е забранено щото са пряко свързани с военните. Свястна немска ел. кола няма да има скоро. Ел голфа ще си го купуват само те и перничани.
16
11
 
3
 
! Отговори
Край преди 1 месец
Нещо младите не вдяват. Колите стават електрически и ДВГ ще бъдат забранени.
Това става по две причини:
1. ел. колите идват за да са СКЪПИ и да върнат индивидуалната мобилност при лукса и парите. На света има 7млрд човечета които могат да си позволят някаква кола с ДВГ - това е апокалипсис - нито атмосферата нито инфраструктурата на света могат да го издържат /вижте София/.
За това двг ще изчезнат -бедния в трамвая и влака а богатия с ел кола. Втора употреба практически няма да има.
15
9
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Как аз в момента избирам нов автомобил (на всеки 2 години сменям)? 1-во двигател. Харесвам мощни автомобили, пъргави турбо бензини, задължително с двойно задвижване. Качество на изпълнението и цялостен интерфейс на автомобила. Например- държа да има app за дистанционен достъп до колата- отключване, гледане на местоположение, абе да е connected автомобил. Външен вид- много важно. И също, разбира се- цена. Нов автомобил над 120 000лв. не купувам. Това ми е таванът според дохода ми в момента.
14
0
 
12
 
! Отговори
Христо преди 1 месец
Както и до сега според джоба .
13
1
 
14
 
! Отговори
БАй Х@й преди 1 месец
Така беше и едно време бяха начертали планове 20-25 години до светкото комунистическо бъдеще, сега май са намалили границата на 15г. Светлото бъдеще не дойде дали ще дойде и тази фантастика?