Как мъж подкара електрическата Tesla на бензин?

Видео показва, как дори и ел. автомобилите са зависими от изкопаеми горива
11 авг 2020 19:15, Нели Христова
36
Как мъж подкара електрическата Tesla на бензин?
Снимка: БГНЕС

Какво може да се направи шофьорът на електромобил, ако колата му откаже заради липса на енергия, а зарядната станция е далеч? Може да поиска бензин от някой от водачите на преминаващите наблизо автомобили и да гледа с интерес изражението на лицата им. Поне, това явно е целта на главния герой във видеото, публикувано в YouTube.

Самото то е подозрително - мъжът изобщо не се притеснява, че го снимат, като това започва още преди да поиска бензин от спрелия шофьор. Освен това, електромобилът във видеото е със същите номера като тази, чиито водач искаше да я зареди на бензиностанция преди дни. Този запис също набра огромна популярност в YouTube, нищо че приличаше на постановка, пишат от Automedia.

Явно и сега се случва същото – колата на Tesla спира край пътя с включени аварийни светлини. Към нея се приближава друг автомобил, чийто водач проявява желание да помогне. Шофьорът на електричката изненадващо иска бензин, като дори настоява за това. И напълно случайно в багажника на втория автомобил се намира галон с гориво.

Мъжът отваря порта за зареждане на Tesla, в който явно няма как са се сипе каквото и да е. След това отваря и багажника, в който стои генератор на Honda. Идеята на видеото е, че електромобилите ще продължат да бъда зависими от изкопаемите горива и не е важно къде те ще се превръщат в електричество – на зарядните станции или насред пустинята, където няма нищо освен помощен генератор, който работи на бензин.


36
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
33
1
 
2
 
! Отговори
ответен удар преди 2 месеца
До коментар 27.. любопитен - - вероятно ще имат парцели на Марс...и луксозно издание на ""Пътеводител на галактическия стопаджия"" !!!??
32
6
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Безумна глупост е Теслата от гледна точка на икономия.
Иначе да, като инженерно постижение е ОК.
Но не е инструмент за вършене на работа, а украшение за милионери.
Иначе аз карам 20-годишна хонда, която още има японски фреон в климатика.
Един път от скука и отвих свещите, изчетках ги с телената четка и ги причуках малко.
31
1
 
6
 
! Отговори
Сата НАТО преди 2 месеца
Хонда руллзз!!!
30
0
 
4
 
! Отговори
Карач преди 2 месеца
Баси и тъпотията....
29
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До до 18

То па кат се юрне българският гнусен ***, със свойте средно по 10 000 лева доход на година, дръж па чакай.
Който има пари за такива коли, не му е проблем.
28
1
 
3
 
! Отговори
глас от тъдява преди 2 месеца
Проблем не е че навъртам 30-50км/дневно с моя 5-годишен котурник с Е6 , на който даже маслото е с минимално съдържание на сяра, а плаващите градове, които спират в центъра на Барселона , Маями и фиордовете и горят тонове от най-мръсното гориво ВСЕКИ ЧАС, и бълват всичко директно в околната среда, без да е преминало през какъвто и да е филтър.
27
5
 
3
 
! Отговори
Любопитен преди 2 месеца
След толкова години производство и продажби,акционерите на Тесла получили ли са някакъв дивидент?Щото всичко друго е ала-бала.
26
0
 
4
 
! Отговори
Аз преди 2 месеца
И аз да кажа, още първите модели имат опция за вграждане на двулитров бензинов мотор(доплаща се допълнителни ,разбира се) . Тъй ,че това не е особенно голяма новина.
25
0
 
2
 
! Отговори
до 22 преди 2 месеца
Вярно много си умен , но ти се губи замисъла за скъпите механични и вечно подменяни части, иначе дори търсенето на нови акумулатори пробват възможностите на механичните акумулатори да ги разработят като алтернатива на химичните акумулатори, без особен успех с изключение на един които е изграден от диамант защото има доста потенциал на усукване , но сам се сещаш че това не е точно алтернатива, но пък работи.
24
1
 
6
 
! Отговори
до 23 преди 2 месеца
При леките коли това не е проблем, проблема идва при тежкотоварните коли най вече тези които за необходими за селското стопанство и този проблем си остава както се казва като свърши петрола след време , а със селско стопанство с магарета и коне не може да се изхранва сегашното население дори и намаленото като мине вирусната война.
23
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Само около 1% от всички коли са електрическите. И нямат шанс за пробив, вече 20 години не могат да измислят батерия която да се зарежда за 2-3 минути и да изминава поне 1000 километра.
22
0
 
6
 
! Отговори
Ss do 21 преди 2 месеца
Като няма механика би ли ми обяснил как от електрическа енергия се преобразува на механична за да се задвижат колелата?
21
6
 
3
 
! Отговори
до 18 преди 2 месеца
Да именно за това с такива коли ще се снабдим в момента в които има добра инфраструктура защото човек не ходи само на работа с кола ходи и на почивки, а и с времето тези коли ще станат много евтини защото няма механични части в тях (производствено евтини) така че вече е очевидно ,че е бъдещето , но просто ще трябва да изчакаме то да дойде а не да се юркаме предварително.
20
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До обикновен българин

А като сметнеш, че в идеални условия при бързо зареждане, можеш да заредиш 200 км, за под 20 минути (все ще спреш някъде), става още по-интересно. Вече, за хората имащи нужда от повече, има самолети....
19
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До Анонимен 14

Щом си казал...
18
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До До 3

В скандинавието от 3-4 години ги има, а вече никант като гъбки - зарядни станции, пред всяко парко място, на улицата, на бордюра - Един конус, висок метър и нещо, с 20-25 санта диаметър - пускаш апликацията, слагаш кабела и ти го зарежда на цената на домашния ток. Вече е в градоустройствените планове, да го има навсякъде.
17
1
 
9
 
! Отговори
До 3 преди 2 месеца
Да не е за всеки в настоящия момент аз примерно нямам гараж а живея в апартамент, не мога да зарежда в къщи такава кола, а и няма обществени зарядни, иначе да това е кола на друго ниво спрямо настоящите ни. Но няма нужния съпорт още. Иначе не съм минавал на ден повече от 600 км, така че батерията е напълно задоволителна.
16
5
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До к'во речи?

А като сметнеш, че батерията на тоя модел горе е 72 kWh, а е оценен да мине 560 км с 90км/ч, а в литър бенчин има 9kWh енергия и за 100 км, на дори и по-икономизна кола, ще се изразходват към 250 kWh за подобен пробег, а за "по-стабилните" машини, двойно повече. Отделно е и факта, че ми е много по лесно да закарам 5 mWh енергия на 200 км, да го разпределя между 100 души, отколкото 4 пъти повече от това в гориво ... ама върви обянявай ...
15
12
 
6
 
! Отговори
обикновен българин преди 2 месеца
Говорите глупости! Един път случайно се качих на Тесла Х и веднага разбрах защо искат 200 000.Това не е точно кола а компютър на колелета.Който непрекъснато се обновява и се учи.Обхвата му е 500км.Достатъчно е.Ускорението е ...убийствено.Това е кола която шофираш усмихнат.Невероятна е.В дългосрочен план(5-7 г) излиза по евтино от дизела.Защото няма ремъци масла филтри поддръжка.Аман от пушеци ***.Качете се веднъж и ще разберете
14
5
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
От 2007 не са мръднали като технология. С нищо не се е повишила ефективността на теслата.