Преминаването към е-коли е почти невъзможно

Липсва нужната инфраструктура
24 мар 2021 18:36, Нели Христова
51
Преминаването към е-коли е почти невъзможно
Снимка: БГНЕС

Ръководството на Toyota предупреди властите в САЩ за опасностите от готвените забрани и ограничения на двигателите с вътрешно горене. Според шефовете на японската компания, преминаването на електромобили все още е невъзможно заради недостатъчна инфраструктура, също така не е и целесъобразно, пишат от Automedia.

Представители на Toyota в Щатите са категорично против намеренията на властите за забрана на автомобилите с двигателите с вътрешно горене след 2035 година. Тази мярка вече е одобрена от правителството на Калифорния, като беше подкрепена от властите в още 13 щата.

"За преминаване към електромобили са нужни колосални промени в инфраструктурата, технологиите, а също така и в конюнктурата на пазара. Придобиването на електрическо превозно средство в наши дни е напълно нецелесъобразно, тъй като производство и експлоатацията му нанасят много повече вреди на екологията, отколкото хибридите", категорични са от Toyota.

От японската компания посочиха, че са нуждаели от 20 години, за да продадат 4 млн. хибрида в Щатите, така че няма как за по-малък срок в страната да бъдат реализирани повече електромобили. Японците посочиха и статистиката по продажби за 2020 година, която показва, че само 2% от закупените нови коли в САЩ са изцяло електрически.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


51
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
40
0
 
1
 
! Отговори
Васил преди 3 години
Смених Тойотата с Тесла. Разликата е огромна. Зареждам си я в гаража в къщи и без проблем стигам Бургас и остава ток до Созопол. С 6 лв на 100 км. На светофара нито едно Порше не може да ме бяга. Карайте си смърдящите таралясници. Те и за парните машини така са говорили преди 120 години. Ха ха ха1
39
1
 
0
 
! Отговори
1234 преди 3 години
Номера беше да се ударят горивата респективно Русия...но много неща не станаха по плана на цру. Тесла е оръжието на плана, реално немското превъзходство беше заличено и се измести на изток.
38
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Май ще преминем към каруци и конье.
37
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До 441.Знаеш ли каква мощност се консумира за зареждане-прочети и умножи по брой зереждащи едновременно при масова употреба?.Тази ел.енергия от какво ще я произвеждаме?.Със слънце и вятър няма да стане.2.Знаеш ли какво значи скапана батерия?Колко струва да я смениш?Как ще се скрапират при масово използване?На колко години?Че Бобоков го гонят точно за скрапиране на такъв ***.Почети!3.Знаеш ли какъв е въглеродния отпечатък от производството на акумулаторите за 1автомобил ?
36
0
 
13
 
! Отговори
ЕликтроБлъф преди 3 години
В който вярва само Грета Тумберг. А толкава добри неща могат да се направят за природата. Например да се прекрати алчното презастрояване, бетониране, изкореняване, изсичане финансирано от банките и изпълнявано от мошеници.
35
10
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Зарядни станции се създават много бързо и лесно, не е като да строиш бензиностанция. Спадне ли им още малко цената на електромобилите и ще станат масови. Никой няма да иска да се занимава с бензин или дизел. В близките 5-10 години това ще се случи.В момента в Китай електричките са супер евтини и правят бум в продажбите. Въпрос на врем е това да се случи и в Европа.
34
4
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Тръгвам от София за морето и преди Стара Загора (средата на пътя) батерията пада. Бутам до поредната крайпътна станция за зареждане. Чакам я 45 Мин да се зареди на 80 процента (щото не е хубаво да се зарежда на макс) и тръгвам. Ама преди Бургас пак издъхва и пак трябва да бутам и зареждам. Баахти приключението.
33
1
 
12
 
! Отговори
Разбирач преди 3 години
Може електричка ама само малка за града с батерия за 100км е достатъчно.Иначе нямат смисъл
32
6
 
21
 
! Отговори
Кауня преди 3 години
Кви е-коли кви 5 Лв? Ако наистина някога минем на ток то ще са нужни 40 милиарда киловатчаса нов ток дневно. Реактор като този в Козлодуй произвежда средно 20 милиона. Тоест нужни са 2000 нови реактора . Нещо не виждам да бързат а се строят за 10г.Или още има хора дето вярват че та кавалерия огромна енерген се добива от вятъра и слънце.?
31
2
 
19
 
! Отговори
Българин преди 3 години
Имаше публикивана статистика преди време от някаква европейска институция, която показваше как производството на една батерия се равнява на 9 години замърсяване от ДВГ. Предвид късия експлоатационен цикъл на автомобилите в Западна Европа изводът беше, че ел. автомобилите са по-вредни за околната среда. Проучването стигаше и по далеч, като калкулираше животът на една батерия - 5 до 7 години, и така сметките станаха още по категорични.
30
6
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
". В някой държави дават до 10 000 евро субсидия при продажбата на всяка кола. Тоест бедните плащат на богатите да карат електрически..."Таксите не идват от бедните, миличко. Ако си мислиш, че тоя, дето е от 8 години на совалки и брат мъ, дето плаща минимални такси, защото работи почасова като продавач в магазина плащат сметката, жестоко се лъжеш.
29
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До 19Като им спре тока, няма да има храна след 3 седмици, но не се притеснявай. А в текста освен тока, спря парното, ядрената им ел. централа също имаше проблеми и имаха огромен дефицит на горива. Ооо да и това го имаше.Ама всеки тръгна да си приказка за това, как перките спрели...
28
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
"Затова в Япония изградиха инфраструктура за водородни клетки. Мани ги тия ел идиотщини!"Бях в Япония преди пандемия и "инфраструктурата" им от водородни клетки бе еквивалентна на инфраструктурата от зарядни станции в Карнобат...Просто твърденията ти са неверни, базирани на свръхореувеличени факти.
27
4
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До 33Има. Тока ми е 14 стотинки на нощна и 21 на дневна. 17.5 kwh са ми 100 км със 110 км/ч. Ако е път с до 90, пада на 15 kwh. От 2.1 до 3.5 лева на 100 км. А това, че има по среднот 4kwh при лошо време зимата до 25 kwh при добро лятото от панелите е още един стабилен бонус.
26
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Лобимата пак зацивриха.
25
3
 
15
 
! Отговори
еколи преди 3 години
нямат никакъв смисъл, докато производството на батериите им е много по замърсяващо от добиването и горенето на петролатака че мислете други варианти за спасяване на природатате не са
24
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Какво сте се разтревожили Уе Г-да! Да му мислят в Щатите, те твърдят че най-добрата система била пазарната икономика( каквото и да имат предвид), така че ако няма Тойоти или конкуренцията ще ги прави или ще минат на коне с дилижанси
23
2
 
3
 
! Отговори
SHEFA преди 3 години
До В Н2 е истината-ТОЧНО ТАКА ВОДОРОДЪТ Е ИСТИНАТА .-ДЕЛИШ С 28 АМПЕРА ВОДОРОДА ОТ КИСЛОРОДА КОЙТО Е НАЛИЧЕН ВЪВ ВОДАТА И ПАК КАРАШ АВТОМОБИЛ С ДВГ.-35% НАМАЛЯВА РАЗХОДА НА ГОРИВО.-А АКО МОЖЕЖМЕ ДА ДЪРПАМЕ ОТ ЛУНАТА ХЕЛИЙ ОЩЕ ПО ДОБРЕ-ТАМ Е В ИЗОБИЛИЕ.
22
1
 
1
 
! Отговори
SHEFA преди 3 години
США ПАК-ТЕ ЛИ СА НАЧАЛНИЦИТЕ????????-ЯПОНИЯ ДА ПИТА БОЙКО.
21
1
 
19
 
! Отговори
В Н2 е истината преди 3 години
Затова в Япония изградиха инфраструктура за водородни клетки. Мани ги тия ел идиотщини!Водородната клетка се сменя за секунди, може да подкара и тир, можеш да сложиш и две резервни в багажника.