Заради е-коли: Volkswagen съкращава 30 000 работни места

Целта на концерна е да задмине Tesla
15 окт 2021 20:37, Анисия Иванова
27
Заради е-коли: Volkswagen съкращава 30 000 работни места
Снимка: Pixabay

Германският автомобилен гигант Volkswagen започва съкращения в рамките на реорганизацията на производството и преминаването към електрически превозни средства. Целта на концерна е да задмине Tesla и да стане най-големият производител на електромобили в света, съобщава вестник Handelsblatt.

Промяната ще доведе до съкращаването на около 30 000 работни места. Това е обявил генералният директор на концерна Херберт Дийс на заседание на Надзорния съвет. Така под съмнение е бъдещето на всяка четвърта позиция в основата марка на групата - Volkswagen, съобщава Аutomedia.bg

В момента за концерна работят около 600 000 души в цял свят, като те са разпределени в повече от 100 различни предприятия. В бройка влизат и служителите на останалите марки в групата, сред които са Audi, Skoda, Seat и Porsche.

Едновременно със съкращенията на персонала автомобилният производител започва да модернизира своите предприятия, които ще правят електромобили. Засега основният завод - този във Волфсбург, все още не е попаднал в този списък.

 


27
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
26
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До До 16 - Защото НЯКОЙ е проектирал тези машини, някой ги е инсталирал, някой им е напоисал алгоритмите, някой се грижи за качеството, някой прави ремонти и подръжка, някой прави иновации ... О не, забравих - ти си го мислишш, че е безплатен труд, нали?
25
1
 
4
 
! Отговори
До 16 преди 1 месец
Ако всичко се прави от машини...защо трябва да работиш и за какво ти е доход...въпросът е как да се справим с човешката алчност..ако всичко се прави от машини които не искат пари не спят не ядат и работят 24ч 7 дена в седмицата ...минималния доход е решение ....и ето ти го комунизма....но алчността е проблем има едни които няма да се разделят с властта
24
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До Хахаха То е обяснено, ама ти си достатъчно *** за да не можеш да го разбереш. 600000 са фолксваген, ауди, шкода, сеат, порше, Камионите също. 30000 ще са съкратените само в Фолксваген. На твоето се казва функционална неграмотност - четеш, но не осмисляш.
23
2
 
7
 
! Отговори
Асан преди 1 месец
Прехвърлят ги у свинарника на фолцваген да правят суджуци :)))
22
3
 
14
 
! Отговори
Хахаха преди 1 месец
30 хиляди от 600 хиляди са 5%, а не всеки 4ти. Всеки 4ти е 25%. Първо научете математиката, и тогава пишете такива бомбастични заглавия. А за незнаещите, преди време е имало професии като машинописец, е отдавна няма, както и не са останали безработни. Като се затваря една работна позиция, се отваря друга на нейно място. Няма драма.
21
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Аз пък помислих че имало масово заразяване с ешерихия коли. е-коли. трябва да се съкрати ел-коли ама какво ти разбират от граматика днешните ефтини драcкачи
20
0
 
5
 
! Отговори
стефчо преди 1 месец
Капитализъм братчед,като в тая ниша няма да ходат на къра да берат зелки. Търснето определя пазара!
19
2
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Интересно електрическите *** как ще се движат като няма ток?
18
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Безусловен базов доход няма да има а частни дигитални пари които ще обезмислят съществуването на ЕС а и до някъде българска държава.
17
2
 
6
 
! Отговори
wtf преди 1 месец
Помислих, че има епидемия от Еширихия Коли из заводите...
16
7
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Ще дойде време, в което производството толкова ще се автоматизира, че почти няма да има нижда от хора. Парадоксално хората няма да имат доходи, за да закупуват продукцията на автоматизацията. Или ще стигнем до безусловен минимален доход или до голяма революция или война.
15
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Как се познават алчните и лъжливи търговци - държат се по същия безобразен начин както със служителите си така и с клиентите.
14
6
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Германците пак ще ду.хат су.пата .Китайците ще правят евтиния клас а тесла ще подбие скъпия. Тесла може и на загуба да бачка щото имат биткойни а германците нямат ;) ЕС затяга потреблението в Европа а САЩ ограничиха вноса на коли и части от ЕС ;) Германците загубиха и тая война :))) А техните вечни съюзници от бул.гари.стан кво ще правят ?
13
4
 
31
 
! Отговори
РУССКИЙ ОККУПАНТ преди 1 месец
Повече е-коли означава повишена консумация на ел.енергия! Което означава повишено търсене на ел- енергия на енергийната борса. Но Германия затваря своите АЕЦ и ТЕЦ на въглища) без да изгражда заместващи мощности. Същото се случва и в останалите страни на ЕС. Т.е. тока няма да достига! Т.е ща стане по-скъп и от злато. Т.е. газът ще бъде супер-търсен, но ще се прибегне до старите ТЕЦ. Което означава яко емисии на въгледвуокис и ...... зелената сделка отиде в девета глуха !
12
5
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
1 киловат на бензиностанция в Германия струва 75 цента едно зареждане стига 350 450 евро а с гориво е 70 евро
11
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
И във фермите не е лесно, мари.
10
2
 
7
 
! Отговори
Евроатлантик преди 1 месец
Да отиват да бачкат във фермите в Англия.
9
6
 
11
 
! Отговори
Алекс преди 1 месец
Желанието да задминат Тесла скоро няма да се реализира.
8
3
 
20
 
! Отговори
Замислен?? преди 1 месец
Из тези дни се замислих върху предлаганите е-коли. Пак имат спирачки, амортисьори, шарнирни болтове, разни маншони...Просто сменях на работната талига 2 амортисьора, лагер-тампони, един скъсан маншон, оправяха спирачките и ръчната-към 390лв. Смяна ангренаж и разни ролки-още два пъти по толкова. Ако беше е-кола първите неща пак ги има и пак трябва да ги сменяш. Просто е кола с друг вид задвижване, което сигурно и то ще се чупи. Там 100% има лагери, маншони, четки или разни платки за чупене.
7
3
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Миньорите на улицата, автомонтьорите на улицата, работещите в ТЕЦ и заводи за производство на автомобили с ДВГ на улицата...