Демерджиев със справка: У нас има регистрирани 2,8 млн. коли

2,4 млн. са на физически лица
16 ное 2022 09:51, Нели Христова
36
Демерджиев със справка: У нас има регистрирани 2,8 млн. коли
Снимка: БГНЕС

В България има 2,8 млн. регистрирани леки автомобила, като 2,4 млн. са на физически лица. Това заявява служебният вътрешен министър Иван Демерджиев в отговор на депутатски въпрос.

330 000 леки автомобила са регистрирани като притежание на юридически лица, а на името на чужди граждани са регистрирани 29 000 МПС-та.

От данните на Демерджиев става ясно, че в страната значително е по-голям броят на регистрираните автомобили на частни лица, отколкото на фирми или държавни учреждения.

Справката със статистиката показва, че за месец септември регистрациите на нови тежки камиони в България са 320 броя. За август те бяха 249 единици, за юли - 365, а рекордът на месечна база засега се държи от месец юни, когато на пътя в България бяха пуснати 453 нови тежки камиона. През месец май 316 нови камиони преминаха в ръцете на своите български собственици, за април те бяха 236 броя, а през месец март вносителите на тежки камиони реализираха 347 регистрации.

Пазарът на нови автомобили в България е нараснал с 4.3% за първото полугодие на 2022, сравнено със същия период на миналата година, сочи статистиката на МВР. Общо за шестте месеца са регистрирани 17,053 нови автомобила от категории M1 и N1, със 705 повече спрямо 2021.

А към 1 юли тази година в експлоатация в България са точно 4614 изцяло електрически автомобили. Година по-рано общият брой на електромобилите в България е бил 2537, което означава, че за 12 месеца се отбелязва ръст от 82 процента. 25 467 пък са хибридните автомобили в България.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


36
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
31
0
 
0
 
! Отговори
Как така ? преди 1 година
До Анонимен 21 Явно съседа ти е ползвал от онзи оцветения в червено бензин.
30
0
 
1
 
! Отговори
Я па ти.. преди 1 година
До Анонимен 21 Е и ? Какво искаш да кажеш за съседа с жигулата ?
29
0
 
1
 
! Отговори
Врачанин преди 1 година
Добра новина.Пред техникума Вапцаров във Враца пане на 200-300 метра улицата е заета от коли на ученици. Специалността ДВГ им дава професионални шофьорски книжки.Някога не мажехме и да си помислим за такова нещо.Ученик с кола..Анатема.
28
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Въпроса сега е "Каква схема да измислим, че пак да ги одерем" Я табели ще сменяме, я талони, я стикери.
27
0
 
2
 
! Отговори
господин Нисан преди 1 година
Нисан 2004-та година 2,2 DCI 100 KW двигател. Дизел. Няма забележки. Какъв Ви е проблема на Вас , зелените, червените и пембените ?
26
1
 
5
 
! Отговори
Всичко в БГ е Мафия преди 1 година
А Мафията си има държава на разположение. Когато го проумеете това ще разберете и какво представлява МВР като институция
25
3
 
3
 
! Отговори
25 преди 1 година
11. Загубва се змрежата за градски транспорт в средно големите градове, което довебжда деца и др. до пълна зависимост за посещюение на обществени средища 12. Децата, за да отидат за извънкласни дейности, даже за училище, ги придружава голям човек, което натоварва и двете страни, най-вече силно ограничава свободата на реализация на развитието на децата 13.Огромни територии хубава земя се униюожават, за да бъдат покрити с мъртво, с настилка от мъртво 14.Изхвърлените коли допълнително харчат ресурс
24
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ползването на личен автомобил за юяло и неюяло е съвременното безумие. Лошите последици са огромни: 1. Населението се обездвижвал 2. От обездвижванео населението става все по-дебело о все по-болно, 3. Населението става все по-мърляво, защото избира "лежерни"дрехи. 4. "Лежерните дрехи" водят до загуба на естетически вкус, 5. Произвежат се най-вече груби облекла 7. Загубват се цели отрасли на селското стопанство и на индустрията 9 Неглижират се железниците 10 плаща се в пъти повече за транспорт..
23
6
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Това няма как да е вярно, само в София са поне над 1мил
22
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Само 2,4 милиони лични леки коли!!! В Западна Европа имат средно по една лична лека кола на всеки пълнолетен.
21
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Имах съсед, който си купи жигула през 1975 година и я караше до 2016 година и то относително много - в началото по 50-60 хиляди километра на година, а в края по-малко - по 20-30 хиляди километра на година.
20
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Другите до шест и половина защо нямат коли
19
4
 
6
 
! Отговори
!!! преди 1 година
Лада 21063. Купена през 1988г. За 19 години, за тази лада се купуваше: газ, акумулатори, М10Д, 2 бендикса, 1 биалетка!
18
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Тоя взима пари да чете статистика ли?
17
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До 18 : Хоби ми е да купувам такива коли, да ги реставрирам до чисто нов вид и после да ги продавам. За това питам.
16
2
 
4
 
! Отговори
От 11 преди 1 година
До 12. Не е ясно защо се интересуваш, но ще ти кажа. През 1999 я подарих на едни мои хора и те я караха до 2009 година. Много здрава кола беше.
15
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Жигули се произвежда от края на 1970 година, а България започна да ги внася от края на 1973 година. Първите жигулита в България бяха на 16 години когато през 1989 се извърши преврата. Сега масовата кола, която се купува е 15-20 годишна от автоморгите на западна Европа.
14
4
 
13
 
! Отговори
бре преди 1 година
София се напулни с таратайки. Най-яко е докараш колата от провинцията и да се жалваш че цял ден висиш по задрустванията..
13
3
 
16
 
! Отговори
Сахар преди 1 година
При един нормален технически преглед около 1.4 милиона ще трябва да отидат към автоморга или за сериозен ремонт.
12
7
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Анонимен 10 : "Един ден вашите ще остареят" - не, драги, на петата година я продавам и взимам нова. И някой такъв като теб ще я доизносва.