Неправилна маневра - водеща версия за ужаса край Микре

Ще бъдат направени медицински и технически експертизи
Обновена: 19 ное 2017 12:46 | 19 ное 2017 12:32, Елка Василева
30
Неправилна маневра - водеща версия за ужаса край Микре
Снимка: БТА

Една от водещите версии за катастрофата при Микре е неправилна маневра, каза директорът на ГД "Национална полиция" Христо Терзийски.

За да се потвърди или отхвърли обаче тази и други версии, ще бъдат направени медицински и технически експертизи.

Терзийски обясни, че към пътния участък в района на село Микре са пренасочени полицейски патрули от други районни управления, за да следят за сигурността.

Терзийски заяви, че днес ще участва в извънредно съвещание при вътрешния министър Валентин Радев, а по-късно и при премиера Бойко Борисов.

Още по темата

Терзийски се включи във възпоменателна служба в памет на загиналите от пътнотранспортни произшествия. За поредна година България отбелязва Световния ден за възпоменание на жертвите от пътнотранспортни произшествия, определен с решение на Генералната асамблея на Организацията на обединените нации.

На въпрос трябват ли по-големи санкции за нарушителите по пътя, началникът на "Пътна полиция" Бойко Рановски отговори, че предприетите до момента мерки и законодателни промени дават резултат.

Той допълни, че станалите тежки катастрофи показват, че има още какво да се желае и да се направи. "Санкциите са достатъчно сериозни в момента, но не са това, което ще повлияе на поведението на водачите на пътя", каза още Рановски и допълни, че са важни възпитанието и поведението на пътя на водачите.
 

/БТА/
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


30
Още по темата: Микрекатастрофа
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
9
 
2
 
! Отговори
убиват нарочно преди 6 години
Мой познат се връща от Европата тежко повреден от милиони скенери инсталирани на автомобили и терористични камери с обемно облъчваща светкавица.Споделя : след насрещно увреждане с "електрожени" скенери вкл халогенни лед и ксенон често не виждам десетки секунди ..карам на сляпо..Васко се казва миналата година се върна преоблъчен и веднага в болницата..
6
8
 
3
 
! Отговори
убиват с камери и преди 6 години
От снимката е следното убиха хората с режещи високо вредни скенери и проникващо блокиращо облъчване от камера инсталирана на насрещен автомобил..
5
1
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
София-Варна. Общо взето неприятен път. Както и да се изпреварва ще спестиш максимум 40 минути до час и то с огромен риск. Не си заслужава, защото живота е един път.При такива участъци трябва да се пазите ако видите, че в насрещното има колона.
4
4
 
23
 
! Отговори
Хейтър Тролев преди 6 години
Пътувам няколко пъти в годината и истината е че пътя е виновен, кара автобуса зад трактор , тамън го изпревари и се забие зад някое соц-возило движещо се с 60, едва успял да го задмине и идва баир с 3 камиона един зад друг и в един момент когато на някой не му издържат нервите и вземе билет за отвъдното.
3
8
 
6
 
! Отговори
българина преди 6 години
Магистралата ***....сигурно ще сложите знаци 30 та при челен да е общо 60, и така ще върнете северна България във времената преди Княжество България. Толкова могат хората, но явно и ние си ги избираме
2
0
 
20
 
! Отговори
до 1 преди 6 години
Ти май нещо си шашав!
1
20
 
2
 
! Отговори
холограмни оръжия и преди 6 години
Дни преди това показно убиство с нагло престъпни холограми проверявахме за тежки увреждания Свищовско,Плевенско и ловешко. Всички автобуси и микробуси от автогарите проверени лично бяха пресканирвани з а възможни убииства чрез показни катастрофи вкл с блок съзнание на водачи чрез облъчване с камери и проникващи скенери..Отлично се разпознаваха в микробусите зловещите смъртоносни места средно до 3 -4 реда зад водача.Налагаше се да се местим назад за всеки случай.