Макрон разби монопола на жп превозвача във Франция

Президентът се бори с дълговете на компанията
28 юни 2018 14:07, Петя Славова
12

1784 гледания   |  Още видео

Френският президент Еманюел Макрон подписа знакова реформа, с която сложи край на монополната позиция на националната железопътна компания "Ес Ен Се Еф".

Още по темата

Промените целят да решат финансовите проблеми на затъналия в дългове ЖП превозвач, предава Bulgaria ON AIR.

Железничарите, които стачкуват и днес, недоволстват срещу реформите в сектора, тъй като им се отнемат редица привилегии, които им осигуряват гарантирано работно място, ранно пенсиониране и безплатно пътуване за членовете на семействата им.

Макрон обаче не се поддаде на натиска на синдикатите, които свикаха мащабни стачки в началото на април. Протестите се провеждат на всеки пет дни, като засягат близо 4 и половина милиона французи, използващи железопътните услуги.


12
Още от ЕС
Основните писти за реформа в еврозоната – кои са те?
Напиши коментар Коментари
12
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Ще ги видим след 5 - 7 години когато приватизаторите ще нарежат каквото могат за скрап, а останалото ще е ипотекирано за да покрият разходите за РЕФОРМИ и ПРЕСТРУКУРИРАНЕ.
11
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Цялата работа намирисва на тираджийско лоби.
Нали имаше тираджийски панаири наскоро.
Ако можеха тировете да плават и корабите щяха да фалират.
10
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Кой при кого е бил на уроци за фалит на железниците?
Бойко при Макрон или Макрон при Бойко?
9
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Жалко, SNCF ме кефеха. Влакчетата едни уютни, с плюш и всичко. И цените шокиращо ниски. Но няма начин, Европа е в криза, няма нови пазари за унищожаване, трябва да започне самоизяждането. Наистина жалко.
8
1
 
8
 
! Отговори
Реалист преди 2 седмици
Френските железници са на загуба от години и потънали в дългове. Държавата плаща за социалните привилегии със заеми. Предишните правителства вземаха и вземаха, за да няма стачки. Така държавния дълг стигна над 90 % от БВП и няма накъде.
7
5
 
1
 
! Отговори
ПЕНКО преди 2 седмици
ЕВРЕЙКАТА ЛАГАРД НЯМА ДЕЦА /ПОКОЛЕНИЕ СЛЕД:- СЕКС-ЛЮБОВ/ ,КОЕТО ДА ЖИВЕЕ В ХАРМОНИЯ С ПОКОЛЕНИЯТА НА ПРОИЗВЕЖДАЩИТЕ СРЕДСТВА ЗА ЖИВОТ... ,А НЕ НА ИЗМИСЛЕНИ ЕКВИВАЛЕНТНИ " ПАРИ "С ИЗМИСЛЕНА ЗА МАНИПУЛАЦИЯ "СТОЙНОСТ" !!!
6
5
 
5
 
! Отговори
марин преди 2 седмици
Разграбването на Франция от корпорацийте е в ход , затова го сложиха марионетче на Ротши….ви !
5
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Тъй ли му казват вече на фалита, няма железници няма и монопол с железниците. Браво, тия еврокомунисти са гоуема работа начело със един духач.
4
4
 
2
 
! Отговори
ПЕНКО преди 2 седмици
КАКВА Е ВРЪЗКАТА НА "МАКРО" ЕМАНУЕЛЛАТА - С МАРСИЛЕЗАТА ???
3
4
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Същото беше и с БДЖ на времето.
Ай честито на франсетата.
Бабоебека им го набабобахундри.
2
6
 
16
 
! Отговори
УМЕН преди 2 седмици
Епа тоя за това е назначен от илюминатите - да разбива социалните придобивки и мира. Много им се е вдигнал стандартът на гоите и кукловодите негодуват. Нема кой да им работи.
1
6
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Държавен монополист затънал в дългове ? Франция я чака Гръцкия сценарий първо ще продадат железниците.