Предложение за поправки за пакет "Мобилност" при коронавирус

Андрей Новаков с искания за промяна в законодателството
Обновена: 3 май 2020 16:02 | 3 май 2020 15:28, Петя Славова
11
Предложение за поправки за пакет "Мобилност" при коронавирус
Снимка: БГНЕС

Исканията за промяна в законодателството, които българските евродепутати ще внесат по пакет "Мобилност", ще бъдат концентрирани върху връщането на камиона и водача в страната, в която е регистрирана фирмата. Това съобщи пред БНР депутатът от Европейската народна партия Андрей Новаков.

Още по темата

Според пакета камионът трябва да се връща на 8 седмици, а водачът - на 4: "Една от поправките е изтриване на текста, който предвижда връщането на водача. Другата поправка предвижда спазването в настоящия вид на текста, който е за връщането на шофьора, но с едно ново изречение, което добавяме – че настоящата разпоредба не отменя правото на всеки свободен човек, в това число и международните шофьори, сами да избират къде да прекарат почивката си. С това се стремим да обезсилим това искане на подкрепящите пакет "Мобилност" шофьорите да са задължително вкъщи на всеки три или четири седмици, което намираме за абсурдно", каза Новаков.

Поправките трябва да бъдат внесени до средата на май.

През юни следва вот по пакета в транспортната комисия, а през юли той трябва да бъде гласуван за втори път на пленарна сесия на Европейския парламент, преди да влезе в сила окончателно.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
2
 
! Отговори
Диспонент преди 3 години
работят с бг диспоненти, няма да имаш езикова бариера, стани и ти чорбаджия. В момента лихвите за лизинг са ниски, влекачите чувствително поевтиняха, действай, не чакай.
9
0
 
2
 
! Отговори
Диспонент преди 3 години
Боко, кажи честно, колко пъти звъниш на диспонента и му казваш: Ей тука да се разбереш с тия, че нищо не им разбрах.Защото Ханс ще се оправи сам, за разлика от теб. И пак за навлото. Високите навла никой няма да ги даде на източноевропейците. Много мога да пиша, но шофьорските глави са кухи и не разбират. Един съвет, като искаш високи осигуровки, всичко да е перфектно и прочие, защо не си вземеш един камион и сам да се цаниш, всичко ще си остане за теб. Знаеш, големите спедиции работят с бг
8
0
 
3
 
! Отговори
Диспонент преди 3 години
До Boko boЩе се опитам да ти обясня. Източноевропейските фирми карат на навла с по 25-30 цента по-малко от местните. Ханс може да кара Мюнхен-Хамбург най-много, но за Хамбург-Рим не го търси, той иска да си е вкъщи ако не всяка вечер, то поне 5-6 пъти в седмицата. Ти по паркингите и аутохофите колко немци и французи срещаш и колко източноевропейци? И, обясни ми, къде го има това, един полуграмотен тираджия да получава колкото двама опитни лекари!
7
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
До Всъщност - всъщност, италянците се юрнаха на партита и почивки, мачове и круизи, когато СЗО призоваваше за строги ограничения и карантина! после ЕС да дава пари и да помага, солидарност? голуем го вадат винаги, и се некой им е длъжен, а те да пея и пият, и вталени парцалки да носят!
6
2
 
4
 
! Отговори
House M.D. преди 3 години
Пакетът "Мобилност" трябва да бъде приет във вида, предложен от Макарон, защото това ще накара българските робовладелци да спазват законодателството.
5
0
 
5
 
! Отговори
Boko bo преди 3 години
Шофьор съм. Само в Бг представителите на народа работят против народа! Точно този проект ми е надеждата макар и други причини да са използвани за него. Дано е началото. Ония плащат данъци, застраховки, заплати, горива и хиляди други разходи, А заплатите по-добри. Нека тоя Новаков да ми обясни на мен шофьорът как става тая работа.
4
0
 
7
 
! Отговори
кого зоблуждават преди 3 години
Кого се опитват да заблуждават тези лобисти, защитаващи май интересите на милионерите "бедни превозвачи" , които протестираха с Бентлита и Ламборгинита и си платиха чартъри до Брюксел? Нима този другар иска да каже, че ще наемат на шофьорите си хотел на Лазурния бряг за двете седмици почивка, вместо да го върнат в България? Смях в залата.... Май целта е да остане където е и да правят български шмекерии с някой друг камион и работа "на черно", не ли?
3
1
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Г-н Новаков мазно настройва хората и не казва цялата истина - или искаме равнопоставеност, с всичките ползи и проблеми от това, или не щем. Той си е наумил от самото начало, че отрича целия пакет а не части от него. Хем да сме равни, хем да муфтим. За да вземе френския шофьор чисто 3000 евро, това струва на шефа му 6000, от които надлежно се плащат данъци и осигуровки. А нашият за да вземе същите пари го осигуряват на 300 евро и останалото в плик или под 3100 евро разходи. После Макрон ни е крив
2
2
 
12
 
! Отговори
Всъщност преди 3 години
Оказа се, че когато ни потрябва помощ от ЕС буквално за оцеляване, не можахме да разчитаме на солидарност - всички се оправяха кой както може и Брюксел просто се сниши. Така оствиха италианците да се оправят и с бежанците, и с вируса. Иначе за демагогии от типа на пакет "Мобилност", конкурентоспособност, иновации и куп други локуми, са първи да се изказват как "заедно можем повече". Но нашите евродепутати за други проблеми не съм ги чул да говорят. Освен тираджии има доста други хора и професии.
1
1
 
8
 
! Отговори
Ром"с преди 3 години
Точно сега няма да мине този пакет "Мобилност",защото и германците с французите и...са засегнати и конкуренцията ще е голяма и може да се пише,че нашите "източноевропейски компании" ще пият една студена вода,тоз път.